Reply on: intony #100275:
a to sme ešte zabudli na Letisko na ktoré už tlačí viac ľudí a nadáva na slabú premávku 61, plus rozšírenie trate vo Vrakuni / Pod. Biskupice a Vlčie hrdlo, neni tak? Som z Petržky a potešilo by ma to ale aby na úkor toho bola doprava mizerná inde a hlavne tam kde trolejbusy treba viac - t.j. kopcovité terény tak to si ten t-bus v Petržke odpustím. Ak sa o ňom uvažovalo tak sa mal trolejbus zaviesť sem zároveň so sputením prevádzky na moste Apollo.
intony
Ak si všimneš, medzi koľajnicami je na určitých miestach nasypané väčšie množstvo kameňov. Vieš čo to je? ?
Preferencia teraz nefunguje, pretože "naši" s ňou nevedia robiť a preto sa to začalo riešiť. Ivan by ti vedel niečo povedať.
Nie, neobišiel som CMO, pretože spomínaná linka 5 má veľmi jednoduchý prejazd cez CMO s výnimkou Floriánskeho námestia.
Kto prebuduje oblúky na oblúky s väčším polomerom? No predsa vtedy, keď sa bude rekonštruovať dotyčná trať. ? Alebo mi chceš povedať, že trate sa rekonštrovať nebudú? ?
O preferencii električkovej dopravy sa hovorí dlho. O rekonštrukciach tratí tiež. Je to všetko v plánoch, podobne rekonštrukcia tunela.
Máš pravdu, projektuje to AJ Dopravoprojekt. To, kam však pôjde tá ktorá linka neprojektuje.
Ešte k prvej etape, ktorá je plánovaná po Bosákovu, máš pocit, že niekto je tak tupý, že zavedie električkovú linku v trase Bosákova - Šafárikovo nám.? ?