Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: BigMac #44847:
Ak je to to isté, čo v tom Montevideu jazdilo, tak tam sa fotky, dokonca aj klobásovej verzie.
Mohol by uz konecne niekto v Tomekovciach opravit vnutorne osvetlenie vo Vrakose 1216? Neuveritelne ma uz drazdi to preblikavanie vsetkych telies (aj trubice, aj sufitky -mimochodom svietia vsetky) 2-5x za sekundu a vzdy len pocas jazdy! Ze by nalomeny kabel, uvolnena svorkovnica alebo ina vazna zavada? Ociam to moc dobre nerobi...
Reply on: Ámos Keynes #44843:
V súčasnosti sa žiadne vyraďovanie neplánuje. Aké boli cenové ponuky od oboch duelistov, netuším a asi to ani nikto neprezradí.
Fobust: Ansaldo! Dobre vravia. Lenze v Moste ani foto z neho nemaju, jedind, co sa zachovalo je ich ev.cislo a technicke udaje, dokonca ani farebne vyhotovenie nik nepozna, teda o nikom takom sa nic nevie.
Reply on: Ámos Keynes #44843:
? podla mna by sa mal skôr doplnit stav, pretože je nedostatok vozov...
ČUDNÁ ZASTÁVKA LINIEK SAD V PODUNAJSKÝCH BISKUPICIACH

Dnes som si na zastávke SAD "Podunajské Biskupice, rázcestie" na Popradskej ulici všimol starý známy (asi) betónový zastávkový prístrešok, ktory bol predtým na zastávke "Studená-zastávka" a normálne tam zostal nalepený nepoškodený CP linky č. 56 smer Rača platný od 4. 10. 2004, ktorý je stále platný! ?

A nikde som si tam nevšimol ani označník ani cestovný poriadok liniek SAD (je to zastávka len pre SAD), tak to môže pôsobiť dosť mätúco. Ktožvie ako tam tú zastávku preniesli (žeby nejakým veľkým nákladným autom?).
Fobust: Ansaldo! Dobre vravia
Reply on: Papyr #44820:
Ámos nepochopí, Ámos o tom prd vie. Takže aj ked si napísal chybu, ja som si to nevšimou.

Re #44832 Andy , Re #44833 TeBeCe: Diky.

TeBeCe: K našej minulej debate o prístreškoch JCDecaux. K tým počtom podľa jeden zmluvy ich je 245, podľa druhej ich malo byť už 285 a dnes som na Šoltésovej videl prístrešok s číslom 259 a pamätám si aj na 267 ale ten neviem kde. Tak ako to je? Nemôžu sa tam počítať (do toho počtu 285) aj prístrešky iného typu? Napríklad tie čo sú na Trnavskom, Hodžovom...

Re #44815 S499.1023: A o koľko bola tá cena od DPB vyššia? Nevieš? A hovoria zlé jazyky aj o iných, nazvyme to výhodách?
Dobre, že prídu.
Inak ešte sa nehovorilo, že či budú slúžiť ako náhrada za iné vozy, teda že sa niečo vyradí alebo sa nimi doplní stav a vyraďovať sa nič nebude?
Reply on: bioraver #44841:
Niekedy chce zadávateľ svoju reklamu na voz, ktorý bude behať na konkrétnej linke, ale toto zvyčajne DPB ignoruje. Často sa dáva reklama na voz, ktorý je práve na nejakom stupni opravy, či prehliadky, alebo potrebuje dostať nový lak. Napr. pri autobusoch sú kĺbové aj sólo vozy very good nosičom pre CVR TAM - BUSy.
podla coho sa rozhoduje,ze aky bus/elina/trolik dostanu reklamu ? je to podla vytazenosti linky,kolko ludi nou cestuje alebo nahodne ?
Reply on: fobust #44837:
Dosť zaujímavé, že ešte 1950 dovolili boľševici imperialistický trolejbus objednať:-P. Asi za účelom získanie bezplatnej licencie metódami spätného inžinierstva:-D.
Reply on: Vladimír #44838:
Všeličo zabudnem, ale drotárske záležitosti nie:-P.
Reply on: Papyr #44823:
Igor má pravdu. Celá križovatka bola kremnická. Potom tam doplnili rozjazdový Elektroline a potom ešte zjazdové ESKO. Napokon to celé zrekonštruovali na komplet Elektroline.
Reply on: S499.1023 #44836:

Knizka pise ze tento trolejbus, vyrobeny v roku 1954 bol zaradeny roku 1955 do prevadzky v Moste, kde bol objednany uz v roku 1950. Vyradeny bol v Moste v roku 1959 a pravdepodobne aj fyzicky zlikvidovany. Dlzka 11 000, sirka 2 450, vyska bez zberacov 3 025, rozvor 5 450, hmotnost 8 400 kg.

Okrem toho jazdil v roku 1950 trolejbus Alfa Romeo 140 AF po Prahe. Mal to byt trojnapravovy trolejbus dlzky 12 metorv, dvojdverovy, ktory udajne mal kardanovy hriadel od motoru priamo do redukcnej skrine, odkial isli dva hriadele, kazdy na diferencial jednej zadnej napravy.
Reply on: fobust #44834:
A ten jazdil kde? Mne už akosi pamäť vynecháva...
Reply on: BigMac #44831:
Ešte tam bol Fiat-Varesina-Breda ale tých bolo podľa prameňov 6 ks. Niekde (ale nie tam) jazdil jeden Alfa Romeo - Ansaldo San Giorgio, s poloautomatickou reguláciou rozjazdu práškovou elektromagnetickou spojkou Ansaldo. Bohužiaľ mi ten Nemec kdesi schoval, kde to bolo. Ale sériové som vygoogloval, že jazdili v Montevideu:-P.
Reply on: BigMac #44831:

Mas na mysli ten Ansaldo San?
Reply on: Andy #44832:
je to naopak drahsie, lebo miestenku si k tomu listku kupit musis povinne...
Reply on: Ámos Keynes #44830:
Pokiaľ viem, tak nie je zľava. Funguje to jednoducho, vyhľadáš si vlak, potom tam dakde klikneš, vybereš miestenku a podobné veci, a potom zaplatíš cez internet banking. Potom dostaneš mailom taký lístok s kódom, ktorý si vytlačíš a ukážeš vo vlaku sprievodcovi.
S499.1023: existoval tam este solovoz v jedinom kuse mam taky tichy, zial nicim nepodlozeny dojem, ze prave ten bol z Rima

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.