Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
http://www.expres.sk/vysielanie/stranka/313/komunalne-volby.html
"Predlzit trasu linky cislo 33 aspon pod Novy most celodenne, nie len v rannej a popoludnajsej spicke cez tyzden (linka 133)."
Reply on: 810zssk #156803:
ja viem, že jeseň lezie na mozog a prináša blbé nálady ale nevidím dôvod prečo by som to mal znášať ja! Polibte mi prdel kto má furt výhrady voči mne. Nevidím nikde v pravidlách DF zákaz písať škarede o konzervách z Licháv ?
Reply on: no.ev.di. #156799:
Vies co, chod uz dokelu. Vsetci tvoj postoj pozname, nemusis ho tu opakovat 100x denne.
Reply on: Mike #156800:
a zas "vláčiky" idú na L5 až s minútovým odstupom ?
Reply on: S499.1023 #156796:
už sa ti 5 dverí neľúbi?! Ja som narážal na to, že Prešov vypísal súťaž, ktorú vyhodnocuje podľa ceny (80%) a počtu dverí (20%). Nie sú rozhodujúcejšie prevádzkové náklady a referencie od iných prevádzok ako počet dverí? Neviem prečo si tak pripečený a musíš ten SOR furt zastávať, prečo nikdy nepovieš, že sú aj lepšie vozidlá ale furt musíš "žvaniť" za SOR ?
Reply on: no.ev.di. #156788:
L9 má ráno interval 5-7 min.. Tie "vložené" idú: 6:41, 6:53; 7:05 a 7:17 idu ako L5 do Rače; 7:29 a 7:41 idú ako dojazdové L4 (lebo po trase L4 sú viaceré fakulty UK (šafko, odborárske nám.)a tam sú tie spoje viac potrebné ako po Obchodnej..) 7:53 je vynechaný, 8:05 a 8:17ide opäť ako dojazdový po trase L4..
Reply on: 810zssk #156797:
až prestanú kupovať SORky ?
Reply on: S499.1023 #156796:
?
Reply on: no.ev.di. #156794:
Kedy uz prestanes?
Reply on: no.ev.di. #156794:
Pozor, má to päť dverí, takže podľa tvojho vystupovania na prešovskej diskusii také netreba!
Reply on: no.ev.di. #156794:
Ked budu take neznicitelne ako tie stare, tak to ano.
Toto by som uvítal mile rád v Bratislave namiesto SORiek ☺ http://www.muszertechnika.hu/index.php?akt_menu=55
Reply on: kecho #156758:
v ZCP je to tak ako v dpb novinke ?
Reply on: 810zssk #156790:
mi je jasné, že tie z Dúbravky áno. Ale nechápem potom prečo nie je posilnená L9 aj v smere z Karlovky ráno a iba občas (skôr by som povedal, že omylom) tam sú vložené spoje na L9 (dva kusy) a potom "V" na L4, ktoré robia vláčiky, čo nemá moc význam. Tu je ten problém, že je tu liniek ako nasraných a robiť s tým niečo je ohromná "radosť" ?
Reply on: kecho #156783:
Aj nedotovaný Blaguss (smer Wien) sa pod Novým mostom nachádza - minimálne na nástupišti pokým si ľudia kúpia lístok u vodiča. ?

Re #156758 kecho: Môžem zajtra mobilom odfotiť a poslať ti to e-mailom (v oboch smeroch z jednej zastávky).
Reply on: no.ev.di. #156788:
Uvedom si, ale ze mnohe tie vozidla uz prichadzaju plne.
Reply on: Mike #156787:
Ten cas potrebny na vybudovanie trate je specificky pre trat cez Ml. dolinu (nejake specialne podmienky), alebo celkovo pre budovanie trolejbusovych trati (podobnej dlzky)?
Reply on: Mike #156787:
ak toto nestačí KV na dopravu do centra tak neviem potom kde je problém ☠ http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=3023ef2f302523ea&x=524288146459&l1=1&l2=4&l3=5&l4=9&l5=12&l6=17

