Ale vies ako to bolo - existovala aj 22, aj 49. A clovek nikdy nevie, kedy si Tesco prestane platit a bude aj po dlhej 22 92S vznikla priamo z 92 a som veru zvedavy, kolko ludi sa nou bude vozit
Cestuje tam aj Stare mesto, ale povedz mi, cim su dolezitejsi Staromestania od Petrzalcanov, ktori teraz priame spojenie maju a podla niektorych navrhov diskutujucich by onho prisli? Je pocet Staromestanov cestujucich na Antolsku vacsi ako pocet Petrzalcanov z 11 zastavok, ktore nie su po trase (podotykam byvalej) 95? Uz to tu x-krat odznelo - nemoze mat kazda mestska cast spojenie s kazdou nemocnicou, skolou, hypermarketom a miestnym uradom. Tahat trojminutovu linku niekam do lesa sa mi nezda byt zmysluplne.
P.S. Som ukrivdeny, lebo nemam priame spojenie ku svojej zubarke a musim dokonca 2x prestupovat ?
veď tak to už bolo napr. pri 77, 57,.. ale napr. pri 53 z nejakého dôvodu zas nie. Podobne by sa to dalo aj s 22 / 49, lebo mi to dosť pripomína linku 92 v sedle a v špičkách.. ?
Inak všimol som si že pred pár mesiacmi robili niečo s výhybkami na ružinovej trati na výhybni pri Štrkoveckom jazere. Chvíľu tam ostal otvorený koľajový zvršok a teraz vidím že to je zaliate asfaltom hoci to je na samostanom telese.Teraz som si všimol že na niekorých miestach aj na Krížnej medzi Trnavským mýtom a Legionárskou otvorili trať, no predpokladám že ju asi zalejú asfaltom, no neviem načo je to tam dobré, keď tam autá ani autobusy nepôjdu. Alebo aj trať na Hlavnú stanicu bymohla byť na niektorých miestach otvorená a tiež nechápem prečo musia byť obratiská tiež zabetónované... A tiež prečo sa v BA nikde nepoužijú nežliabkové výhybky? napr. na výhybni v Karlovke pri konečnej v Karlovke, pri Vinohradoch atď.. teda tam kde je koľajiskou položené na samostanom telese, s otvoreným zvrškom.. Vie sa niekto k tomuto vyjadriť?
A 53 rozdelit na 53, 153 a 253? :)) A co 57, 77 a 79? Opat 57, 157, 257, 77, 177, 277, 79 a 179? A dojazdova 201 by bola 251? No ale dost bolo srandy Nech sa aspon vyuziju digitalne transparenty
ja som pocul, že by mal byť pre IAD prejazdný len zo smeru z Vajanského nábrežia, to je jediný smer ktorý neovplyvní sňdobravnú situáciu v križovatke. Trať by som na Vajanskom nábreží nechal jednokoľajnú, ale keď už sa cestný prúd pred Nám Ľ. Štúra znížil na jeden, tak by sa mohla zdvojkolajniť.
Kedže má viesť električka v železničnom koridore, predpokladám že tam bude otvorený koľajový zvršok.
no neviem či zrovna jazdí vzduch, keďže s ňou chodievam do Ružinova a vidím... Zrušenie 39 by nebol dobrý krok. Je to hlavná linka, a 31 je posilová. Niečo ako 91 a 191.
ja by som odporucal ist L68 az na kosicku a tam prestupit na L202 - nevyhoda je, ze treba ist peso cez krizovatku, neviem ako daleko su od seba tie zastavky... 68 Romanova - Kosicka = 9min., 202 Kosicka - Komarovska =15min. resp. Toryska 16min.
A dufam, ze niekoho osvieti a ten vikendovy interval L87 predsa len skrati...
no jo, mas pravdu :))) to ma fakt nenapadlo tak dik
a s tym polhodinovym intervalom je to pomaly horsie ako ked som byvala na dlhych dieloch, to mi bezne trvala cesta k nasim hodinu a tiez som zakazdym pekne nadavala, preto sa mi rychlo zvykalo na tu krasnu 97 priamu :)))
a to som este zabudla p odotknut znechutena, ze ked o 19.00 skoncim v praci a vynecha mi na sokolskej 83 (ako sa to stalo hned v utorok) ktora mala ist 19.12, tak sa domov dostanem najskor o 19.45 lebo naozaj nevidim inu alternativu ako ist z kramarov na romanovu, predtym som mala aspon variantu v 81...
Ja odporúčam ostať v linke 68 až po zastávku Most Apollo a tam prestúpiť na 87. Tá 88 je úplne zbytočná vsuvka. Alebo žeby dakto opäť cestoval s prstom kopírujúcim pôvodnú trasu?! ?
A víkendy na 87 nekomentujem, to je skrátka hanba! ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.