Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: bigmac #32661:
Pozor, to, čo stojí, bola zrejme Odbočka Bratislava Juh - nie stanica Bratislava Juh. Vlaky jazdili po trase Bratislava ÚNS - Odbočka Bratislava Juh - Bratislava-Petržalka alebo Bratislava ÚNS - Odbočka Bratislava Juh - Bratislava Juh (koniec).
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Juro #32666:
Plný súhlas.
New York si berie príklad z Bratislavy... ?

"Newyorské metro chce prenajať názvy zastávok silným firmám"
http://www.orangeportal.sk/dnes/news/article.dwp?level1=43027&level2=43028&article=788706
OffT
-------
http://www.bleskovky.sk/?aid=408865&sid=36&ref=sprava_box
LOL! Si, nepozicias aj "skustocne" Pieskovisko? ?
-------
TOn
Reply on: S499.1023 #32727:

K2YU - namietal som len ohľadne zberača a sám si ma opravil, že v tom čase sa už dodávali K2 aj so zberačmi vpredu, voči čomu som už nemal žiadne námietky.

Na R-dráhe je povolená 60-ka.

T3M boli len 3 súpravy. Malo ísť skôr o skúšobnú prevádzku s tým, že v ďalších rokoch mali byť dodávané už len vozidlá s tyristorovou výzbrojou. V roku 1982 sa však ČKD začalo opäť s dodávkou odporových výzbrojí a o modernizáciach sa neuvažovalo. Dielne ani nevenovali starostlivosť, akú si TV vyžadovala, a tak aj pomerne rýchlo skončili.
Sarko:Tak si vedel ale nepovedal.A ohľadne K2YU-ale namietal,pozri si svoje príspevky cez textový vyhľadávač.Buď vo svojich názoroch aspoň konzistentný...A ešte ma napadla jedna vec-akú máte vlastne na rýchlodráhe povolenú rýchlosť?A prečo ste tam nejazdili s vozmi T3M,ktoré nepribrzďujú a namiesto toho ste si ich zlikvidovali?
Sarko:Tak si vedel ale nepovedal.A ohľadne K2YU-ale namietal,pozri si svoje príspevky cez textový vyhľadávač.Buď vo svojich názoroch aspoň konzistentný...
S499.1023:
Re #32693 - To som nepovedal. Je však faktom, že po prepnutí reverzu príprava nabieha plynule.

Re #32694 - No rozdiel to je, ale úsek, kde k prepínaniu reverzu dochádza, je úplne separovaný. Na rýchlodráhe si bol, tak vieš, že človek tam nemá za normálnych okolností dôvod prečo chodiť. Ešte možno tak samovrah, ale ten posledný z utorka si vybral trať BKV v meste a skočil si pred električku rybičku, aby vodič nestihol ubrzdiť.

Re #32696 - Snažil som sa Ti vysvetliť, že či je električka pred VP alebo po VP, po zapnutí reverzu nedochádza k trhnutiu.

Re #32697 - Opravím Ťa, ja som bol celý čas presvedčený, že to bude v inom zapojení, od momentu, keď sa to tu začalo preberať a všetci zaradom ste potvrdzovali, že zapnúť vypnutý reverz nejde bez následkov. Potom tu napísal Jenki, ktorý načrtol možnosti iného zapojenia výzbroje. Vtedy som sa utvrdil v tom, že moje presvedčenie je správne. Dnes som bol na OTKaR a elektroskúšobni, ale tam mi zmenu zapojenia výzbroje nepotvrdili. Plynulý priebeh prípravy pri vypínaní reverzu tak stále nie je vysvetlený.

Re #32698 - Urobil to konkrétny voz, bola to nejaká porucha.

Re #32700 - Viď, čo som písal k re #32697.

Re #32701 - Čo sa týka K2YU, nikdy som proti tomuto označovaniu nenamietal. To si asi mýliš s T3SU, ako označujete prvú obnovenú a súbežnú dodávku T3 pre ČSSR a súčasne export do ZSSR z roku 1982.
Reply on: Andy #32723:
V obidvoch električkových.
Reply on: fobust #32689:
Ibaže neviem o tom, že by ktokoľvek vo vozovni vrátane výpravcu pozeral, že na akej linke nejaké vozidlo je.
Dnes som dostal na hlavnej stanici informačný šok z vysokého počtu informácii na tej novej informačnej tabuli na autobusovom nástupišti. Je ich presne nula. 🙂
Reply on: S499.1023 #32720:

Revizori. Aj som na to dnes reagoval, mozes doplnit, lebo ich spravanie je naozaj niekedy uplne mimo.
Reply on: fobust #32705:
Teraz som ju preskúmaval ale čo konkrétne máš na müsli?
Reply on: KVKV #32718:

Aha, tak že v Nitre, prečítal som si to vyššie.
Reply on: TeBeCe #32684:

Prvy vagon je byvalý tramvajový parný! voz z ukorozch. tratí na Ostravsku (760mm), pozdejšie prerobený na elektrický, ešte pozd. na vlečný, dostal sa potom na pion.dráhu Prešov-Sigord. Skade je tá fotka? Niečo som počul, že snád to zachránili a je to v depozitári ČHŽ.
Na druhom obr. je mot. voz M21 (tiež760mm) pravdepodobne sa tiež jedná o jeden z tých, ktoré po demontáži motora jazdili ako osobné vozy na prešovskej pion.dráhe.
To si fotol teraz niekedy?
sarko:
opät ta ista otazka:
-ako dopadla skusobna jazda? kolko zrychlovacov uz nebude fungovat?
Reply on: Andy #32714:

Takze to bolo davnejsie... Nuz, co narobis... Nic. ?
Reply on: fobust #32713:
d' za ponuku, ale do Prahy a nazad je to viacej ako 100km a aj keby si tam tolko tych km mal, pochybujem zeby si mi ich dal len tak. A okrem toho treba v Prahe aj niekde byvat, zaplatit si (aspon) 24hodinovy listok na MHD a kopu dalsieho... mozno niekedy na jesen na to naskriabem, ale je to dost nepravdepodobne (v septembri xcem ist do tatier a budem rad ked to zvladnem zaplatit 😃 ; ak mate niekto zaujem sa pridat, tak miesta na chate bude myslim dost 😃 )
Reply on: fobust #32711:
V Septembri, keď končila jedna výluka a dispečer mal riadiť dopravu na Rádiovej. Počuli sme cez vysielačku dispečera ako hlási ten CP a vtedy padol citát. 🙂
Reply on: si #32712:

Nuz, mam KM banku CD, ale je tam uz iba 100 km.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.