Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Palo1987 #205588:
Efektívnejšie z akého hľadiska?
Reply on: Valec #205582:
ja by som videl z dlhodobejšieho hľadiska ako efektívnejšie nahradiť L801 nejakým S-bahnom zo zástavkami v Rajske, Rusovciach, Južnom meste a prestupom na elinu pri Janíkovom dvore a konečnou zastávkou na Petržalskej stanici.
Reply on: david1 #205584:

Napriklad posledny rychlik z Kosic do Bratislavy ide o 16:14 (a ICcko tiez posledne o 17:17 - od 1.3.), potom az nocaky. Proste kvalitna obsluha.
Reply on: MatejBA #205585:
Bezžliabkové koľajnice sú lacnejšie ako tie žliabkové, ale sú určené predovšetkým pre otvorené koľajové zvršky, keďže nie je tak ľahké (lacné) ich prekryť a "uzavrieť".
Bezžliabkové majú aj nejaké ďalšie obmedzenia (napr. limitovaný polomer oblúkov kvôli možnému vykoľajenie električiek), naopak žliabky zas treba napríklad pravidelne čistiť.
http://goo.gl/18mlbB - nebolo by lepsie pouzit bez-zliabkove kolajnice? (alebo vlastne je medzi nimi nejaky zasadny rozdiel?)
Reply on: Peon #205563:
Veď to nový vložený spoj myslený asi ako školský.. Omnoho viac by som privítal keby konečne poriešili večerné spoje smer BA. Posledný Os smer Ba z N.Zámkov o 19:22!! čo je nonsens hlavne ,keď chcú dostať ludí do vlakov.
Reply on: Valec #205582:
No aspon ze tak 🙂 Hoci nepredpokladam ze niekoho napadne tu linku (a celkovo zvazok liniek na JRC) upravit tak nech to cele dava ako-tak zmysel.
Reply on: 810zssk #205581:
Však projekt na 801 tento rok tak či tak končí. ?
Pokial ide o 91, najidealnejsie by bolo zahustit takt s tym, ze vykony by sa zobrali z 90/801, ktore by premavali len medzi Cunovom a Rajkou/AVS. Len to by niekto musel rozmyslat ked robil ten projekt na 801.
Reply on: mark178 #205573:
No ved to je cele jeden obeh.
Reply on: Petto #205578:
Hups, tak to mi nejako ušlo ?
Každopádne, cestujúcich na 91 a 191 v posledných rokoch dosť pribúda, takže kĺby by som určite cez pracovné dni už nemenil.
Reply on: Michal111 #205569:
No len si si nevsimol ze 91/191 ma rano aj 7-8 interval,cize rano za predpokladu len vypravenia klbakov maju posilnenie. ?
Reply on: Solider #205576:
Zmluva o výkonoch nie je celoročná nemenná dogma. Pokiaľ viem tak ušetrené km z 91/191 boli použité na predĺženie 90 a zavedenie intervalu spolu s 801. Takže dokopy by to mala byť 0. A výmena krátke/kĺbové medzi 9194 bola vraj objednávateľom aj odsúhlasená...
Reply on: Michal111 #205569:
Táto situácia nikomu nevyhovuje. Aj krátke vozy (niekedy aj 9,5-metrové) na linke 94 bez zmeny intervalu sú absolútne nepostačujúce. Po prvej väčšej dodávke nových vozov by sa mal okamžite vrátiť predošlý stav – kĺbové vozy na 94 a hustejší interval s 12-metrovými vozmi na linke 91. Nakoniec, bola vôbec takáto zmena reflektovaná v zmluve o výkonoch?
Reply on: Error 0x007 #205571:
ja chodim len L93 po aupark tak neviem koľko ľudí cestuje tými dvoma linkami a úprimne ešte som v nich ani nebol ☺
Reply on: Michal111 #205569:
čiže onedlho bude aj L88 klbova? ?
Reply on: mark178 #205570:
konkrétne
736/3013, 3016/733
Reply on: mark178 #205570:
Prečo nie 4 neviem ani ja a dávam si rovnakú otázku lebo podla katalógu Škoda to ide až do 6 vozovej jednotky

myslel som 1-2 obehy
Reply on: marek31122 #205562:
Nic take som nepovedal! Ja osobne situaciu nemozem dobre hodnotit, kedze jazdim v opacnych smeroch nez väcsina...
Reply on: TTV01 #205568:
má 4 obehy tu v okolí BA teda myslím to tak že má 4 vlaky ... max

no áno je troška rozdiel medzi pushpullom a city elphantom, enchápem preoč nemôže mať city elephant ešte jeden vložený vozeň

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.