Teda nechcem uraziť dotyčnú STK, ale myslím si, že v tomto prípade ide o bezpečnosť veľkého počtu cestujúcich, a o kontrolu 100-viek vozidiel, takže by som čakal nejakú renomovanú formu..
Tak to bol veľmi dobrý nápad, ale ako vidím, tak sa im to riešiť nechcelo...
Možno, že teraz by sa to riešilo, keďže je na MDPT iný minister..
Ale aj ten názov: Pavol Pobežal-STK.. myslím, že STK by mala robiť nejaká renomovaná inštitúcia, napr. SLOVDEKRA (ako tomu bolo v prípade Solarisov), a určite nie nejaká "Janko Mrkvička-STK, ktorá dokonca sídli v areáli podniku, pre ktorý tie STK vykonáva ?
Stavím sa, že ak by sa teraz dali preveriť všetky a-busy do Slovdekry, tak minimálne 80% z nich tou STK nemá najmenšiu šancu prejsť.. ?
Mesto prijalo koncepciu BID, a v nej sa podobná linka spomína (pozri si bod 1.3.4), akurát je tam iné číslo linky a vypadol Slovenský Grob, síce neviem prečo, ale to zatiaľ nie je až tak podstatné, keďže ide len o pilotný projekt. Príde mi logické, že DPB by podľa nej mal postupovať, takže ani tak nejde o nejakú iniciatívu, ako čiastočné splnenie kroku v koncepcii BID.
Predpokladám, že prechod na zóny a stanovenie cien teraz čaká už len na stanovenie oficiálneho kurzu €. Každopádne však už prihodiť celú Čiernu vodu do pásma 3 a zaviesť pre toto pásmo predplatné lístky (teda aspoň vo forme súčasných BID kupónov) teda mohli. Ale možno sa za tým ešte čosi skrýva čo mi nevidíme.
obcas mam pocit ze ludom v hlavnych instituciach BA ide len o akesi hrajkanie a obcan ostava na poslednom mieste, ako nejake nutene zlo... ked raz nemam na chleba, nemozem si kupit Audi
ja zas nechapem iniciativu DPB, ze ma akysi chtic riesit veci mimo mesta. Naco je dobra ta linka? DPB ma problemy v meste, tak preco chce silou mocou nahradzat primestsku dopravu... keby to aspon bolo koser so zavadzanim BID, ale ako pozeram tak pozeram, jedine vdaka comu je to prva BID linka je akurat cislo linky, nic viac...
odhliadnuc od toho ze uz ziadne 3 pasmo nemalo byt, ale myslim nejaka zona 63 a ze dpb uz mal umoznit kupu PCL na tuto zonu...
Ak si držiteľom vodičského oprávnenia na električky, tak si úplne dokonalým dôkazom toho, čo Majo písal - že vás v autoškole nič nenaučia a že neviete zaobchádzať s vozidlami, s ktorými jazdíte. Vyklopenie páky radiča doprava okrem odbrzdenia parkovacej brzdy aktivuje funkciu "zrušenie rampy", čiže ruší obmedzenie strmosti nárastu rozjazdového prúdu v závislosti na čase. Daj si to vysvetliť od Š. L. alebo od ing. P. P., prípadne od K2YU, jediných ľudí, čo tam u vás v Cíferi električkám nielen rozumejú ale to aj vedia podať.
Urob si troška jasno v tom, čo hlásaš a aké slová používaš. Nepoužívaj výraz kindermafia, keď nevieš, čo znamená a nenadávaj Majovi, keď paradoxne v ďalšej vete jeho slová potvrdzuješ.
Štefana Kučeravého poznám veľmi dobre, absolvoval som u neho asi 95% električkárskeho kurzu. Veľmo dobre si spomínam na jeho teórie, okrem zmieňovanej brzdovej teórie boli ešte hodnotné napr. teórie o tom, že pri prejazde križovatkou si rozsvietime svetlo v kabíne alebo že pri odbočovaní doprava zapíname ľavú smerovku a opačne, aby nás križujúci vodiči videli.
Ako tak pozeram do schémy zapojenia radiča, nieje žiadny rozdiel v spínaní kontaktov .... a maximálna strmosť nábehu prúdu je daná regulátorom ... radič len zadá požadovaný stupeň, ale nie jeho rýchlejší nábeh .... ale máš pravdu, naozaj sa to javí, že voz má lepšiu akceleráciu, ešte to tak zmerat, nech to je objektívne ..
Určite tam výrazne dynamickejší rozjazd je a nie je spôsobený len skorším odbrzdením. Stačí sa pozrieť napr. na ampérmeter a hneď uvidíš ten rozdiel...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Majo