Inak ked ministerstvu nevadi subeznost na Zahori tak by ma prekvapilo ak by mu vadila inde... celkovo sa divim ze ministerstvo tuto parodiu na IDS schvalilo.
Hoci je zrejme ze oproti tomu PDO budu zmeny, tie nosne myslienky by snad platit mali - ostatne, nic ine schvalene nie je.
Tebou spominany material je tu: http://www.bratislava.sk/MsZ/Archiv/MsZ_12_06_27_28/64_BID.pdf - konkretne na trase Bratislava-Senec su linky vedene podla spominaneho PDO.. akurat inak ocislovane. Podobne linka 650 do Boldogu a Recy je totozna s PDO a do Kralovej pri Senci rovnako vedenie zostava zachovane (akurat je precislovana).
Ostatne linky som nepozeral, ale vyzera to tak ze PDO tam celkom plati, akurat pomenili cisla.
Malo by ist. V ZB su prestoje na kazdom spoji take aby stihal otocit Marianku (logicky to inak nejde). Ak aj nie su, malo by sa to dat poposuvat - urcite im bude lepsie sediet ak celu popoludnajsiu spicku pojde do Marianky spoj v tej istej minute (dnes sa to lame).. sucasny stav je pozostatok stareho CP SL
Nepozeraj PDO za rok 2007, dávno neplatí. Nosná bude železničná všade, na interval 5 min ani nie sú autobusy. Na bratislava.sk boli materiály pred nedávnom, tak boli trasy liniek, všetko na žst na prestup. Podľa toho ostávajú len linky do BA cez Biel-Bernolákovo-Ivanka a cez Tureň-N.Dedinka-Bernolákovo-Ivanka.
A ani mindop asi to "nedovolí", jasná súbežnosť. Aspoň v okolí BA určite niečo urobia, ... zvyšné územie Slovenska možno už z toho nič nebude, ako to býva zvykom, alebo zrušia lokálky a ostávajú busy (dec. 2013).
Tá cesta bude rozšírená, prejde obnovou snáď už v tomto roku, bude tam aj obratisko. Ale to má urobiť VÚC. Takže s autobusmi tam nebude problém. Ale podľa mňa tam možno nikdy nebudú jazdiť... ?
Valec, kľudne môžu všetky regio linky od severu vynechať AS a hneď na žst, odtiaľ máš centrum tiež trošku od ruky. Ale neviem, či by to bolo priechodné u SL, oni vymýšľajú furt, a nikdysatonerobilo. Ale tak keď zbadajú, že prestupy sú na žst, nie na AS, tak možno to prehodia... možno...
A v neposlednom rade ten terminál a žst v Senci je na prvý pohľad ... ja neviem, ale asi nepostačujúci na takéto prestupy, štýlom, "zrušme všetky busy do BA" (teda len cez dediny a METRO). ? A to za 555 000 eur, a len 3 zast. info-tabule...
1. Toto rieši aj môj návrh, + by vznikli prípoje na L4 a L28+29
2. L30 by podľa môjho návrhu aj tak nejazdila
3. OK, máte pravdu, to som si všimol, lenže preklad tam ani teraz nie je (spoločný interval 5-15 min, resp. 6-14 min) takže by to nebola veľká škoda
3., 4., 5., 6., 7., 8., 9. Beriem, ale týchto liniek sa môj návrh netýka a voči linkám, ktoré navrhujem zmeniť, nevyžadujú nadväznosti
10. Tu by prípoj zanikol, lenže pri cestách ZB (Lamač) - DNV by si cestujúci svoj prestup našli - okrem L21 sa dá prestúpiť na 23 alebo 20.
