No tak na tych 75 jazdnych stupnov zrychlovaca sa Düwag nechyta a pri rozjazde a EDB citelne "trha". Je to lepise ako dvojosacik 38, ale stale to nie je plynule.
Realita je taka, ze by sa to samozrejme pravdepodobne dalo, ale bolo by nutné T3ku dostatočne zlenivieť, aby neťahala, alebo netlačila (podľa umiestnenia v súprave) do tej kachny.
Inak samozrejme vyriešiť by sa to určite dalo. Najjednoduchšie nastavením ORka na T3ke tak, aby zlenivela na úroveň kachny. Či by sa to dalo zapojiť bez úprav kabeláže, alebo dodatočných vylepšení, to ti nepoviem.
Teraz mi napadlo podivuhodné viedenské zapojenie tých starých šrotov jazdiacich na U6ke spolu s novou tramvajou v strede. Je to dosť šialené a hlavne rozjazdy a brzdenia to má dosť nerovnomerné (dvojosák rules). Totiž vždy to odradí tri štyri stupne, malá pauza, ďaľšie tri-štyri stupne, pauza. Toto robia aj niektoré šerble ktoré im jazdia ako tramvaje (tie klasické úzke jednosmerné typy). Neviem ako to majú urobené, ale keby tam dali obvod, ktorý by tie stupne hádzal plynule, tak by to bolo podľa môjho názoru pohodlnosťou na úrovni zrýchľovača.
No tak ja som tu tisicku moc neterorizoval, dala mi pekne 120 (teda aspon to tvrdil rchlomer, skutocna rychlost bola asi ina). Na to ze to je 38 rocna sunka s litrovym motorom sa to prezit dalo. Keby nekoncila dialnica, tak by mozno dalo aj tych 125 co ma v technicaku. ?
To som rad, lebo rozculovanie skodi zdraviu. Vies, mam tu kopec inych veci a priznavam ze niekedy tresnem sprostost. No co uz, nobody is perfect. A pokial viem, tak si myslienku K2 + T3 sam velmi obhajoval. Alebo si to mylim? ?
Ja som testoval 28 ročnú Ladu 1500 na Moste Lafranconi, dalo mi to niečo tesne nad 160 km/h. Dalo by sa aj viac - podľa otáčok motora, ale už mi končila rovinka - odbočoval som na Einsteinovu a na ten nadjazd som si v takej rýchlosti netrúfol ... Aj keď musím priznať, že hluk v aute bol podobný štartu lietadla ?
fobust: ja som uplne kludny a voci tvojim vylevom az obzvlast apaticky. len ma trosku mrzi, ze clovek tvojho rozhladu dokaze taketo momotiny vziat do uvahy
To si teda pletieš dosť zásadne. Prvý prototyp s výzbrojou AEG (modrý) hrdzavel ešte pred mesiacom v areáli Škody Ostrov, prototyp 22TrAC asi ťažkou bude niekde hrdzavieť, keď bol len nedávno dokončený.
Realizovať dvojmotorovú asynchrónnu výzbroj je podstatne zložitejšie ako u jednosmerných motorov, ktoré si sami tvoria elektrický diferenciál. Takže pokiaľ by sa nejaké 22Tr do BA kupovali, tak buď 22Tr s jednosmernými motormi alebo 22TrAC s jedným asynchrónnym motorom. Je viac než isté, že by nikto pre BA na odber jednoho trolejbusu ročne po dobu piatich rokov nevyvíjal dvojmotorový asynchrón.