Inak ratali ste niekto cenu noveho klbaku ? Vychadza to 372 000 / klbak. V roku 2014/2015 sa kupovali SORky za 308 000 / klbak. Co vyzera ze to budu CNG verzie - ktore su vzdy o cca 10-20% drahsie ako diesel verzie. A odlisnosti v specifikacii medzi vozmi v 2017 a 2014 vyrazne neboli.
No potom mi to tu smrdi podvodom / kartelom . Ako take 2.Iveco vedelo ze SOR sa prihlasuje s CNG verziou ? A prihlasilo sa zrejme tiez s CNG kedze bolo drahsie. Ved keby sa Iveco prihlasilo s dieslom tak to vyhra . Predsa CNG verzie neboli nijak v tendri bodovo zvyhodnovane. ☠
Velmi podozrive je potom aj pozicanie SOR NBG12 2990 aby si na nom vychytali muchy tesne pred vyhlasenim vysledkov.
No potom mi to tu smrdi podvodom / kartelom . Ako take 2.Iveco vedelo ze SOR sa prihlasuje s CNG verziou ? A prihlasilo sa zrejme tiez s CNG kedze bolo drahsie. Ved keby sa Iveco prihlasilo s dieslom tak to vyhra . Predsa CNG verzie neboli nijak v tendri bodovo zvyhodnovane. ☠
Velmi podozrive je potom aj pozicanie SOR NBG12 2990 aby si na nom vychytali muchy tesne pred vyhlasenim vysledkov.