Ináč samozrejme súhlasím s tým, že zmenu by sa zišlo spraviť komplexne, lenže to už by narástli vzkm. Môj návrh počíta s nárastom výkonov u niektorých liniek (37, 70, 91+191), ale zároveň aj s poklesom (30+37, 91 za Rusovcami), tak by to snáď mohlo vyjsť
Ta cesta k zst. Reca je vpohode aj na dva busy. Je sirkou podobna tej do Cunova. Staci vybudovat pristresky a obratisko. Podobne ako na trati Ds-Ba. Ak sa cesta predlzi az po staru Senecku cestu ziska este na vacsom vyzname. Senec byva v spickach dost upchaty vdaka IAD.
Tak ono ten bus môže ísť najskôr na stanicu a potom spraviť to kolo okolo mesta (záleží, ktorých ľudí je viac). Eventuálne, môže priamo na stanici končiť a okolo mesta na AS môže ísť, po zachádzke na stanicu, linka od Kráľovej.
Potom sa ale vykaslime na pripoje na vlak, to uz potom rovno ti ludia mozu ist na bus z centra Senca do Bratislavy namiesto vyhliadkovej jazdy cez Senec
Chlapci, nevymýšľajte tu zbytočnosti. Zvážať ľudí na žel. zastávku, na ktorej už ani tá budova nepatrí ŽSR, ku ktorej od dediny vedie 2 km dlhá úzka cesta (podľa Google Street tak akurát na šírku autobusu), kde treba vybudovať kompletnú infraštruktúru a ešte ju kvôli nejakému návrhu okružnej linky cestu o ďalšie 2 km predlžovať... však to je hotový nezmysel. Ďaleko lepšie je navážať ľudí na stanicu do Senca, čo je navyše v silnom smere aj pre tých, čo cestujú len do SC a pri ceste na stanicu možno zároveň zobrať ľudí z centra na stanicu. A pritom tá linka vôbec na AS jazdiť nemusí, a keby aj, môže spraviť kolo cez SC (cez Svätoplukovu a Letnú) čím obslúži celý SC, čo bude mať prínos nie len pre Boldočanov, Recanov.... ale aj pre Senčanov.
Oni len v tom PDO opísali momentálne linky, nič iné. Ale na 99 % chcú naviazať celé okolie na ten super mega terminál v Senci, ktorý nebude stíhať - je malý, tiež kapacita čakárne seneckej stanice je tak na 30 ľudí. Neviem, kde vôbec budú stáť ľudia...máš tam fakt malý priestor, a samozrejme nebudeš stáť na ceste v predstaničnom priestore, jednoducho niet kde. Prístrešok stanice tiež nie je bohvie čo, husto je tam aj teraz ráno, pritom vraj nikto tam nechodí.
Samozrejme by mohli niečo nasmerovať tam, ale keď sa tam nahrnie polka Senca, autobusári, tam tak bude husto. Husto bolo už aj každý deň ešte v čase R 874 do BA o 7.10, a len 1 bus prišiel od Šamorína. Takže nebolo by odveci aspoň čiastočne odvodiť niektoré obce na ostatné zastávky: Reca a V. Biel. Ale to je otázka budúcnosti... v budúcom roku sa dozvieme, ako to bude s tým slávnym IDS.
Na opačný smer? Síce z Grobu už aj teraz radšej chodia sem, ale z Boldogu späť... áno, aj by to bolo kratšie, tiež potenciál je aj do Kráľovej: 2 km od stanice. Teda obojsmerná okružná linka Reca žst-Boldog-Senec-Kráľová-Reca žst? A V.Grob? ... šoto ... ?
Realisticky: regio linka Báhoň-Senec bude návozný, do Senca, ale tú okružnú linku po príp. predlžení cesty do kráľovej možno vybojujeme, lebo by bola potrebná - nie pre mňa, mne to je len na 10 min.
Hlavné je, že snáď MinDop zistí súbežnú, tiež už minimálne využitú abusovú linku SAD DS, a skráti po žst Senec, tak, ako to bolo predtým. A ľudia aj z iných obcí by aj chodili na vlaky, ako to od nich počujem, ale momentálne sú na silu odrezaní od železnice, nechodí tam nič v zmyselných časoch.