Nie su nahrate ziadne sluzby na L1, takze ziadna preferencia a ani sa nezobrazuju na tabuliach. Podobny problem je dnes na 39, posilove 80 smerom k cintorinu, X3, atd.
P ROSIM VAS PRECO V ELEKTICKACH ESTE STALE IDE KLIMA KED TAM IDE STUDENY VZDUCH JE TO NEZNESITELNE PRECO SU NENI ZASKOLENY SOFERY ABY TU KLIMU BUT ZASTAVILI ALEBO PUSTILI TEPLI VZDUCH. HLAVNE SA TO TYKA ELEKTICKY C. 4 DAKUJEM ZA SKORU ODPOVED.
Aj ked nie som zastanca bateriovych pohonov, v takejto prapodivnej situacii, ak by sa z nejakeho dovodu musela stavat trat bez troleja (napr. v historickom centre), inak ako bateriami to nema zmysel riesit. Najma kvoli tomu ze cela infrastruktura vo zvysku siete je na to nachystana - priame dobijanie z troleja.
To uz by tramvaj rovno mohla za sebou tahat generatorovy privesak ?
Komentáre k tomu? Plusy, mínusy? Keď to tak vidím, rozmýšľam, čisto teoreticky, takýto stroj nepotrebuje trolej. Nebolo by možno zaujímave vlastniť cca 30ks takýchto strojov, a pri predlžovaní tratí by stačilo na začiatok len koľajovo (lacnejšie) a až po nejakom čase dostavať trolej? V podstate dobrý dojazd, výdrž, rýchle plnenie.... Celkom použiťeľné pre hybridy ako Vajnory či Bory(DNV) s tramtraťou
Môžem hádať?
- napriektomu, že sú prázdniny, nie je až tak výrazne menej cestujúcich ako počas letných alebo zimných prázdnin
- kvôli dvom dňom by to nemalo veľký ekonomický efekt a skôr by to spôsobilo ľuďom zbytočnú nezrozumiteľnosť