Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: CePo #223256:
To je tiež idiocia, robiť preferenciu naviazanú na službu.
Reply on: Solider #223255:
Nie su nahrate ziadne sluzby na L1, takze ziadna preferencia a ani sa nezobrazuju na tabuliach. Podobny problem je dnes na 39, posilove 80 smerom k cintorinu, X3, atd.
Reply on: Ike #223254:
Zrejme linka 1 nemá v palubáku nahratý výlukový CP.
Na Štefanovičovej nefunguje preferencia. Videl som tam dnes tri električky dávať prednosť vozidlám idúcim po Mýtnej resp. Žilinskej.
Reply on: marosko12 #223252:
DOBRÝ VEČER


TOTO NIE SÚ STRÁNKY DPB A.S. ...... MY ELEKTRIČKY NEPREVÁDZKUJEME ....



DOBRY DEN



P ROSIM VAS PRECO V ELEKTICKACH ESTE STALE IDE KLIMA KED TAM IDE STUDENY VZDUCH JE TO NEZNESITELNE PRECO SU NENI ZASKOLENY SOFERY ABY TU KLIMU BUT ZASTAVILI ALEBO PUSTILI TEPLI VZDUCH. HLAVNE SA TO TYKA ELEKTICKY C. 4 DAKUJEM ZA SKORU ODPOVED.
Reply on: fanatikmhd #223250:
Aj ked nie som zastanca bateriovych pohonov, v takejto prapodivnej situacii, ak by sa z nejakeho dovodu musela stavat trat bez troleja (napr. v historickom centre), inak ako bateriami to nema zmysel riesit. Najma kvoli tomu ze cela infrastruktura vo zvysku siete je na to nachystana - priame dobijanie z troleja.

To uz by tramvaj rovno mohla za sebou tahat generatorovy privesak ?
Offtopic
http://zpravy.e15.cz/byznys/doprava-a-logistika/prvni-vodikova-tramvaj-zacala-vozit-cestujici-obsluhuje-okoli-cinskeho-tchang-sanu-1339105

Komentáre k tomu? Plusy, mínusy? Keď to tak vidím, rozmýšľam, čisto teoreticky, takýto stroj nepotrebuje trolej. Nebolo by možno zaujímave vlastniť cca 30ks takýchto strojov, a pri predlžovaní tratí by stačilo na začiatok len koľajovo (lacnejšie) a až po nejakom čase dostavať trolej? V podstate dobrý dojazd, výdrž, rýchle plnenie.... Celkom použiťeľné pre hybridy ako Vajnory či Bory(DNV) s tramtraťou 🙂

Reply on: Joyki #223241:
? ? ? krásna integrácia
Reply on: Andy #223245:
O zabranovani nezrozumitelnosti velmi tazko hovorit v situacii kedy polovica liniek MHD jazdi podla prazdnin a polovica podla skolskeho roka...
Reply on: Andy #223245:
No je, o dosť. Vo vlaku sme sa netlačili, aj keď z Ivanky zopár ľudí stálo, aj na cestách je menej áut, aj na P+R pri staniciach.

Nezrozumiteľnosť spôsobuje presne toto, že PAD jazdí prázdninovo a MHD nie. (Skôr by mala PAD jazdiť ako cez vyučovanie, viem)
Reply on: Andy #223245:
To bola odpoveď k MHD 🙂
Reply on: Joyki #223241:
Môžem hádať?
- napriektomu, že sú prázdniny, nie je až tak výrazne menej cestujúcich ako počas letných alebo zimných prázdnin
- kvôli dvom dňom by to nemalo veľký ekonomický efekt a skôr by to spôsobilo ľuďom zbytočnú nezrozumiteľnosť
Reply on: Joyki #223241:
Počkaj na zimné. Vtedy nepôjdu skoro všetky posilové špičkové spoje. Budeme mať zase krásny
2 - hod. takt na trati 130.
Reply on: 810zssk #223242:
* strehu ?
Reply on: Joyki #223241:
Cestujucich treba udrziavat v strechu, ked uz ti hajzli tak velmi chcu cestovat MHD.
Dnes sú jesenné prázdniny, ale MHD premáva ako počas školského dňa, PAD zas ako prázdniny, to prečo?
Reply on: Petto #223232:
asi tak, aj ten solaris je lne tak tak a tam je straaasne vela miesta na statie. ved preto som bol nastvany.
Reply on: Dispecer #223233:
na to som upozornoval aj ja. ale ked uz tak asfalt nepribudol, tie kocky "isli" nizsie.?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.