Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: enumaelish #100812:
ach tak to si ty... ?
nehovorím o rozpájaní. hovorím, že každých 20 minút je prehnane (na zaplakanie) často. stačilo by každých 40. napr. v karlovke by to znamenalo každých 8 minút elek3čka, čo je priveľa, jedine že by nejazdili 4 a 9, potom by to bolo na pokraji prijateľnosti. dnešný stav je nehoráznym rozhadzovaním... ?
Reply on: 2xT3SUCS #100811:
Neviem teda komu by sa chcelo rozpájať a spájať T3 kvôli víkendom ak si také dačo chcel naznačiť. No ja vždy donútim kámošov cvakať lístky poctivo a ja keď idem do druhého pásma tak tiež cvakám poctivo, kedže mám električenku len na prvé pásmo.
Reply on: enumaelish #100802:
k tomu intervalu 20 minút cez weekend: je naozaj na zaplakanie, že sa vláčime duplákmi s max. 20 ľuďmi tak často... keď k tomu prirátaš, že cez weekend ZÁSADNE NIKTO necvaká lístok... div,že ešte existujeme... ?
Reply on: Peon #100808:
Krížna hej Košická nie.
Reply on: enumaelish #100806:
Napríklad vo Zvolene zaviesť trolejbusy, zvolenskí SADisti by boli tomu určite stopercentne naklonený ? ?

Keď sme už pri tom, vedel by som si predstaviť krátku regionálnu železničnú trať z Pezinka do Modry. ?
ZASTÁVKY L83 POČAS MARATÓNU

To, že bude stáť na Račianskom mýte a na Moste Apollo ešte chápem, ale na čo aj na zastávkach Krížna a Košická, ktoré sú hneď za nimi? Čo sú to nejaké významné prestupné body?

A správne rozumiem tomu, že autobusy pôjdu (bez zastavenia) po Viedenskej ceste tak ako pred časom bežne premávala 82-ka?

Vodiči dotknutých liniek budú mať vďaka presmerovaniu kratšie prestávky alebo sa navýšenie vzkm a jazdnej doby dobehne navýšením počtu vozidiel?
Reply on: enumaelish #100806:
Nie vzdy mesto potrebuje ine druhy dopravy.
Reply on: 810zssk #100805:
hej, ak chce mesto ponúknuť dačo viac tak treba premýšľať aj nad inými druhmi dopravy.
Reply on: enumaelish #100804:
Ako? S autobusmi? Tak sa da dlho existovat 😃 V mnohych mestach je to idealne riesenie.
Reply on: 810zssk #100803:
Je to tak jak si napísal ale navždy nejde tak existovať, nie?
Reply on: enumaelish #100801:
Konkretne 131 a 141 su uplne narvate. Cim netvrdim ze to nie je velmi dobra vec.

Elektrickovu a trolejbusovu miniaturu treba aj zaplatit. Nase mesta az take bohate nie su.
Reply on: 810zssk #100798:
Však stojí to za shit, škoda, že v BA sa s tým nezačalo ešte keď bolo dosť autobusov. Nemám teraz na mysli lístky na čas ale skôr redukciu liniek a vytvorenie nosných liniek. Len by sa také dačo patrilo aplikovať aj v električkovej doprave u nás lebo interval 12min v pracovné dni a 20cez víkendy je na zaplakanie.
Reply on: JamaVOku #100800:
Však ale sú na svete rôzne trolejbusové a električkové "minatúry" s jednou alebo dvoma linkami? Každé mesto ktoré má záujem poskytnúť komfort v doprave mestom musí byť ochotné nerobiť len tzv. robotnícke spoje ktoré budú plné a chodiť budú len v špičke ale aj mimo ten čas a častejšie aj čo určité zvýši atraktivitu MHD. Konkrétne v BA by som ukázal na zavedenie liniek 131 a 141 uľahčujúce študentom dopravu na internáty alebo posilnenia liniek 28, 29, 37 a 43 cez víkendy kapacitnejšími vozidlami a ešte aj vložením potrebných spojov. Funguje takéto dačo aj inde na Slovensku?
Reply on: enumaelish #100797:
Ono by v princípe tam trolejbusy mohli byť, ale jednoducho sa to z finančných dôvodov neoplatí. Tam by sa dali prevádzkovať tak 3 trolejbusové linky.
Reply on: JamaVOku #100795:
V Prešove trolejbusy úspešne fungujú, takže by fungovali aj v málo menšej Trnave. Teoreticky. Len tam je tá MHD tak domrvená dlhou domrvovacou tradíciou, že sa tam ľudia už naučili autom ísť pomaly aj smeti chodiť vysýpať.

Takže tam je už pravdepodobnejšia možnosť, že sa MHD TT zruší, než že prídu nejakí vizionári a zavedú trolejbusy. ?
Reply on: enumaelish #100797:
V prvom rade treba vyskusat reakciu ludi na prestupny system. To znamena, zaviest prestupnu tarifu, zmenit linkovanie. Ak si na to ludia zvyknu (a tym padom sa zisti ze tento system MA buducnost) tak sa moze zvazovat trolejbus.. aby sa nestalo ze sa postavi trolejbusova trat, zmeni sa system MHD, zisti sa ze ludom sa to nepaci a trolejbusova trat bude na.... samozrejme, zalezi aj na postoji mesta ci sa necha odradit tym ze uz na zaciatku budu ludia frflat (vid Kosice, kde sa nove linkovanie totalne znicilo), alebo bude verit v spravnost systemu a casom coraz viac ludi uzna ze je to lepsie (vid Bratislava).
Reply on: JamaVOku #100795:
Prečo v Trnave trolejbusy nie? V špičke sú intervaly zo sídlisk do centra ráno 10min a v sedle 20min v pohode a cez víkendy 30min. Kukni si mixované CP viacerých liniek. Keby sa tam odstránil ten spôsob liniek odvšadiaľ všade tak by trolejbus v pohode fungoval ? a na veľkosti mesta nezálží ale na ochotnosti bodovať eko-dopravu.
Reply on: Joj #100790:
Len mi povedz co ti tak velmi vadi ked MHD prevadzkuje SADka?
Reply on: Joj #100790:
Trnave by boli trolejbusy nanič. Veď tam nič neni. Tam kľudne stačí to čo tam je. Trnava je pomerne malé mesto a malým počtom obyvateľov. Aby sa tam oplatili trolejbusy, museli by mať interval minimálne 20 minút v špičke a hodinu v sedle a cez víkend a to sa v Trnave nikdy nestane.

Malú kremnickú električkovú dopravu by som bral, aj keď by mohlo kľudne ísť len o turistickú linku ?

V nitre si električky neviem predstaviť. Trolejbusy ešte hej, ale električky ? ?
Reply on: Joj #100790:
ja som to robil rok až dva nazad dokiaľ som nedošiel nato ako skutočne v zadku je väčšina DP na Slovensku ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.