Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
S499.1023: nic som netestoval, ale tesne predtym ako to prdlo sa baron Cicik von Nosyslawitz vracal smerom opacnym z Probefartu 🙂
Damy a pani, dobry den! Pre vasu informaciu: Elektrickova doprava do Karolovej Dediny je z dovodu poprostitutkovaneho napajania trakcnej siete silno vaginalizovana, co prave riesia penisy paroidne. Ze by dosledky pravidelnych revizii a preventivnej udrzby, pre ktore nemoze fungovat plnohodnotna nocna doprava v elektrickej trakcii.
Reply on: BigMac #44866:
Na plechovkáreň zabudnime. A čo takto tá rozjazdová poloautomatika? Mám taký nejaký pocit, že čosi veľa podobného potom v 7Tr bouo...
Lebo otázku si môžeme aj opačne položiť - ak sme boli po všetkých stránkach lepší, načo by sme takú makarónsku škatuľu kupovaui?
Reply on: BigMac #44865:
Priznaj sa, že si zase testoval, čo arovodný dispečing znesie:-P?
S499.1023: dajme tomu, ze Alfa bola nova. Len komu by to tu naco bolo? Co v rovnakom obdobi ponukali domaci producenti? Tatra Tatru 400/I s vyzbrojou CKD, namiesto pragoviek sa dodavali francuzske Vetry taktiez z elektrikou CKD a Skodovka mala bohvie kolku seriu 3Tr a malovala na vykresy 6Tr. Kde by sa dali vyuzit vysledky spätneho inzinierstva 3napravoveho tuheho vozidla 11 ci 12 metrov dlheho? Rozmyslaj, si na tahu, mozno sa k comusi aj dopracujeme 🙂
Tak a hned z rana stojime s elektrickami. Vypadok napajani v Karlovej Vsi, pri tuneli odklon veliky, v Karlsdorfe ani koleso, v Dubravke 7783+84 zakuklena do 1/5 caka na obnovenie dodavky 22kV do meniarne. Zhanaju sa autobusy, zatial mame 4.
Amos: fiha, aj odbornikom na mestsky mobiliar sa stavas? A to hned po jedinom prispevku na toto DF... Alebo to si sa zas len pytal opytovacou vetou s bodkou na konci?
Reply on: BigMac #44860:
To sa ale týka tých OMS a Fiatov. Alfa bola snáď nová.
Reply on: fobust #44859:
Ak bolo spätné inžinierstvo, tak treba ísť do oblastného archívu a rýpať sa. Ono v tých archívoch toho je hodne.
Reply on: BigMac #44854:
Nie, sú od firmy JCDecaux ale iného typu. Majú polvalcoú strechu a nemajú osvetlenie okrem toho čo dá reklamná vitrína.
Fobust: blbost! Ved to boli koristne vozy, vyrobene 1940, dovlecene nikto nevie kedy a v Skode Plzen obnovovane tak, aby sa dalo zacat jazdit skor, ako dostavaju rychlodrahu. Ziadne spätne inzinierstvo, koniec koncov naco aj, ked (dr.) Franta J. vsetko, co potreboval, kopiroval na drzovku uz leta pane 193x tak, aby v 1936 pavuky v Prahe jazdili. Dalsi dovod preco NIE: firmy ako Skoda, CKD a Sousedik mali vlastny vyvoj a dovolim si tvrdit, ze na vyssej urovni ako cesnakozruti a kecupopojedaci.
Reply on: BigMac #44847:

