Nástupište č.1 (tam, kde je veľký prístrešok): L32, L93, L201, L210
Nástupište č.2 (tam, kde je malý prístrešok): L41, L61, L74
A pred nástupiskom č.2 je ešte jedna zastávka, kde stojí L131 a L141 ?
pls. vie mi niekto povedať, ako sú rozdelené A+Tbusy na nástupištiach na hlavnej šťanici?
viem, že v ľavom (tam, kde je prístrešok) je určite 93 + asi 32 aj 210 a pri ostrovčeku je tuším 41, 61 či 74, vie niekto aj rozdelenie ostatných (aj131/141) + nočákov?
? ?
Nejako mi unikajú výhody trolejbusovej dopravy - drahá, pomalá, neoddelená od individuálnej. Čo tak sa konečne vážne zaoberať preferenciou električkovej dopravy v Bratislave? V Prahe to zistili už dávno.
Toto je dufam zart. Na konkurencom mhd webe sa objavila sprava :
Autobusy SOR BN 10.5 4501-13 by mali v októbri 2010 preradiť do vozovne Krasňany. V súvislosti s týmto budú všetky poradia linky 80 cez pracovné vypravované vozovňou Krasňany, na linku 99 by sa mali vrátiť Ikarusy 415.
Kiež by si radšej brojil voči faktu, že sa v Bratislave dá voziť načierno namiesto toho organizovania manévrov. Aj tak by ti polovica vyskákala a druhá by za 15 sekúnd drzo poprepichovala lístky ? Ja doma chodím načierno väčšinu jázd, čo som nie vždy mával vo zvyku. Zlom nastal po zhliadnutí výsledkov kontroly úradu pre verejné obstarávanie..
Nejde o to, či im to nedá spávať. Za ten jeden deň si zaplatili, tak by mali platiť pre všetkých rovnaké podmienky. Ty prídeš do roboty, odrobíš si dajme tomu osem hodín a na konci zmeny ti povedia, že ti nevyplatia ani cent. Čo by si bol urobil?
nechápem, že čo to je za bullshit s tými 201 a 202. Ľudí asi baví vymýšľať takéto správy, napr. vrcholom kreténizmu je keď vyhlásia za mŕtveho niekoho kto žije, len aby strhli na seba pozornosť. ?
"A už sa šíria "JPP", že od januára končia L201 a 202jky pre zastaranie vozového parku... "
to skor skoncia vsetky tbus linky prevadzkovane solo vozmi , hoci dnesna cesta s 6604 stála za to - no došiel som. ?
Ale celkovo sú klbove tbusy v lepsom stave ako sola.
Je to hanba, že v tento deň nebola MHD zadarmo, a reči, že nie sú peniaze mi znejú dosť komicky... Pýtam sa, kde sú všetky dotácie, kde sa strácajú, v akej čiernej diere menom DP...
Zaujmavé je, že nikoho ani len netrápi závažne zistenie nedostatkou NKÚ...
A už sa šíria "JPP", že od januára končia L201 a 202jky pre zastaranie vozového parku... ?
ešte čo sa týka trate na Trenčianskej (Rúžová dolina), tak tam je zatiaľ v hre iba potiahnutie obratiska ďalej smerom k Bajkalskej, lebo nejaký investor má záujem sa aj finančne na tom podieľať nakoľko je tam trošku ťažší prístup a chce využiť možnosť potiahnutia 207 a 209 k jeho budove. Okrem toho ktorú linku by si presmeroval po Bajkalskej na Gagarinovu od Ružovej doliny? L207 by si zbytočne kľukatil a L209 cez víkendy premáva strašne málo.
Popoludni videna kolona nejakych ojazdenych trojdverovych mestskych busov (znacka nezachytena, mozno volvo?) zltej az oranzovej farby ficiacich po dialnici v mlynskej doline smer petrzalka.
Tam-bus