Určite tam výrazne dynamickejší rozjazd je a nie je spôsobený len skorším odbrzdením. Stačí sa pozrieť napr. na ampérmeter a hneď uvidíš ten rozdiel...
Jediny rozdiel je ako spravne pises, ze vozidlo pri pritiahnuti paky odbrzdi ... Inac funkcne je jedno ako odbrzdujes a zadavas jazdu ... A ten vyssi vykon .. asi je to len subjektivny pocit, mozno sposobeny skorsim odbrzdenim ...
Keď sa rozbiehaš normálne, tak otáčky sa plynulo zvyšujú, ale keď dáš radič doprava a potom plnú páku, tak Ti to hneď skočí na maximálny výkon (a dosť to vozidlom trhne). Samozrejme, môžeš dať ten radič povedzme len do polovice jazdy a tiež tam budeš cítiť rozdiel. Ak stojíš a máš ručný radič na neutrali a dáš ho doprava, tak sa Ti vozidlo odbrzdí. Upozorňujem, že to takto je len na T6A5 1. a 2. série (7901 - 7946) a na zadných vozňoch T6A5 3. série (t. j. 7948, 7950, 7952, 7954 a 7956).
CITÁT: "Majitelia predplatných cestovných lístkov platných pre 2. pásmo môžu cestovať po zastávku Čierna Voda, Hlavný dvor. Pre ďalší úsek (Hlavný dvor – Čerešňové resp. Hlavný dvor – Chorvátsky Grob) je potrebné označiť si 10-minútový cestovný lístok."
Nebolo by rozumnejšie a pre cestujúcich prijatelnejšie a jednoduchšie, keby po novom všektky zastávky v Čiernej Vode boli ešte v 2. pásme? Alebo ak by bol s tým problém kvôli peniazom, tak že by celá Čierna voda bola v 3. tarifnom pásme?
Takto ako-tak chápem, že Horný dvor tak ako teraz zostane v 3. pásme, ale nelogické je, že to je len kúsok od zastávky pri hoteli Kamila (resp. novej Hlavný dvor). To isté určite platí aj pre novú konečnú zastávku Čerešnové.
Proste, že keď ide človek do Čiernej vody, aby nemusel rozlišovať po ktorú zastávku ide, aby mal v celej rovnaké tarifné podmienky.
A stále "nemôžem rozdýchať", že ani po zavedení 630-ky nebude v 3. tarifnom pásme možné cestovať s príplatkom na BID, ktorý bude naďalej platiť IBA na osobné a zrýchlené vlaky vrámci Bratislavy a spoje Slovak Lines zo Záhorskej Bystrice na ASMN. ?
Mozes mi prosim ta vysvetlit, aka je to funkcia radica ked das jeho paku doprava?A aky je rozdiel v rozjazde vozidla normalne a pri pouziti Tebou popisovanou funkciou ...
Kedysi som podával podnet na MDPT SR, aby sa posilnila nezávislosť STK od dopravcov, a zúfaklý technický stav vozidiel DPB som uviedol ako príklad. Z odpovede MDPT citujem:
"I keď je stanica technickej kontroly Pavol POBEŽAL - STK, #1032 dislokovaná v priestoroch Dopravného podniku Bratislava, ide o samostatný právny subjekt, ktorý podľa § 39 citovaného zákona musí plniť stanovené podmienky. Ak oprávnená osoba prestane plniť stanovené podmienky a orgán štátneho odborného dozoru uvedené zistí, postupuje podľa § 104
a násl. Dovoľujem si Vám oznámiť, že príslušný na rozhodovanie v tejto veci je konkrétne Obvodný úrad pre cestnú dopravu a pozemné komunuikácie v Bratislave.
Ak máte poznatky, ktoré naznačujú, že sa porušuje zákon č. 725/2004 Z. z. uvedené oznámte tomuto úradu od ktorého očakávajte, ako oznamovateľ odpoveď."
ja netvrdim ze je to tam v poriadku ale ako moze niejaky clen kindermafie povedat ze to tam vsetko robia na figu.Sak sam napisal ze ukazoval niejakemu cingacovi co je tam 20 rokov co a ako tak nie len teraz je to tam na prd a nielen u elektrickaroch ale aj u ostatnych sekciach AŠ a to viem z vlastnej skusenosti ze tie skolenia stoja za velky makovi
Š. L. ešte občas v autoškolských električkách vídavam. Ale aj tak žiaden inštruktor nemá na Str***ša, ktorý robil v autoškole už dávno (možno ho poznáš) a ktorý svojho času budúcim vodičom tĺkol do hláv, že brzdiť sa má krátko a prudko, lebo brzdenie spotrebuje veľa prúdu. ? Asi tak usudzoval podľa vychýlenia ručičky ampérmetra. ?
Ja si ľudí, ktorých nepoznám osobne odtiaľto, predstavujem na fóre ako smajlíkov. Čo ty vieš, možno si Sati tiež vytvoril nejakú virtuálnu postavičku na ktorej sa zabáva. ? ?
Nebol by som taký radikálny. Auto- a trolejbusoví inštruktori v AŠ DPB sú dobrí ale to, čo učia električkári je jedna kompletná tragédia. Odkedy tam nie je Š. L. a ing. J. D., je to hrach a strôza.
Podľa mňa je prinajmenšom zvláštne, keď pri pive sa bavíš o niekom, koho si v živote nevidel a teda ho vôbec nepoznáš... ? Teda pokiaľ to nie je nejaký politik či "celebrita" samozrejme... Hoci chodím na pivo aj s Tvojimi kolegami pomerne často, v živote by ma nenapadlo baviť sa o Tebe, pretože si pre mňa úplne neznámy človek, tak ako ja pre Teba...
Martin Fundárek
"I keď je stanica technickej kontroly Pavol POBEŽAL - STK, #1032 dislokovaná v priestoroch Dopravného podniku Bratislava, ide o samostatný právny subjekt, ktorý podľa § 39 citovaného zákona musí plniť stanovené podmienky. Ak oprávnená osoba prestane plniť stanovené podmienky a orgán štátneho odborného dozoru uvedené zistí, postupuje podľa § 104
a násl. Dovoľujem si Vám oznámiť, že príslušný na rozhodovanie v tejto veci je konkrétne Obvodný úrad pre cestnú dopravu a pozemné komunuikácie v Bratislave.
Ak máte poznatky, ktoré naznačujú, že sa porušuje zákon č. 725/2004 Z. z. uvedené oznámte tomuto úradu od ktorého očakávajte, ako oznamovateľ odpoveď."