Kedysi som podával podnet na MDPT SR, aby sa posilnila nezávislosť STK od dopravcov, a zúfaklý technický stav vozidiel DPB som uviedol ako príklad. Z odpovede MDPT citujem:
"I keď je stanica technickej kontroly Pavol POBEŽAL - STK, #1032 dislokovaná v priestoroch Dopravného podniku Bratislava, ide o samostatný právny subjekt, ktorý podľa § 39 citovaného zákona musí plniť stanovené podmienky. Ak oprávnená osoba prestane plniť stanovené podmienky a orgán štátneho odborného dozoru uvedené zistí, postupuje podľa § 104
a násl. Dovoľujem si Vám oznámiť, že príslušný na rozhodovanie v tejto veci je konkrétne Obvodný úrad pre cestnú dopravu a pozemné komunuikácie v Bratislave.
Ak máte poznatky, ktoré naznačujú, že sa porušuje zákon č. 725/2004 Z. z. uvedené oznámte tomuto úradu od ktorého očakávajte, ako oznamovateľ odpoveď."
ja netvrdim ze je to tam v poriadku ale ako moze niejaky clen kindermafie povedat ze to tam vsetko robia na figu.Sak sam napisal ze ukazoval niejakemu cingacovi co je tam 20 rokov co a ako tak nie len teraz je to tam na prd a nielen u elektrickaroch ale aj u ostatnych sekciach AŠ a to viem z vlastnej skusenosti ze tie skolenia stoja za velky makovi
Š. L. ešte občas v autoškolských električkách vídavam. Ale aj tak žiaden inštruktor nemá na Str***ša, ktorý robil v autoškole už dávno (možno ho poznáš) a ktorý svojho času budúcim vodičom tĺkol do hláv, že brzdiť sa má krátko a prudko, lebo brzdenie spotrebuje veľa prúdu. ? Asi tak usudzoval podľa vychýlenia ručičky ampérmetra. ?
Ja si ľudí, ktorých nepoznám osobne odtiaľto, predstavujem na fóre ako smajlíkov. Čo ty vieš, možno si Sati tiež vytvoril nejakú virtuálnu postavičku na ktorej sa zabáva. ? ?
Nebol by som taký radikálny. Auto- a trolejbusoví inštruktori v AŠ DPB sú dobrí ale to, čo učia električkári je jedna kompletná tragédia. Odkedy tam nie je Š. L. a ing. J. D., je to hrach a strôza.
Podľa mňa je prinajmenšom zvláštne, keď pri pive sa bavíš o niekom, koho si v živote nevidel a teda ho vôbec nepoznáš... ? Teda pokiaľ to nie je nejaký politik či "celebrita" samozrejme... Hoci chodím na pivo aj s Tvojimi kolegami pomerne často, v živote by ma nenapadlo baviť sa o Tebe, pretože si pre mňa úplne neznámy človek, tak ako ja pre Teba...
To keď príde veľká povodeň, aby mohlo spláchnuť celú Petržalku (kde mimo iné zaplaví aj nadvlak v plytkom tunelY - však prečo by len Praha mala mať) a potom budú môcť urbanizovať celú na novo.
Prosim ta o akej osvete tu kecas radsej nekecaj do neicoho do coho sa nevyznas lebo robis zo seba este väcsieho pablba ako si doteraz vseci o tebe myslia
Mňa by inak vo všeobecnosti zaujímalo, čo ich učia v tej autoškole. Okrem zanedbávania osvety ich nenaučia ani funkcie ovládania vozidla - minule som jednému vodičovi z Krasnian, ktorý jazdí už dobrých 20 rokov, ukazoval na T6A5, aké má vozidlo dynamické vlastnosti, keď dáš ručný radič doprava a potom dopredu a on na mňa čumel ako puk, že sa to dá... ? Aj keď na druhej strane je možno dobré, že niektorí experti túto funkciu T6-kového ručného radiča nepoznajú, lebo ešte by ich to náhodou napadlo používať v premávke s cestujúcimi. Ale čo ma už minule naozaj dorazilo, bol jeden jurácky vodič, ktorý sa rozčuľoval (a aj do knihy vozidla ako poruchu napísal), že keď v T3-ke našlapne len trochu na jazdu a potom pustí, tak mu to pribrzďuje. Žeby prirodzená vlastnosť vozidla? ?
To si ani nemyslím.. Ale v Bratislave nie je ani jedna jediná taká zastávka.. V Bratislave všetky budovy a priestory, ktoré sú v správe mesta (napr. podchody) alebo súvisia s MHD (zastávky), vyzerajú ako posledná žumpa..s prepáčením... ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ámos