hrozne... tie 202ky uviaznute v zacpe na krizovatke si radsej ani nechcem predstavovat... mozno to bude jedna z poslednych veci co ma ozaj naseru aby som zacal pouzivat IGK...
Nenašiel som to v tarife, preto sa pýtam tu: Môže si skupina 4 ľudí kúpiť cestovný lístok na 4 cesty a cestovať naň spolu s tým, že si ho ihneď označia na všetkých štyroch miestach?
Ďakujem za názor. Podľa mňa tento prípad nie je v tarife upravený a neviem, ako by na to reagoval revízor.
Zo ZIUcka tam podla mna ostal ram a napravy, minimalne to. Karoseria sa tvari byt nova, to mas pravdu. Ako to je s interierom netusim, nenasiel som fotky interieru.
Ten Koncar sa nepaci ani mne. Ani Combino velmi nezboznujem, ale neviem ci existuje nieco realne lepsie, dnes je vsetko viac menej na tej istej koncecpii, s vynimkou ULFa, a ten tu zarucene mat nebudeme, aj ked by som ho najviac chcel.
A kde v Brne bola taka uprava vedenia, ze trolejbus a tramvaj zdielali jeden drat? To som si tam nevsimol.
No zo ZIUčka tam v tom prípade čo ostalo? Lebo proporcie karosérie má ZIUčko úplne iné. To bude asi taká modernizácia ako T3LF - z T3 ostanú akurát papiere.
Otazka na DPB: "Preco cakam na zastavke strasne dlho a potom ide viacero elektriciek za sebou?"
Odpoved: "Charakter elektrickovych trati v Bratislave neumoznuje aby chodili vedla seba."
Vyraba to Koncar, ako som spominal. Ti uz tlacili do Durkovskeho, ale ja tie vozy nechcem, nie su overene, urcite budu mat nejake tie detske choroby. Nie ze by napr. Combino nimi netrpelo, ale nemam velku doveru, aby to nebolo nieco ako RTsmejd.
To je iba ukazka toho, ako sa to da.
To nie je zo 14 Tr, ale zo stareho ruskeho ZIUcka, ake maju v Budapesti.