ešte čo sa týka trate na Trenčianskej (Rúžová dolina), tak tam je zatiaľ v hre iba potiahnutie obratiska ďalej smerom k Bajkalskej, lebo nejaký investor má záujem sa aj finančne na tom podieľať nakoľko je tam trošku ťažší prístup a chce využiť možnosť potiahnutia 207 a 209 k jeho budove. Okrem toho ktorú linku by si presmeroval po Bajkalskej na Gagarinovu od Ružovej doliny? L207 by si zbytočne kľukatil a L209 cez víkendy premáva strašne málo.
Popoludni videna kolona nejakych ojazdenych trojdverovych mestskych busov (znacka nezachytena, mozno volvo?) zltej az oranzovej farby ficiacich po dialnici v mlynskej doline smer petrzalka.
Tak s tými trolejbusmi som to počul trochu inak. Najlepšie vyhliadky má trať Pražská-Hroboňova a protismerná stopa na Patrónke, dá sa vraj realizovať aj predĺženie Trenčianskej a napojenie cez Bajkalskú na Prievozskú a toto všetko sa dá napájať zo súčasných meniarní. Tie by utiahli aj trať od Trhoviska do Petržalky, kde sú stĺpy na drôty až po koniec mosta Napolo. Pri napojení DD sú stále v hre tri varianty - cez Staré grunty, cez Botanickú a MD alebo na Nivy po nábreží.
tusim § 5cestujucibytozneuzili
Pre manikov co im neda spavat jeden den zadarmo by kludne mohli predlzit platnost elektriceniek o 24 hodin na poziadanie ... ? ?
keby boli v DPB viac kamaráti s IT, mohol by system pri vydavani PCL na obdobie v ktorom je zahrnuty 22. september automaticky nauctovat zlavu o sumu na jednotku dna...
poviem ti, že toľko študákov zo Slávičieho a iných intrákov cestuje načierno, že už MHD zadarmo je. Myslím, že keby revízori spravili nejaké tie razie v 31,39,84,184 a električkách od Mladej gardy, tak by DPB inak zbohatol. Ak by kontrola prebiehala od východiskovej zastávky, tak aspoň polovica autobusu by nedošla ani po Lafranconi pričom by na tej druhej zastávke mohli čakať rovno aj piati policajti na zabezpečenie čiernych pasažierov, lebo jak som videl nespočetne veľa krát, tak hneď sa začali ohradzovať, že oni niesú povinní ukazovať OP a že ju nemajú a pod.
Mňa tam ešte zaujala otázka diskutujúceho pýtajúceho sa na osobný názor Ing. Weigla, že prečo dnes na Deň bez áut (22. 9. 2010) nie je MHD zadarmo. Síce v médiách zaznelo, že kvôli finančnej kríze si DPB nemôže dovoliť prísť o tržby z predaja cestovných lístkov...
Sorry, že to nezreprodukujem doslovne, snáď na podstate toho nič nezmením. V prípade chyby ma prosím niekto opravte:
Ing. Weigl uviedol, že niektorí cestujúci s predplatnými cestovnými lístkami žiadali predĺžiť ich platnosť o ten jeden deň, prípadne vrátiť zaň peniaze. A vyhrážali sa, že to dajú na súd... ?
Dik. Smele plany. Petto tam tiez bol a pisla ohladom tych trolejbusov, takze som zvedavy. Takisto tie Capacity, ze sa nepredavaju a asi cakaju na peniaze. Cize buduci rok by mohli byt aj tie ostatne. Spominalo sa 75 busov a 70 trolejbusov. 35 solo, 35 klb.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.