Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #187345:
...a ani s prezentáciou by nebol problém... http://galeria.solaris-club.com/data/media/21/210471.jpg
Na tom automate udajne naozaj nejde BMK (este dnes odskusam aj svoju). Viva la IDS kde pre kazdu kartu platia trochu ine pravidla.
Reply on: Dispecer #187344:
?
Pozrite, ak by nešlo o trolejbusy, ale autobusy, na mieste Solarisu by som to vzal viac s humorom... a ponúkol toto: http://galeria.solaris-club.com/details.php?image_id=2779 ?
Reply on: Joyki #187342:
Pozor, toto je EMTrest kvalita, na to sa NESMIES stazovat.
Reply on: Joyki #187341:
Chyba: niekedy ani nereaguje na dotyk.
Pravdepodobne ja, ako úplne prvý, som dnes vysvätil nový automat v Tescu na Kamennom nám. Takže vyskúšaný... ?
Zrejme len namietka že vozidlo ma 5 dveri by neuspela, aj keď 5 dverove trolejbusy existovali, len sa na to zabudlo, zato že v súčasnoti vyrába karoseriu len SOR, je skor neschopnosť ostatnych vyrobit take vozidlo, resp sucasne tak upraviť... Aj keď potreba je diskutabilna, ved MBCC ma, len 4... V odkaze Skoda 22 Tr. http://www.fotodoprava.com/images_mhd_v2/usti602v_kbrezno.jpg
Reply on: AAA #187335:
Je to uplne regulerna a standardna poziadavka pri takom tendri?
Multifunkčný automat v Tesco Lamač už bol spusteny. Prehľadosť menu vyzera hrozne. Automat vydava do 9 Eur. JCL sa daju zakupiť asi všetky typy vrátane 4 cestneho za 3.3 €.
Reply on: AAA #187335:
Suhlasim. A myslim ze toto je este vyznamnejsi argument pred UVO.
Inak maximálnu netransparentnosť vidím v schválení vozidla v SR, keďže si neviem predstaviť výrobcu, ktorý by si pred prihlásením do neistého tendra nechal za svoje peniaze schvaľovať vozidlo.
Reply on: Solider #187332:
Pokiaľ viem, tak priestor dverí nie je určený na státie. A áno to, že všetci čo stoja vo dverách musia vystúpiť, aby vystúpili ľudia z vnútra vozidla ohromne zrýchľuje výmenu cestujúcich.
Mohli by zrušiť tender na trolejbusy a hneď spraviť nový. A na električky nechať však tam sa nič nestalo ☺
Reply on: AAA #187330:
Prečo by v nízkopodlažnom vozidle nemohli stáť vo dverách? Pri sólo vozidle nemajú tie dvere navyše žiaden význam, ale pri kĺbaku už áno – a to na linkách s častou výmenou cestujúcich, kde nie sú zastávky od seba ďaleko vzdialené. Ja by som napríklad pri štvrtých dverách odstránil tie 4 sedadlá v NP časti a namiesto nich tam dal dva notsitzy.
Reply on: Ámos #187273:
Lenže ak mám viac dverí znižujem kapacitu vozidla, lebo ľudia by vo dverách nemali stáť. Zároveň sú tie dvere na úkor NP sedadiel. Vlastne interiér SORu je ukážka aké majú 5dverové vozidlá "super" interiér.
a sor teraz hromží že sa na to prišlo teraz už nebude mať také akcie! ?
Ja som to tušil že sa to stane ? a nech vyhlásia spravodlivý tender ... Hlupáci vedeli to že sa to stane...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.