Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mike #189907:
Presne tak, podla mna by bolo vhodne keby bola obojsmerna.

Idealne takto:
- zaviest novu zastavku Kamenne namestie smer Dubravka/Petrzalka
- zrusit existujucu zastavku Jesenskeho smer Dubravka
- existujucu zastavku Jesenskeho smer Kamenne namestie zobojsmernit (pod nazvom Hviezdoslavovo namestie, pripadne po vzore Nitry by sa mohla volat aj Centrum)
- zastavku Namestie Ludovita Stura ponechat len pre linku 2, pre ostatne zrusit
Reply on: 810zssk #189905:
No Jesenksého je všeobecne podľa mňa najlepšia el. zastávka prislúchajúca k veľkej časti pešej zóny smer východná časť mesta.

luky 133 & matt11: V rannej špičke určite z Karlovky na šafko bude stačiť 4 a 6, v sedle bude bohate stačiť tá 4. Detto poobede z Jesenského 4 a 6.
Akurát večer keď idú davy z Eurovei (alebo z južného okraja mesta) aby nepreplňovali ešte viac 28 , alebo aj tí pohybovo nadaní, ktorí prejdú peši na Jesenského, aby im "odmenou" nebola iba 4 raz za 15 min, tak sa povráva že premávka 6 bude poobede predĺžená dlhšie - cca do 20? hod.
Reply on: derik #189896:
Ale tá 37 je určená nie len pre obyvateľov Záhorskej Bystrice. Absolútne nechápeš princíp MHD. A obyvatelia Záhorskej Bystrice nechodia do Tesca? Nepotrebujú ísť do Lamača?

Proste podľa seba súdiš všetkých.

L21 by imho pri Hornbachu stáť mohla. Napr. na znamenie. Drobnotovar tam budú kupovať aj obyvatelia DNV a to nehorovím o tom, koľkí tam budú pracovať.
Reply on: luky133 #189903:
Inak do L9 nastupuje vela ludi na Jesenskeho smer Ruzinov. Ta zastavka zostane uplne bez obsluhy.
Reply on: luky133 #189903:
Podľa mňa sa prúdy cestujúcich po otvorení tunela celkovo upravia. Dnes napríklad väčšina cestujúcich z karloveskej radiály do Petržalky prestupuje pod mostom alebo na Šafku, lebo inú možnosť nemá. Po otvorení tunela sa "znovuobjaví" možnosť cestovania na Kapucínsku s prestupom na Zochovej.
Reply on: Ámos #189902:
To asi preto lebo L9 nejazdí cez Šafko takže ju využívajú maximálne ľudia čo idú pod most. Ale z takej L5, ale aj L4 v rannej špičke dosť veľký počet vystupuje na Šafku. Hlavne študenti z okolitých fakúlt, ale aj ľudia čo prestupujú na ďalšie spoje či už na Šafku alebo časť aj na Malej Scéne. ?
Reply on: luky133 #189899:
to s L9 vystupuje pod mostom a na Safku tolko ludi? Lebo ja ked ju stretavam na Kamennom tak je stale dost plna.
Reply on: luky133 #189899:
urcite sa musi nieco pridat, 4 to sam a nepobere, bud 6 celodenne alebo upravit interval na L4 tak na 5 minut. Kedze aj so zlatych pieskov je dost casto tlacenica, ale neviem si predstavit, kde by sa nasli elektricky volne
http://bratislava.sme.sk/c/6747433/zupa-ukryla-500-pokladov-nalezcov-odmeni.html

BSK ide spustiť od prvého aprílu súťaž, kde sa dá vyhrať aj mesačný lístok na BIDku takže možno sa jej spustenia dočkáme už tento rok. ?
Reply on: Marek1978 #189897:
Tak to som zvedavý na tú tlačenicu v 4ke po tom ako ostane jediná smerom na Šafárikovo námestie. ? Alebo sa uvažuje o celodennej 6tke ako sa voľakedy povrávalo? ?
Reply on: derik #189894:
cas cestovania nie je prvoradi. O tom sa mozes presvedcit aj v ankete na uvodnej stranke. len pre 14% hlasujucich je rychlost dolezita.
Reply on: Valec #189895:
Asi si ma úplne nepochopil. S tou tyčou to je len príklad čo môžeš zažiť pri cestovaní v MHD, netvrdím že každý deň niečo podivné stretnem a hodne dní v roku sa stretávam s prípadmi v autobusoch, ktoré vedia dobre znepríjemniť cestovanie.

