ono je to v podstate v poriadku 957 síce nie je linka ale je to odjazd alebo dojazd linky do vozovne na vozidle je označený šípkou a ta ma v busečku kód 957
Pre zaujimavost, od 1.1.2013 sa zoznam miest kde nocne linky pouzivaju oznacenie pismenom "N" rozsiruje o Brno. Povodne cisla zostavaju zachovane, akurat sa k nim pridava tento prefix, teda napr. 91 -> N91.
1. BMK budes moct pouzit na vsetky linky, ale zakupenie PCL bude mozne len v predajniach DPB a na internete (vid dokument na poslednom zastupitelstve)
2. Presne tak, momentalne predavane PCL nebudu platit na linkach ZSSK, RJSK a Slovak Lines ani od marca. Az nove PCL BID budu mat takto rozsirenu platnost.
3. Nemali by mat tu moznost, teda mali by nadalej platit evidencne cestovne.
4. Nemal by sa posuvat, uz je to spustenie schvalene.
"K nákupu integrovaného predplatného cestovného lístku budú môcť cestujúci využiť ktorúkoľvek doposiaľ emitovanú čipovú kartu dopravcami zapojenými do IDS BK, resp. karty emitované vybranými SŠ a VŠ v SR. Držitelia predplatného cestovného lístka s územnou platnosťou pre Bratislavu budú môcť na prepravu na území Bratislavy využiť ktoréhokoľvek dopravcu zapojeného do IDS BK." http://www.bid.sk/cestujuci/aktuality/zavedenie-i-etapy-ids-bk/
1; Takže s BMK (Bratislavskou mestskou kartou) to bude ako? Tú bude možné využiť tak ako doteraz iba na linky prevádzkované DPB? ?
2; Už teraz neviem nájsť - platí, že PCL pre Bratislavu s platnosťou od 30. 1. 2013 do 30. 4. 2013 budem môcť využiť po novom, teda aj v busoch Slovak Lines a vlakoch ZSSK a Regiojet AŽ od 1. 5. 2013?
3; Dôchodcovia nad 70 rokov to budú mať ako? Oni budú môcť na území Bratislavy od 1. 3. 2013 automaticky využívať spoje Slovak Lines, ZSSK a Regiojet na základe svojho občianskeho preukazu ako v MHD?
4; Je ten termín 1. etapy (1. 3. 2013) už naozaj istý alebo zase sa to môže (tak ako viackrát doteraz) posunúť?
Inak ked ministerstvu nevadi subeznost na Zahori tak by ma prekvapilo ak by mu vadila inde... celkovo sa divim ze ministerstvo tuto parodiu na IDS schvalilo.
Hoci je zrejme ze oproti tomu PDO budu zmeny, tie nosne myslienky by snad platit mali - ostatne, nic ine schvalene nie je.
Tebou spominany material je tu: http://www.bratislava.sk/MsZ/Archiv/MsZ_12_06_27_28/64_BID.pdf - konkretne na trase Bratislava-Senec su linky vedene podla spominaneho PDO.. akurat inak ocislovane. Podobne linka 650 do Boldogu a Recy je totozna s PDO a do Kralovej pri Senci rovnako vedenie zostava zachovane (akurat je precislovana).
Ostatne linky som nepozeral, ale vyzera to tak ze PDO tam celkom plati, akurat pomenili cisla.
Malo by ist. V ZB su prestoje na kazdom spoji take aby stihal otocit Marianku (logicky to inak nejde). Ak aj nie su, malo by sa to dat poposuvat - urcite im bude lepsie sediet ak celu popoludnajsiu spicku pojde do Marianky spoj v tej istej minute (dnes sa to lame).. sucasny stav je pozostatok stareho CP SL
Nepozeraj PDO za rok 2007, dávno neplatí. Nosná bude železničná všade, na interval 5 min ani nie sú autobusy. Na bratislava.sk boli materiály pred nedávnom, tak boli trasy liniek, všetko na žst na prestup. Podľa toho ostávajú len linky do BA cez Biel-Bernolákovo-Ivanka a cez Tureň-N.Dedinka-Bernolákovo-Ivanka.
A ani mindop asi to "nedovolí", jasná súbežnosť. Aspoň v okolí BA určite niečo urobia, ... zvyšné územie Slovenska možno už z toho nič nebude, ako to býva zvykom, alebo zrušia lokálky a ostávajú busy (dec. 2013).
Tá cesta bude rozšírená, prejde obnovou snáď už v tomto roku, bude tam aj obratisko. Ale to má urobiť VÚC. Takže s autobusmi tam nebude problém. Ale podľa mňa tam možno nikdy nebudú jazdiť... ?
Valec, kľudne môžu všetky regio linky od severu vynechať AS a hneď na žst, odtiaľ máš centrum tiež trošku od ruky. Ale neviem, či by to bolo priechodné u SL, oni vymýšľajú furt, a nikdysatonerobilo. Ale tak keď zbadajú, že prestupy sú na žst, nie na AS, tak možno to prehodia... možno...
A v neposlednom rade ten terminál a žst v Senci je na prvý pohľad ... ja neviem, ale asi nepostačujúci na takéto prestupy, štýlom, "zrušme všetky busy do BA" (teda len cez dediny a METRO). ? A to za 555 000 eur, a len 3 zast. info-tabule...
1. Toto rieši aj môj návrh, + by vznikli prípoje na L4 a L28+29
2. L30 by podľa môjho návrhu aj tak nejazdila
3. OK, máte pravdu, to som si všimol, lenže preklad tam ani teraz nie je (spoločný interval 5-15 min, resp. 6-14 min) takže by to nebola veľká škoda
3., 4., 5., 6., 7., 8., 9. Beriem, ale týchto liniek sa môj návrh netýka a voči linkám, ktoré navrhujem zmeniť, nevyžadujú nadväznosti
10. Tu by prípoj zanikol, lenže pri cestách ZB (Lamač) - DNV by si cestujúci svoj prestup našli - okrem L21 sa dá prestúpiť na 23 alebo 20.
Ináč samozrejme súhlasím s tým, že zmenu by sa zišlo spraviť komplexne, lenže to už by narástli vzkm. Môj návrh počíta s nárastom výkonov u niektorých liniek (37, 70, 91+191), ale zároveň aj s poklesom (30+37, 91 za Rusovcami), tak by to snáď mohlo vyjsť
Ta cesta k zst. Reca je vpohode aj na dva busy. Je sirkou podobna tej do Cunova. Staci vybudovat pristresky a obratisko. Podobne ako na trati Ds-Ba. Ak sa cesta predlzi az po staru Senecku cestu ziska este na vacsom vyzname. Senec byva v spickach dost upchaty vdaka IAD.
Tak ono ten bus môže ísť najskôr na stanicu a potom spraviť to kolo okolo mesta (záleží, ktorých ľudí je viac). Eventuálne, môže priamo na stanici končiť a okolo mesta na AS môže ísť, po zachádzke na stanicu, linka od Kráľovej.
Potom sa ale vykaslime na pripoje na vlak, to uz potom rovno ti ludia mozu ist na bus z centra Senca do Bratislavy namiesto vyhliadkovej jazdy cez Senec
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk