To keď príde veľká povodeň, aby mohlo spláchnuť celú Petržalku (kde mimo iné zaplaví aj nadvlak v plytkom tunelY - však prečo by len Praha mala mať) a potom budú môcť urbanizovať celú na novo.
Prosim ta o akej osvete tu kecas radsej nekecaj do neicoho do coho sa nevyznas lebo robis zo seba este väcsieho pablba ako si doteraz vseci o tebe myslia
Mňa by inak vo všeobecnosti zaujímalo, čo ich učia v tej autoškole. Okrem zanedbávania osvety ich nenaučia ani funkcie ovládania vozidla - minule som jednému vodičovi z Krasnian, ktorý jazdí už dobrých 20 rokov, ukazoval na T6A5, aké má vozidlo dynamické vlastnosti, keď dáš ručný radič doprava a potom dopredu a on na mňa čumel ako puk, že sa to dá... ? Aj keď na druhej strane je možno dobré, že niektorí experti túto funkciu T6-kového ručného radiča nepoznajú, lebo ešte by ich to náhodou napadlo používať v premávke s cestujúcimi. Ale čo ma už minule naozaj dorazilo, bol jeden jurácky vodič, ktorý sa rozčuľoval (a aj do knihy vozidla ako poruchu napísal), že keď v T3-ke našlapne len trochu na jazdu a potom pustí, tak mu to pribrzďuje. Žeby prirodzená vlastnosť vozidla? ?
To si ani nemyslím.. Ale v Bratislave nie je ani jedna jediná taká zastávka.. V Bratislave všetky budovy a priestory, ktoré sú v správe mesta (napr. podchody) alebo súvisia s MHD (zastávky), vyzerajú ako posledná žumpa..s prepáčením... ?
Tak som po tom pátral, lebo ma to zaujalo... Na trnava.sk som našiel VZN s obomi tvarmi, takže ani na meste nevedia čí sú. ? Bordel. Kríček je správne po trnavsky a hotovo. Topic on. ?
veď sa stavia protipovodňová ochrana, tak načo ešte aj toto.. Ďurkovský zasa rieši to, čo nemusí, a nerieši, to čo by mal (MHD)-ako už napísal 810zssk ?
Tak Zelený kríčOk by malo byť správne, miestny názov predsa nemusí byť nutne podľa PSP.
A v odpočítaných mincách je preca správne presne podla spysovnej trnavčyny, né?
Veru, kde sú tie časy, keď Jurák bol elitná vozovňa a Cífer odpad vlnitoplechový ? . Teraz ešte skúsime ho bližšie identifikovať, nech mu môžem na výpravni prehovoriť do duše...
Hej, takých je veľa, najmä keď sa boja poruchového panelu v "pákovom voze", tak sa to zvalí na to, že sú pedále lepšie ?
Ja to nedokážem pochopiť, že napr. v tej Trnave majú čas v EM-treste kalibrovaný cez internet, ale firma nedokáže svojich zamestnancov vyškoliť, aby jazdili podľa cestovného poriadku.
Raz som sa v TT ozval, keď som musel dobiehať za busom, lebo chcel odísť asi s trojminútovým náskokom a ešte sa blbo xichtil, a bolo mi odpovedané protiotázkou, že či sme v Japonsku...
Ale zase aby som nekydal len na trnavských managorov, tak predčasné odchody sú na Slovensku všade, v zbožňovanej SL, aj v Jurajovej SAD TN.
?
810zssk