Co dnes brani prevazdkovaniu elektriciek v useku Dubravka - Karlova Ves (s obratom cuvanim cez obratisko)? A co je to "elektrickova nahradna autobusova doprava"? ?
Ved uz sa vravelo ze bude to po fazach. Najprv sa ma urobit obratisko KV aby sa vedela potom prevadzkvoat elektrickova NAD v useku obratisko KV - Dubravka. Ja si skor neviem predstavit NAD v useku Molecova - centrum. To jedine musia robit pocas leta, inak amen. ?
Capacity je len zbytocne predrazene. Sak neni normalne aby elektromotor/tbus alias Skoda SOR 31tr stal menej ako spalovaci motor/bus Capacity. Moj typ za dany 2klbak VANHOOL bude nieco okolo ceny Capacity cca 550-600 000 EUR. Ak sa bavime o klasickom buse dvojklbovom.
Prva dama ma smolu - je jasne napisane, ze sa nastupuje s PRIJATYM listkom, nie ze listok mozno pride a mozno nebude revizia. Ak zacala revizia, zacali ju kontrolovat a nemala prijaty listok, tak ma prosto smolu. Sam som takto na to doplatil, ze mi prisiel listok mozno tak 15-20 sekund po tom, ako ma zacali kontrolovat, ale mas jasne napisane pravidla toho, ako pouzivat SMS listok.
Co sa tyka toho druheho pripadu, tazko sa vyjadrit, kedze som tam nebol a mohlo/nemuselo sa to stat tak, ako hovoris.
Ved to, keby sme mali. 201,202 zakruta pri seate, 201 odbocka na mileticovu, 202 cintorinska rajska. uz 18 metrove SORy maju problem. Ja by som vedel predstavit na linke 21. Aka je cena vs napr. Capacity?
Keby sme mali vhodnejsie cesty,krizovatky na to, tak kludne 201,202 ked uz tu basnime o nahrade tbus elektrickami na Gagarinke a dane vozidlo je o nieco dlhsie ako K2S