Nielen z jeho názorov a postojov, ale aj z jeho prezývky vyplýva, kde pracuje. ? Minule sa nám tu snažil vtĺkať do hlavy, že pedále sú lepšie ako ručný radič. ?
Prečo by som sa mal vyskytovať na zastávke v čase odchodu predchádzajúceho spoje?? Tu nie je Trnava. Ja si myslím, že stačí 10 sekúnd. Spoj má odchádzať VČAS, prípadne s meškaním daným objektívnymi príčinami NIKDY NIE PREDČASNE.
Vidím, že niekto tu bude tvrdo bazírovať na litere predpisu. Ja ti to poviem asi takto - seriem na tgo, čo hovorí PP. Električku nenaháňam, ak mi jedna odíde, počkám ďalšiu. Ak bude ďalšia za 40 minút, vyseriem sa na to, dotovať takých, ako si ty a pôjdem autom.
Inak by ma celkom zaujímalo, na ktorej prevádzke pracuješ, kde tak zanedbávajú osvetu medzi vodičmi? U Š. L. to asi nebude, takže ujo neviditeľný vedúci prevádzky M. M. ? ?
HOVORI? A kto? Je to niekde oficialne napisane..ak nie nema to nic zavazujeceho pre cestujucich. Uvazoval by som o skorsom prichode ako pises ak by: zastavka bola s pristreskom (ziaden mikro ani mini) , nebol by pristresok dlhodobo rozmlatenom stave, ziadna sabla, ziaden homlesak, fajciar, smeti, vecer bude pristresok mat osvetlenie.
Už som sa nechcel zapájať,ale prepáč ešte musím. Kúpiš Concorde? Ja by som ho kúpil v pohodke, keby som vedel,že budem prevádzkovať linku Bratislava-New York. A malé Embraery by som si nechal aby mi z okolia,povedzme z Popradu,Košíc, Nitry, Malaciek a povedzme z Piešťan priviezli letuchtivých do Bratislavy odkiaľ by lietal môj Concorde raz za týždeň do Nového Yorku.
Concorde=tvoj vlak z Petržalky na Nivy
Embraer=doplnkový dopravný systém
Len nechápem,načo ti bude Concorde na vzdialenosť na ktorú dopľuješ a ešte k tomu nekompatibilný s inými lokalitami,pre ktorý tam nebudú vytvorené podmienky na pristátie.To je ako keby som s Concordom lietal do Piešťan a Embraery by mi na letisko vozili ľudí z Petržalky,Lamača,Ružinova a pod. Podľa mňa je absolútne nelogické v prípade Bratislavy uvažovať o väčších vzdialenostiach.Tento model,ktorý do nemlátom obhajuješ (a práva v tomto smere ti nikto neupiera)by bol podľa mňa vhodný pre región povedzme Západného Slovenska.Lebo tam má vlak zmysle,Lebo mestá sú od seba viac ako 20 kilometrov a lokálnou dopravou by to fakt dlho trvalo dostať sa povedzme z Dubovej do Veľkého Rovného.Ale v Ba takéto veľké vzdialenosti niesú a v dohľadnej dobe 20-30 rokov ani nebudú.Tak by sme nemali riešiť dopravu tak aby bola prispôsobená infraštruktúre s možnosťou ďalšieho upgradu v podobe predĺženia a podobne a nie niekde švacnúť trať a povedať,že tam bude infraštruktúra.Možno.Niekedy.Lebo ja to tak chcem.Nemyslíš?
A pripájam sa k ostatným;zverejňuj zdroje odkiaľ čerpáš informácie exaktného charakteru.Lebo aj v obyčajnej diplomovke musí byť citácia presná a zdroje presne uvedené.
Jasne, mozem poslat, staci nadiktovat mail! A pre Megaca preco??? nato, ze to robil pracovnik, aspon je vidiet, vacsinovi vztah medzi praconikom a zamestnavatelom!!!! ?
Zväčša sa hovorí,že teda cestujúci by sa mal vyskytovať na zastávke alebo v jej priestoroch aspoň 5-10 min.pred odchodom autobusu alebo iného vozidla MHD..Ak však dobieha,zväčša vodiči počkajú až na niektorých "exotov"..
Co je to VCAS? Kde je to definovane. Moze to byt 10 sekund, minuta, dve, pol hodina, hodina pred prichodom spoja? Pre kazdeho je to napokon ina doba. Suhlasil by som ciastocne vtedy s pojmom VCAS, ak by spoje chodili nacas. Z pohladu cestujuceho mi je 500, ze je hlupa a casto nesplnitelna chronometraz, ze nejde spoj (lebo porucha, zacpa, havaria, nieje uz ziaden voz, lebo sofer atd.).
také že "prepravný poriadok" ti asi nič nevraví, však? skús dakedy nájsť a prečítať si. dozvieš sa veľa veľa nového a zaujímavého. napr. že cestujúci je POVINNÝ byť na zastávke včas pred odchodom ?
je mi jasné, že teraz sa do mňa obujú všetci, lebo nechutnosti typu "cestujúci je povinný..." sem nepatria. povinnosti má podľa sem píšucich výlučne dopravca ?
hoppusmark01