Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Fixinela #161745:

"Politické strany si chcú údajne podeliť mestské podniky" - to je tento rok snáď nejaká novinka?
Počula som, že sa chystá prepúšťanie vodičov autobusov aj električiek v MHD Bratislava.

Čo je pravdy na tom, že KDH chce ovládnuť DPB? Politické strany si chcú údajne podeliť mestské podniky a je na Ftáčnikovi ako sa zachová (či sa mu podarí splniť predvolebný sľub, že pôjdu odborníci vybraní výberovými konaniami).

O šéfovanie v DPB má vraj záujem naďalej Derkay. Ale vrátiť sa chce aj Zachar.

Zdroj: JPP
Reply on: Petto #161743:
ja by som radsej videl relevantnu studiu dlhodobej vyhodnosti.
Ono aj ta elektrina sa vyraba, ta nevznika. A ked sa vyraba vznikaju rozne skodliviny. Aj tie medene draty bolo treba vytazit, vyrobit etc. a ze su to fakt spinave procesy...
A ked si zratam, ze klbovy SOR bus je dvakrat lacnejsi ako solo trol, tak mi to proste nejako v hlave nevychadza, ked musim este k tomu vsetkemu priratat infrastrukturu.
To je len nejaka mantra, ktora sa neustale obmiela. "Tbus je lepsi ako bus."
Inak tiez mi chyba taka studia, preco elektricky by mali byt nosnmy systemom... Co ked studia ukaze, ze najlepsi a najlacnejsi nosny system bude siet prestresenych cyklotras ?

Aby som to zhrnul, tiez mi je sympatickejsi trofl a myslim si ze by sme mali investovat do ekologickych rieseni aj ked budu ocosi drahsie, no nikdy som sa nedostal k nejakej studii, ktora by toto preberala.
Reply on: Ámos #161742:
Hoc dnesne naftaky ci plynaky su EURO5 minimalne, stale ti budu vypustat exhalaty a na jednom fore bolo dost podrobne vysvetlene preco je rentabilnejsie investovat do tbus trati a tbus parku.
Reply on: Petto #161741:
budu stacit naftove busy, trofle nemaju buducnost ?
Reply on: Mike #161735:
No vidim , ze sola treba ako sol , nevystacime si len s novymi tbus klbakmi.
Reply on: Mike #161735:
a čo Hroboňku vykradli či čo, že toľko požičaného majú? ?
Reply on: Peon #161737:
ale Acitonland tam vlastni "akoze offroad drahu" paintballove ihrisko a teraz stavaju lanove centrum, ktore vyzera fakt super.

Re #161736 Peon: ja len viem, ze repre ma problemy sa dostat na ranne poobedne treningy. A to nehovorim len o kategorii ziakov. aj o muzoch a zenach, ktori studuju VS a na auto nemaju, kedze nas zvaz podporuje len tych co nieco dokazali a vlastne uz ziadnu velku podporu nepotrebuju. Takze chodia na korculiach, bicykloch, pesi. Cez leto je to romantika, no v takom oktobri je to o hubu.
Reply on: Peon #161736:
drviva vacsina autami a tých ostatnych vozia z Miu Cunovo.
Reply on: Ámos #161734:
Podľa kontaktov (adresy) na tej stránke nie je Actionland to čo myslím..
Reply on: Ámos #161723:
Predpokladám, že v júli a auguste bude znova premávať 199-ka.

A veď k Danubiane aj na hrádzu premáva verejná doprava - prímestská linka dopravcu SAD Dunajská Streda. Ale iba zriedka v nepravidelných intervaloch a samozrejme neplatia tam jednorázové ani predplatené lístky bratislavskej MHD. http://portal.cp.sk/Data/L201413_101212_31511.pdf

Re #161734 Ámos: Ten hotel čo je pri Areále vodných športov - tam chodia všetci zamestnanci autami, príp. niektorým platí zamestnávateľ taxík?
Reply on: no.ev.di. #161725:
Tak za Trnávku:
204 - 6 ks,
205 - 5 ks,
206 - 6 ks,
207 - 5 ks,
208 - 5 ks,
209 - 7 ks,
210 - 3 ks,
212 - 4 ks,
ZV - 1 ks, (mali by byť 2...)
42 ks spolu
a stav: bez "požičaných" vozov na Hrobonku:
6230, 6232, 6234, 6236, 6238, 6241, 6244, 6255, 6260, 6262, 6265, 6271, 6273-6277, 6279-6299, 6300-6303, 6306, 6310-6312, 6314, 6315
48 ks spolu
ale z toho je asi nejaký na VP, isto je jeden-dva na SP a to nehovoriac o iných poruchách a mimoriadne odstavených vozoch...
Reply on: Peon #161733:
je to actionland a nie je to sportova draha. je to mini areal na firemne eventy. to si danubiana a areal vodnych sportov zasluzia urcite viac pozornosti. Nie je treba aby tam chodil bus kazdych 20 minut, no raz za dve - tri hodky by bodol. Predsa len tam pracuje cca 100 ludi dohromady.
Podľa mňa zastávka "Schengenská" pre 801-ku má zmysel, aj keď využívaná bude určite iba minimálne.

1; Neďaleko nej len pár metrov pred hranicou je nejaká športová dráha. Videl som ich webstránku pred pár mesiacmi, no nemôžem to nájsť. ? Pri ceste 801-kou do Rajky je to na ľavej strane. V opačnom smere je to na pravej strane. ?

2; V pešej dostupnosti odtiaľ sa nachádza záhradkárska lokalita "Čunovo - záhrady". Žial chodník tam nevedie (tak treba ísť po ceste alebo po poli). 199-ka mala zastávku priamo pri nej.

3; Možno tá zastávka príde vhod niekomu zo Schengenskej ul., prípadne nejakému poľnohospodárovi.

4; Možno sa (v období pekného teplejšieho počasia) nájdu špekulanti, ktorí aby ušetrili na cestovnom do Rajky, vystúpia tam a ďalej pôjdu pešo. Totiž odtiaľ je to do Rajky v porovnaní s inými zastávkami MHD najbližšie. Ale to je iba taká moja teória. ?
Reply on: AAA #161731:
Re #161730 Solider: Aha, tak potom sorry za spam. ja uz jeho prispevky necitam, len zbezne ak niekto na neho reagujete, takze z toho vznikla moja chyba.
Reply on: Ámos #161728:
31 Tr najskôr myslel kĺbový SOR t-bus.
Reply on: Ámos #161728:
Pýtal sa na 31Tr, ktoré tento rok prídu do Prešova.
Reply on: IGIs #161726:
Zjavne netušíš, že niekto musí ísť autobusom o štvrtej, aby mohol byť o piatej ráno v práci.
Reply on: AAA #161727:
no to hej, ale dunco hovoril o busoch mam pocit, nie?
Reply on: Ámos #161724:
Ale t-bus je dráhové vozidlo.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.