btw: keby DPB optimalizoval (tzn. výrazne zredukoval) počet elek3čiek cez SO-NE, určite by za ušetrené mohol kúpiť každý rok jednu modernú... je nehorázne rozhadzovanie lietať po meste s priemerne 6-8 cestujúcimi v súprave...
inak mozem taku laicku otazku? naco su zajazdy bratislava? preco ta firma existuje a preco ju mesto dotuje (myslim ze je jej 100% vlastnikom, alebo som kdesi daco take cital neviem).
Co som videl tak nemaju zrovna moderny vozovy park, tusim pod novym mostom sa jeden cas motala nie zrovna najnovsia setra
(nieco taketo http://www.disarno.com/immagini/BUS/KassBohrer%20Setra%20211.JPG)
Zaujímalo by ma, či by mohli byť vodiči Zájazdov Bratislava v prípade priestupku sankcionovaní z DPB strhnutím prémií tak ako vodiči DPB alebo tam je (keďže sú z inej firmy) dohodnutý nejaký iný spôsob sankcií?
Inak vítam, že aspoň to jedno 2-dverové vozidlo vybavili digitálnymi transparentami. Ale keďže modráky nie sú vybavené evidenčnými číslami (čo by asi mali byť), dožvie ako ich evidujú dispečeri DPB. Podľa celej ŠPZ alebo len toho čísla na nej?
Re #100813 2xT3SUCS: Toto si snáď myslel zo žartu... Snáď na tom DPB nie je až tak zle, aby zhoršili víkendový 20-minútový interval... Skôr by som súhlasil s tým rozpájaním súprav, ale to by zrejme tiež nebol najlepší nápad. Preto dúfam, že v tomto zostane súčasný stav. ?
ach tak to si ty... ?
nehovorím o rozpájaní. hovorím, že každých 20 minút je prehnane (na zaplakanie) často. stačilo by každých 40. napr. v karlovke by to znamenalo každých 8 minút elek3čka, čo je priveľa, jedine že by nejazdili 4 a 9, potom by to bolo na pokraji prijateľnosti. dnešný stav je nehoráznym rozhadzovaním... ?
Neviem teda komu by sa chcelo rozpájať a spájať T3 kvôli víkendom ak si také dačo chcel naznačiť. No ja vždy donútim kámošov cvakať lístky poctivo a ja keď idem do druhého pásma tak tiež cvakám poctivo, kedže mám električenku len na prvé pásmo.
k tomu intervalu 20 minút cez weekend: je naozaj na zaplakanie, že sa vláčime duplákmi s max. 20 ľuďmi tak často... keď k tomu prirátaš, že cez weekend ZÁSADNE NIKTO necvaká lístok... div,že ešte existujeme... ?
To, že bude stáť na Račianskom mýte a na Moste Apollo ešte chápem, ale na čo aj na zastávkach Krížna a Košická, ktoré sú hneď za nimi? Čo sú to nejaké významné prestupné body?
A správne rozumiem tomu, že autobusy pôjdu (bez zastavenia) po Viedenskej ceste tak ako pred časom bežne premávala 82-ka?
Vodiči dotknutých liniek budú mať vďaka presmerovaniu kratšie prestávky alebo sa navýšenie vzkm a jazdnej doby dobehne navýšením počtu vozidiel?
Však stojí to za shit, škoda, že v BA sa s tým nezačalo ešte keď bolo dosť autobusov. Nemám teraz na mysli lístky na čas ale skôr redukciu liniek a vytvorenie nosných liniek. Len by sa také dačo patrilo aplikovať aj v električkovej doprave u nás lebo interval 12min v pracovné dni a 20cez víkendy je na zaplakanie.
Však ale sú na svete rôzne trolejbusové a električkové "minatúry" s jednou alebo dvoma linkami? Každé mesto ktoré má záujem poskytnúť komfort v doprave mestom musí byť ochotné nerobiť len tzv. robotnícke spoje ktoré budú plné a chodiť budú len v špičke ale aj mimo ten čas a častejšie aj čo určité zvýši atraktivitu MHD. Konkrétne v BA by som ukázal na zavedenie liniek 131 a 141 uľahčujúce študentom dopravu na internáty alebo posilnenia liniek 28, 29, 37 a 43 cez víkendy kapacitnejšími vozidlami a ešte aj vložením potrebných spojov. Funguje takéto dačo aj inde na Slovensku?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
2xT3SUCS
nehovorím o rozpájaní. hovorím, že každých 20 minút je prehnane (na zaplakanie) často. stačilo by každých 40. napr. v karlovke by to znamenalo každých 8 minút elek3čka, čo je priveľa, jedine že by nejazdili 4 a 9, potom by to bolo na pokraji prijateľnosti. dnešný stav je nehoráznym rozhadzovaním... ?