Reply on: enumaelish #100361:
no to neviem prečo sa to u nás tak nerieši ? logika by to kázala. Keď už musíme prispievať na nočnú dopravu, aby na ňu nedoplácali tí čo ju nevyužívajú, tak nech si šopy platia svoju dopravu. Nehovorím napr. Tesco v Petržalke je logické že tam stojí MHD, je zároveň aj pre sídlisko. Aj možno 63 by som s kľudným svedomím nechal k Avionu ale prečo majú týmto trpieť ľudia čo chodia na letisko. Mne osobne by sa ten návrh na 61 pozdával. Z bežných užívateľov MHD to podľa mňa pre nikoho nespôsobí problém. Ale je to len môj názor, ktorý mi napadol pri cestovaní na letisko. ? Možno to má svoje dôvody.
Marcelllooo
A my stari Petrzalcania, hajime svoje prava a zaujmy. Nevidim jeden dovod, preco by sa novousadlici a nove projekty mali realizovat na nas ukor. To novousadlici prichadzaju ako novi susedia, tak by sa oni mali prisposobit tomu, kto tu je dlho doma.
Tvrdenie, ze novostavba/pristavba je "vizualne aj riesenim obdivuhodnou stavbou" je dostatocnou vizitkou samo o sebe.
Re #100377 Ike: Lenze tvoj nazor a tvoj sen nie je dostatocnym overenim opodstatnenosti, vyhodnosti a vhodnosti takehoto riesenia. Je to proste tvoj sen a pozadujes, aby zvysok Bratislavy tvoj sen realizoval.
Marcelllooo prestavil konkretny model (NS MHD+trolejbusy), ktore vyplynuli zo sietovej analyzy a mozu byt kludne overene DUSkou.
Ved prave, ze elektricka je na krastie vzdialenosti a preto je to ekvivalent busu a to je zaroven aj ten dovod, preco nemoze byt nosnym systemom, ktory je na dlhsie vzdialenosti a minimalne celomestske relacie a prudy.