12:48 od SND nie je posledná chvíľa na vlak s odchodom kedy a kam? Najlepšie je žiadať riešenie hneď, na mieru šité pre seba a bez ohľadu na reálne možnosti, v tomto zodpovedáš môjmu dvaapolročnému synovi. Ja som napríklad v sobotu kvôli voľbám zmeškal EC do Prahy o 3 minúty a musel som čakať 122 minút na ďalšie (5 minút meškalo) ale v živote by ma nenapadlo nadávať na "blbú 61, ktorá chodí len každých 20 minút".
A výraz "tí ľudia vďaka blbej ikstrinástke pravidelne zmeškávajú vlaky" si mám správne vysvetliť tak, že za to meškanie môže existencia linky X13 a riešením by bolo, keby linka nebola vôbec zavedená?
Tak si ten vodičák sprav a auto kúp a budeš mať pokoj, budeš sa vznášať nad kolónami a nikdy nebudeš meškať!
http://bratislava.sme.sk/c/7158674/trat-v-dubravke-teraz-opravovat-nezacnu.html
To snáď nemyslia vážne? A že hlavné mesto... Budú to odkladať dovtedy, pokým sa BKV panely neprepadnú o 20 metrov pod zem a zistia, že to už nie je električková trať, ale nevydarené metro s odchýlkou rozdielu v rozchode koľajníc tak cca 3 metre...
ty si prosím ťa odkiaľ?.. vlaky idú dosť často...
myslím z ktorého smeru?.. ja chodiuevam smer kysuce a dovolím si najneskôr ísť od CSU/bot záhrada okolo 13:00 pričom vlak mi ide 13:55 tak to je len tvoja chyba že enstíhaš... ja som vždy takto išiel a raz bolo meškanie 45 minút.. tak si predstav že som to tam musel pretrpieť v buse či v§bec stíham---- to je len chyba ľudí že nechodia popredu... na MHB sa nedá spoliehať lebo nie sú BUS-pruhy a nie sú vytvorené dokonalé jazdné podmienky...
Dostatočne včas z dôvodu dopravnej situácie alebo iných možných mimoriadnych udalostí netreba chodiť na železničnú stanicu (na vlak) iba v Bratislave, ale aj v Brne, Prahe, Varšave, Viedni, Berlíne, Paríži... proste všade...
Napr. v takej Viedni sa mi viackrát stalo že som mal na prestup medzi Westbahnhofom a vtedajším Sudbahnhofom cca 40 minút, čo by sedelo aj na čakanie na linku č. 18 (električka) a bohate aj na tú jazdnú dobu, čo má písanú. Avšak po trase sa (v tuneli) stala nejaká mimoriadna udalosť, nakopilo sa tam viac súprav a zdržali sme sa cca 15 minút.. a nadväzný vlak zo Sudbahnhofu bol preč...
Neviete niekto čo sa robí s výhybkou na Štrkovci? Už niekoľko dní je tam rozbitý asfalt v mieste výhybky a boli tam poskladané aj koľajnice. Žeby ju išli opravovať?
No ja sa nechcem do toho miešať, ale nechávať si 5 minút na prestup z autobusu na vlak, obzvlášť, ak poznáš dopravnú situáciu v Bratislave... to si mi teda veľký optimista.
12.48 od N. SND nie je posledná chvíľa podľa mňa a veru ani ma to nenapadlo, že budeme ísť 20 minút (po ťažkom týždni človek už nad tým nerozmýšľa, len to má v hlave, ako najskôr vypadnúť domov), dokonca som dúfal aj v tom, že vlak bude meškať pre výluku, ale dnes po mesiaci nemeškal ani jednu minútu. ?
V tej Bratislave aby človek chodil už o pol hodinu skôr všade len preto, lebo je MHD absolútne nespoľahlivá? (železnica taktiež, ale tam je zas hlúpy grafikon) To aby som si rýchlo spravil vodičák a kúpil auto! Momentálne cestujem popoludní aj 1,5 hod. oporti IAD: 30-45 min.
Uplne staci 8 minut a klbak ( jedina ranna spicka bude mozno plnsie) a vikend neviem, ale nebolo by zle aj s 7,5 min. a kinderka, aby bol prestup na kazdu elinu.
Naco davat 2 zadne napravy na vlecku pri 18,75 m vozidle ? 18,75 m je max. mozna dlzka 3 napravoveho klbaku , 20,5 m je pri 4 napravovom klbaku (hoc Capacity ma len 19,5 m) . No MAN vyrobil 1 ks 20,5 m vozidla teda s 2 napravami vzadu , jazdi dakde v Nemecku.
Na zastávke Borská sa dá otočiť (ako chodí 35) Jazdná doba autobusu bude asi 10 min., takže keby to chodilo v podľa mňa postačujúcom 8 min. intervale, tak by stačili 4 autobusy.