Tak som po tom pátral, lebo ma to zaujalo... Na trnava.sk som našiel VZN s obomi tvarmi, takže ani na meste nevedia čí sú. ? Bordel. Kríček je správne po trnavsky a hotovo. Topic on. ?
veď sa stavia protipovodňová ochrana, tak načo ešte aj toto.. Ďurkovský zasa rieši to, čo nemusí, a nerieši, to čo by mal (MHD)-ako už napísal 810zssk ?
Tak Zelený kríčOk by malo byť správne, miestny názov predsa nemusí byť nutne podľa PSP.
A v odpočítaných mincách je preca správne presne podla spysovnej trnavčyny, né?
Veru, kde sú tie časy, keď Jurák bol elitná vozovňa a Cífer odpad vlnitoplechový ? . Teraz ešte skúsime ho bližšie identifikovať, nech mu môžem na výpravni prehovoriť do duše...
Hej, takých je veľa, najmä keď sa boja poruchového panelu v "pákovom voze", tak sa to zvalí na to, že sú pedále lepšie ?
Ja to nedokážem pochopiť, že napr. v tej Trnave majú čas v EM-treste kalibrovaný cez internet, ale firma nedokáže svojich zamestnancov vyškoliť, aby jazdili podľa cestovného poriadku.
Raz som sa v TT ozval, keď som musel dobiehať za busom, lebo chcel odísť asi s trojminútovým náskokom a ešte sa blbo xichtil, a bolo mi odpovedané protiotázkou, že či sme v Japonsku...
Ale zase aby som nekydal len na trnavských managorov, tak predčasné odchody sú na Slovensku všade, v zbožňovanej SL, aj v Jurajovej SAD TN.
?
V nejakom trnavskom cestovnom poriadku z 80. rokov je napísané, že cestujúci má byť na zastávke 7 minút pred pravidelným odchodom spoja. Neviem, kde k takému času došli. ? Ale v tom CP sú aj iné perly - napr., že cestujúci má zaplatiť za cestovný lístok "v presne odpočítaných mincÁch". ? Alebo je tam názov zastávky "Zelený kríčOk". ?
Nielen z jeho názorov a postojov, ale aj z jeho prezývky vyplýva, kde pracuje. ? Minule sa nám tu snažil vtĺkať do hlavy, že pedále sú lepšie ako ručný radič. ?
Prečo by som sa mal vyskytovať na zastávke v čase odchodu predchádzajúceho spoje?? Tu nie je Trnava. Ja si myslím, že stačí 10 sekúnd. Spoj má odchádzať VČAS, prípadne s meškaním daným objektívnymi príčinami NIKDY NIE PREDČASNE.
Vidím, že niekto tu bude tvrdo bazírovať na litere predpisu. Ja ti to poviem asi takto - seriem na tgo, čo hovorí PP. Električku nenaháňam, ak mi jedna odíde, počkám ďalšiu. Ak bude ďalšia za 40 minút, vyseriem sa na to, dotovať takých, ako si ty a pôjdem autom.
Inak by ma celkom zaujímalo, na ktorej prevádzke pracuješ, kde tak zanedbávajú osvetu medzi vodičmi? U Š. L. to asi nebude, takže ujo neviditeľný vedúci prevádzky M. M. ? ?
HOVORI? A kto? Je to niekde oficialne napisane..ak nie nema to nic zavazujeceho pre cestujucich. Uvazoval by som o skorsom prichode ako pises ak by: zastavka bola s pristreskom (ziaden mikro ani mini) , nebol by pristresok dlhodobo rozmlatenom stave, ziadna sabla, ziaden homlesak, fajciar, smeti, vecer bude pristresok mat osvetlenie.
Už som sa nechcel zapájať,ale prepáč ešte musím. Kúpiš Concorde? Ja by som ho kúpil v pohodke, keby som vedel,že budem prevádzkovať linku Bratislava-New York. A malé Embraery by som si nechal aby mi z okolia,povedzme z Popradu,Košíc, Nitry, Malaciek a povedzme z Piešťan priviezli letuchtivých do Bratislavy odkiaľ by lietal môj Concorde raz za týždeň do Nového Yorku.
Concorde=tvoj vlak z Petržalky na Nivy
Embraer=doplnkový dopravný systém
Len nechápem,načo ti bude Concorde na vzdialenosť na ktorú dopľuješ a ešte k tomu nekompatibilný s inými lokalitami,pre ktorý tam nebudú vytvorené podmienky na pristátie.To je ako keby som s Concordom lietal do Piešťan a Embraery by mi na letisko vozili ľudí z Petržalky,Lamača,Ružinova a pod. Podľa mňa je absolútne nelogické v prípade Bratislavy uvažovať o väčších vzdialenostiach.Tento model,ktorý do nemlátom obhajuješ (a práva v tomto smere ti nikto neupiera)by bol podľa mňa vhodný pre región povedzme Západného Slovenska.Lebo tam má vlak zmysle,Lebo mestá sú od seba viac ako 20 kilometrov a lokálnou dopravou by to fakt dlho trvalo dostať sa povedzme z Dubovej do Veľkého Rovného.Ale v Ba takéto veľké vzdialenosti niesú a v dohľadnej dobe 20-30 rokov ani nebudú.Tak by sme nemali riešiť dopravu tak aby bola prispôsobená infraštruktúre s možnosťou ďalšieho upgradu v podobe predĺženia a podobne a nie niekde švacnúť trať a povedať,že tam bude infraštruktúra.Možno.Niekedy.Lebo ja to tak chcem.Nemyslíš?
A pripájam sa k ostatným;zverejňuj zdroje odkiaľ čerpáš informácie exaktného charakteru.Lebo aj v obyčajnej diplomovke musí byť citácia presná a zdroje presne uvedené.
hoppusmark01