I mne už takáto šotoušina napadla, už keď teda tak vyplakávajú za tou 34, ktorá i tak ten úsek vymetala okruhom. Každopádne, až taký win-win to nie je, nakoľko z takej Povrazníckej by si sa 84kou nedostal...
Konsenzuálnym riešením by mohlo byť vedenie 84-ky v smere do Petržalky cez Šancovú - Račianske mýto a Mýtnu s napojením na Zochovej. Prinieslo by to opätovné prestupné väzby "na hrane" a nové možnosti spojenia aj pre Petržalku z týchto oblastí. Zároveň by to nebolo dramatické navýšenie vzkm - podľa môjho názoru - win-win...
Nie že sa nerozmýšľalo, ale bolo to zamietnuté, resp. nikto sa potom nezamýšľal nad potenciálnou premávkou autobusovej linky (svojho času Lepšia doprava navrhovala premávku linky 50 cez Šafko a Starý most).
Urcite to nebude ku dnu spustenia elektricky do Petrzalky a bohvie kedy vobec.. treba ale povedat ze zavedenie tej zastavky by sa jednoznacne malo riesit len spolu s vacsiou reformou zastavok v centre mesta a to minimalne presunutim zastavky Jesenskeho v smere do Karlovej Vsi do polohy pri SND (ako je v opacnom smere).
Pri linke 8 sa zvazuju dva varianty:
1. Premavka po trase Ruzinov - Obchodna - Namestie SNP - Nam. L Stura - Safko - Namestie SNP - Obchodna - Ruzinov.
2. Premavka po Spitalskej (s rovnakym obratom cez Nam.L.Stura/Safarikovo namestie), s presmerovanim linky 9 na Obchodnu (a tym padom odrezanie Ruzinova od uzla Kamenne nam./Namestie SNP v smere jazdy do centra).
Osobne by som za najvhodnejsie riesenie povazoval trasu cez Obchodnu s obratom cez tunel, nabrezie, Safarikovo namestie (resp. Jesenskeho) a Namestie SNP, ale toto zial pokial viem v oficialnych planoch nefiguruje.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.