Zeby ten trolejbus ihned po dodani zacali studovat spominanou metodou spatneho inzinierstva? ? A papierovo ho vypravili par krat, aby to nebolo prilis okate. Navyse, vyradili ho iba 4 roky po dodani, to samo o sebe nesvedci nic dobre. Vsak nejaku tu nehodicku mozeme vymysliet... Netusim. Ale to uz vtedy boli take praktiky a najma s talianskom? Hmmm... ? A fotky sa urcite porobili, len zrejme budu nedostupne tak ako ti, ktory ich fotili. Ale lezia niekde v sufliku a nikto o nich nevie. Ono minuly rezim nebol taky a ked bolo nieco predmetom statneho tajomstva, tak si o tom ani nevedel, nie to este videl fotky. Vtedy boli ine veci. Nas sused vyfotil vykolajeny vlak a potom zavolal policiu. Doma si dal druhy film a policajt mu ho vytiahol, ze to sa nema fotit. Ale on netusil ze jeden vyfoteny ma uz doma.... ? Aj mi sused vravel ake to bolo... Som rad ze tie casy su nenavratne prec. Teda dufam.... ❗
Reply on: Andy #44853:

To si vsimnu asi az po tom, ked im MGcko vyskoci zo skrine von. Alebo zacne dymit ako na tej suprave, kde to operativne pri Poluse hasili. ? Alebo sa nestane nic a bude to takto premavat do dalsej VP, co moze byt dost dlho na to, aby tato elektricka zneprijemnovala cestoavnie substratu a pravidelne ich privadzala do sialenstva, az sa jej to podari a niekto, kto do nej nastupil este celkom OK vystupi uplne KO. (knocked out) ❗
Reply on: S499.1023 #44840:

Tiez si to myslim, vsak okukat nezaskodi, aj ked nie som presvedceny ze taliani boli v tej dobe nejako prevratne pred nami, aj v konstrukcii trolejbusov. Ale jeden nikdy nevie a opatrnost je ctnost, tak reku objedname si jeden kus a ak tam nebude nic prevratne, tak ho zosrotujeme. Zeby? ?
V Košiciach rachoty buchoty. Električky vykoľajene.
Andy: aky voz? Aka zavada? Napiseme, odstavime, mna kanalnici a kanalgrazli priam zboznuju... 😃
Amos: mas pocit, ze na T.myte a Hodzovom nam su pristresky inej znacky ako JCD? Ake vozy chces vyradovat? Ved nie je co vypravovat a to plati pre vsetky vozovne a trakcie! Ten Tvoj optimizmus sa mi ale velmo paci, uz ken sudruh Rotschild a jeho bankovni dum nam tu schazá. Na vyradenie je tu vela serblov vhodnych, hlavne medzi a-busmi, ale...
A nech opravia 7824 či to to bol za zadný vrak na linke 1, lebo celý vibruje, že sa v strede ani nedá sedieť. Si to nikto ***** nevie tam všimnúť, či čo. A v hrobustove nikoho nesere že im kazia BUSE(6611 - zadné terčíky nejdú, 6610 - nejde teplomer) v Bystrici (alebo to už bolo pokazené hneď?). Hrobustom to je jedno, hrobustovcom to je jedno.. Načo to kupujú keď im nevadí, že je to dosrané.
Moc technických údajov tam nemajú ale najviac sa mi v tom popise, ako neznalému španielčiny, páči ten tensor para a carbón deslizante:-D.
Fabricante Chasis: Alfa Romeo
Carroceria: OMFP

Equipo eléctrico:Ansaldo-San Giorgio

Modelo: simple
Capacidad 29 pasajeros sentados
pasajeros de pié

Dimensiones

Distancia Entre Ejes m
Largo Total m
Ancho m
Alto m
Voladizo delantero m
Voladizo Trasero m

Características Técnicas

Motor Ansaldo - San Giorgio
Potencia 107 Kw (146 HP)
Frenos Eléctrico/de Aire/de Mano
Captacion de Corriente Recuperador: Ohio Brass Nº 8

Bases de troles: giratorias, montadas en el centro con resorte tensor para el levantamiento.

Troles: tubos sin costura de 5,3 metros de largo.

Captador: carbón deslizante.

Ruedas Delanteras: simples. Traseras: duales
Neumáticos 11" x 22"
Radio de giro m
Peso Vacío Kg
Peso a plena carga Kg

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.