A načrtol si L37 tak sa skús zamyslieť aké to asi je každodenne cestovovať domov do Záhorskej a na Patrónke sa Ti natlačí nemalý počet cestujúcich do Tesca Lamač a potom pri Tescu Lamač zasa kopec ľudí ktorí idú len do Lamača a toto sa odohráva(lo) v SORoch. Nič príjemné, pár krát som to zažil pri ceste do Záhorskej.

Takže ide tu o to, kvalita a rýchlosť každodenného cestovania do/z práce versus cestovanie a obsluha nákupných centier.
Reply on: derik #189894:
"A páčilo by sa Ti, keby sa niekto z Hornbachu do plného autobusu trepal s nejakou povedzme dlhou lištou?"
? ? ?

To teraz aby zrušili zastavovanie liniek 96 a 98 na zastávke Prístavný most, L37 pri Krematóriu, úplne by som zrušil zastávku Súhvezdná... veď tam denno denne nastupujú ľudia s dlhými lištami do plných autobusov. ?
Reply on: Ámos #189890:
Budem reagovať hlavne na vyháňanie ľudí z MHD: ak by IAD používali svoje autá len na nákupy tak ešte OK, problém je v tom, že DPB a mesto naozaj vyháňa pravidelných každodenných cestujúcich za prácou z MHD. Jediná vec čo to môže zastaviť a do istej miery aj vrátiť späť ľudí do MHD je zlepšiť čas cestovania MHDčkou a skvalitniť čo sa dá. Zober si také katastrofy v Bratislave ako električka z Dúbravky, večné zápchy smer Dolné Hony v ktorých trčia aj trolejbusy a pod. Ten kto cestuje MHDčkou je zmierený s tým, že nikdy nebude mať taký komfort ako v aute a jediná kompenzácia môže byť čas cestovania a cena.
Samozrejme najdlhšie cestujú najmä obyvatelia okrajových mestských častí a tí naozaj potrebujú expresné linky a tou jej aj L21. Áno beriem, že by tam bola zastávka na znamenie, ale už teraz sa tam chystá nejaký športový obchod. A páčilo by sa Ti, keby sa niekto z Hornbachu do plného autobusu trepal s nejakou povedzme dlhou lištou?
Takže áno, prídavajme ďalšie zdržania autobusom, električkám a vyháňajme cestujúcich z MHD. Nákupné centrá, obchody a pod. by sa nemali stavať kade-tade kde niekto vlastní pozemok a potom linka čo ide najbližšie to má obsluhovať, ale nákupné zóny by mali byť koncentrované do niekoľkých bodov kde by mali chodiť osobitné linky.
Ďalšie katastrofy v Bratislave čo vyháňajú ľudí do áut sú komplikované prestupné uzly ako Račianske mýto, Molecova a pod. kde cestujúci buď čaká aj 2 semafórové cykly alebo riskuje život.
A jedna tiež dosť dôležitá vec je aj spoľahlivosť MHD, či spoje vynechávajú, meškania a pod.
Reply on: RT6 #189889:
Oficialne mapy MHD boli dlhodobo bezplatne dostupne v predajniach DPB na hlavnej stanici a Hodzku, ale v poslednej dobe ich mali vzdy nedostatok, takze sa zohnat nedali. Ale verim, ze teraz ked vytlacia tieto nove tak ich zas na par dni budu mat k dispozicii ?
Reply on: derik #189885:
Ja pevne verim ze Bory budu tou poslednou kvapkou, ktore DPB dokope k tomu aby prepracoval linkovanie MHD v zapadnej casti mesta (DNV, Lamac, Zahorska Bystrica), kedze dost zasadne upravia toky cestujucich.
Reply on: derik #189884:
Pri Hornbachu je zastavka vybudovana.
Reply on: Pieter #189888:
vy snad mate problemy s pochopenim precitaneho textu.
Skutocne predpokladas, ze kazdy spoj tam dovezie 20tich cestujucich?
Kto si ty, ze chces urcovat kam ludia maju pravo a kam nie cestovat busom. nech si sami rozhodnu stlacenim dopytu, ci chcu aby linka 21 zastavila na danej zastavke. Ak tam nik nebude chciet vy/nastupit, pre teba sa nic nemeni. Ak budu, stratis zo svojho "drahocenneho" zivota 30 sekund. Skus zajtra nezapnut imhd ziskas ovela viac!

Mate tu plne reci o vyhanani ludi z MHD do aut, ale ked mate moznost urobit opak, tak ste proti. Nie ste len alibisti, vy ste oportunisticki alibisti.
Reply on: 810zssk #189835:
a nevie niekto ci sa taka mapa da aj niekde kupit, alebo si ju budem musiet vytlacit ☺

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.