No napríklad od Hodžovho by ten Lamač bol bližšie ako časť Petržalky. To už je spravodlivejší systém ako násilné oddelenie určitých mestských častí bez jednoznačnej definíce, že ako sa k tomu došlo.
No Devín je od obývanej oblasti BA ďaleko, no do Vrakune a Podunajských sa dostaneš bez toho, aby si sa vzdialil na viac metrov od niečoho, kde niekto má trvalé bydlisko. Repkovým poľom sú Biskupice oddelené akurát tou obchádzkou cez Slovnaft. Podľa mňa je celý ten systém za každú cenu dvoch pásiem chorý. Tak isto, ako bolo to idiotské prečíslovanie v roku 2000. Keď už pásma takýmto spôsobom, tak aspoň keby ich bolo dajmetomu 5 a jednotlivé časti by boli oddelené jemnejšie. Inak vzniká to čo som písal, že zaplatená suma nezodpovedá vôbec prejdenej vzdialenosti cestujúceho.
To čo je v BA, je absolútne nezmyselné a nespravodlivé rozlíšenie pásiem. Ja môžem cestovať v 1. pásme celý deň dookola za nejakú cenu, no ten kto ide dva razy denne napríklad zo zastávky Priekopnícka na zastávku Ríbezľová, musí už platiť viac ako ja.
No neviem, ale prvá vec čo si v T3 všimnem je, že na ráme okna je vždy taká vrstva prachu, že v saku je lepšie ísť taxíkom. Vo Viedni sú tie rámy proste umyté.
Re #31760 Andy: Neviem. Lamač je pre mňa dedina na 2. pásmo. Asi by sa to malo robiť nejako inak. Určiť stred mesta. Napríklad hodžovo a 10km jazdy linkou by bolo 1. pásmo 10,1km by už bolo druhé pásmo. O.K. aj to je blbosť.
No v starinách to nebolo o nič lepšie ako v T3. Môj dojem, to sa nedá povedať objektívne. Ale keby nám eliny jazdili tak často ako tam, tak na tou špinov v BA primúrim všetky oči čo mám. V podstate by aj mohli jazdiť tak časo, aj častejšie ale nie na 12 linkách ale na dogme (neviem si spomenúť kto to vytvoril.
A na základe čoho podľa teba napríklad ten Lamač patrí do 2. pásma a Dúbravka do 1.? Však tie časti nie sú nejako brutálne oddelené 5 kilometrami poľa.
Jediné, čo bolo v električkách špinavé, bola podlaha v ULFoch. Ako keby bola poliata nejakých lepidlom. Ale poťahy na sedadlách čisté, okenné rámy čisté, a čo viac treba..
Čistejšia ako v Bratislave veru nechodí. Možno tam nie sú čmáranice ale špina je totožná. Či je to starina alebo ULF. Aspoň vždy som mal to šťastie na špinavú električku.
A pri vstupe do vlaku bez lístka sa platí 800 Sk, pokiaľ sa nepreukážete niekým chorým alebo niekým, komu pomáhate. Takže keď idete do vlaku bez lístku, tak aspoň dvaja, aby sa jeden na druhého mohol vyhovoriť, že mu pomáhal.
Takže pokuta za nepreukázanie vstupenkou na nástupište vo vyhradenom priestore je až 80 Sk, pričom za neoprávnený vstup do iných priestorov len o niečo vyššia - 100 Sk. Takže keď už idem na nástupište, tak by som rovno mohol vstúpiť tam, kde nie som oprávnený byť, je to totiž len o 20 Sk drahšie.
Mám tu link z piatkového Večerníka. Príspevok o nevhodnej možnosti prestupu z linike 201, 202 na X20. Ak ste to sem už niekto dali, tak sorry ? http://www.vecernikba.sk/1131a04a.php