Mimochodom, z Dúbravky ide 15 súprav do hodiny a čo sa týka L4 a 9 tak dokopy najviac čo ide tak je to 12 súprav do hodiny v rannej špičke, lebo na L9 je v smere z Karlovky interval 12min, vložené odchody sú iba 6:41,6:53 a 8:05 v smere do mesta. Paradoxne na L4 je v smere z Karlovky viac spojov ako na L9 a síce sú vložené spoje o 7:29 (hneď za ňou ide L4 o 7:31) a potom 7:41 a 43, čiže 2x "vláčik" na L4, kde mohli byť odchody s odstupom 6min, potom je ešte vložený odchod na L4 od 8:17 a hneď na to ide podľa 12min intervalu o 8:19. Čiže tieto "vláčiky" sú dosť o ničom. Čiže potom je jasné, že nasledovné vozidlo pôjde prázdnejšie, ako keby išlo s väčším odstupom, takže tie "V-éčkové" spoje na L4 sú iba to čo robia špičkové poradia z L9 aby sa dostali do vozovne, nie je to v rámci toho, žeby kopírovali vyťaženosť, lebo keby tomu tak bolo, tak by tie spoje boli vložené iba v čase 6:45-7:45. V mojich návrhoch je normálne nastavený interval na štyroch linkách do KV so súpravami TT, pravidelne (opakujem pravidelne, žiadny bordel!) každé 2minúty, s tým, že L17 premáva od 6:00 do 8:30 (posledné odchody z obratísk nebudú skôr ako o 8:24) a začína poobednú špičku od 14:00 a posledné výjazdy o 18:30 (posledné rovnako najskôr v 24minúte). A na to, že ten systém s pravidelným intervalom 2min v špičke bez tých vložiek, ktoré vy rátate do kapacity (pričom to jazdí úplne mimo potrebného času 7:00-8:00) bude fungovať ak sa zavedie dám krk!
Prispejem aj ja troškou: výstavba trolejbusovej trate Botanickou a Ml. Dolniou nie je vôbec taká jednoduchá a aj keby sa nové vedenie mesta do toho pustilo a bolo by to technicky možné tak cez všetky projekty a povolenia by to bolo v ideálnom prípade na konci volebného obdobia.
Aké má však možnosti nové vedenie DP v oblasti DD:
1. Čo sa týka dopravy do mesta
a) ponechať súčasný stav (133 ráno aj poobede 6 min.)
b) 0- vý variant - teda zrušíť 133 úplne
c) niečo medzitým, teda napr. 133 ráno aj pobede 12min int. ale napr. so solarismi
2. čo sa týka dopravy v ramáci KV a DD:
a) ponechať súčasný stav
b)- 0vý variant - zrušiť 35, 135, 36 a 139 sú otázne...
c) niečo medzitým: teda skombinovať tieto 4 linky napr. do dvoch..

V prípade 1b) si treba položiť otázku či by eletkričky ponúkli dostatočnú kapacitu v rannej špičke, lebo sa tam jazdí častejšie ako Dunčových každé 2 min duplák, je tam 35 spojov za hodinu teda cca každých 108 sekúnd v priemere a z toho iba niektoré 17tky sú K2S.. a ak by toto bolo treba posilniť tak kapacitne už veľmi nie je čím a priepustnosť tých nešťastných križovatiek je dnes LTT..

V otázke 2 pokiaľ sa jedná o vnútrosídliskovú dopravu predsa sú nejaké štandardy kvality nejaká idelálna a akceptovateľná dochdázková vzdialenosť na najblizšiu zastávku MHD a nech sa to stanoví či 300m, či 600m, podľa toho prehodnotiť trasy
a o tej potrebe priamej linky K.Ves - Tesco Lamač by mala svedčiť veľkosť prepravného prúdu, čo dnes v praxi znamená skoro vždy jednociferný počet cestujúcich na spoj linky 36.. a školy na Dúbravskej a poliankch riešiť inými linkami..
Reply on: kecho #156778:
Ja by som bral kľudne zrušenie linky 133 ak by miesto toho vybudovali na Molecovej prestupný terminál, kde človek nemusí ísť cez dva priechody, ktoré sú úplne odlišne nastavené a bez behania na červenú nemá človek šancu stihnúť trolejbus. Najlepšie by tam bolo z dôvodu nedostatku miesta vybudovať podzemný prestupný terminál, len kto dá na to peniaze? Takže budem realista a stačila by spoločná zastávka trolejbus-električka, ale pre DPB nerealizovateľné.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.