Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: tomas1 #51212:
Miloš Čiko(koto)vský je chumaj, ktorý nemá čo na pozícii tlačového hovorcu robiť. Ale jeho ponechaním vo funkcii Zločinecká Spoločnosť Slovensko dokumentuje, že jeho reči o zlom zneužívajúcom substráte reprezentujú názor firmy.
Reply on: PvvS #51210:
Jsem ochoten rezignovat na přijímání platebních karet (z důvodu nenažranosti bank). Ale pokud může bankovky přijímat ukrajinský automat na kafe, tak se nutně musí uživit i čtečka bankovek u automatu na jízdenky. Je potřeba se zase na to dívat z toho pohledu, že když mám automat s četčkou, nemusím mít jízdenky v trafice a nechávat marži stánkařům. Takže ty náklady se vrátí.
Úzce související je problém neexistence doplňkového prodeje jízdenek řidičem v BA. Myslím, že kombinace těchto faktorů zakládá návštěvníkovi BA do značné míry morální právo jet na černo a případného dotírajícího revizora prohodit zavřeným okénkem směrem z vozidla ven.
Kdo by snad viděl rozpor mezi tímto postojem a postojem ke klubu černých pasažérů, je na omylu. Tento postoj je plně konzistentní a vypovídá o dvou odlišných věcech - neochotě platit a ochotě platit, kterou však nelze realizovat.
Reply on: Sommelier #51209:
Tak tak. Ale nejde teraz o porovnávanie cien. Ide o to, že prístupom hlupáčika NN sa dopracujeme k jednomu jedinému výsledku. Ja totiž na ten taxík mám, mám aj IGK a môžem požiadať niekoho zo svojej rodiny, aby uchopil doma zanechané kľúče a prišiel na to letisko pre mňa. Ak teda hlupáčik NN príde k záveru, "Kto má na letenku, má mať aj na taxík", tak ja zase prídem k záveru "Keď na mňa NN serie terazm ja naňho budem srať trvale" a jednoducho na služby MHD rezignujem. Načo vlastne podľa tohto nemerateľného tĺka prevádzkujeme linku 61 na Letisko MRŠ? Však tí, čo tam pracujú, tiež majú na auto, načo MHD? S prístupom NN dostaneme MHD definitívne do polohy sociálnej služby pre tých, ktorí nemajú na auto, prípadne im nejaký zdravotný či iný problém bráni ho šoférovať. A chceme to? Chceme mať plné mesto IGK? Zvládne to naše mesto? Nezvládne.
Reply on: tomas1 #51214:
ked to dotiahnes do poslednej kvapky. Na novy automat, ktory bude chrumat aj bankovky nepotrebujes len prvopociatocnu investiciu.
Skolenie pracovnikov divizie automaty necham bokom.
Musis najst v prvomrade firmu, ktora ti ich sem dovlecie a bude robit servis, ktory bude drahy.
A logiky, ktora napriklad miesto pozinkovaneho zabradlia namontuje natrete (ako v pripade Apollo a vsetkych zabradli), ktore po 7 rokoch a vyssie vyzeraju podobne ako schody ik 280... Nemam rad ksefty, ktore vedu k dalsim istym kseftom.
Reply on: PvvS #51210:
to je otazka slovenskej natury a tak (vselico mozne) ludi, ktorych neustale niekto a nieco otravuje.
O stankovej situacii na hlavnej stanici nemoze byt ani rec, tam to ovlada stankarska megamafia. Takeho systemu akym je Relay alebo Pont sa nam na nasich staniciach bude este dlho snivat.
Mnohi ludia jednosucho nechcu tvoje peniaze !
A by the way, automaty v bratislave funguju v priemere lepsie ako tie v Prahe, takze nemusis tuto temu exponovat az do takych rozmerov.
K tým témam, ktoré sa tu v posl. čase rozoberali:

- nevidím dôvod, prečo by sa mala meniť ktorákoľvek trasa busu v Petržalke, určite sa budú upravovať len niektoré spoje.
- prístrešky pre novšie busy sú zbytočný luxus, ba až hovädina, prístrešky pre hrdzavé plechovice sú úplny totálny nezmysel, lebo tie už nemôžu viac zhrdzavieť, ďalšia fáza je už len rozpadnutie (čo by mohlo byť aj lepšie inak ich mesto bude nechávať točiť do aleluja. Možno by im naopak trebalo pomôcť ? ?.)
- automat (minimálne) s kombináciou bankovky+mince by nemal byť extra drahý, my v EU si tak nahrávame peniaze na ISIC na žrádlo, takže keď si to môže dovoliť univerzita... (Akurát, že tento spomínaný viac nejde ako ide, ale to je o inom.)
Reply on: tomas1 #51212:
ale v blave to nie je ako v tatrach ze treba kila drobnych, si myslim ze je to dobre ako to je.... a ma to tak ostat...
?
Pre tých, ktorý polemizujú nad automatmi na lístky:

Zločinecká spoločnosť - automaty na lístky pre tatranské električky len na mince
TV JOJ - vyberte z archívu Novín: 8.10. a "Automat na lístky"
http://www.joj.sk/tvarchiv/index.html?prog=NOVINY
? ? ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠
Aj Čiloš Mikovský sa zas predviedol.
Reply on: Spectre #51198:
To čo máte na iMHD by bolo síce lepšie ako to čo je na zastávkach teraz (teda vyznačiť aj zastávky).
Ale obávam sa, že ma ešte celkom nechápeš, ja som myslel aj takú normálnu mapu, proste plán mesta, takú čoje napr. na navigator.sk + vyznačená MHD. Ja viem, asi mám prehnané požiadavky ? ?.
____________________
Re #51201 eripmav: Si to videl na Slovensku? ?
Pro ty co si myslej ze automat s cteckou bankovek je blbost.

Jak byl tedkonc DOD, jel sem s partou rannim vlakem a v BA sme byli okolo 7 hodiny rano. Ale predprodej DP otevira az v 8.00 . Takova jednoducha vec , jako ze by celodenni listek meli v kterykoliv trafice je pouze vtip. A jelikoz sem si menil jenom vetsi, tak sem nemel ani kovaka. A skuste si sehnat po ranu 90 Sk v drobnych. Trafiky odmitaji menit na drobny. A vracet se sem , na to sem nemel cas. A kdyz uz se je zadari je sehnat, pak se clovek muze jenom modlit aby automat fungoval a aby poznal vsechny mince spravne. Opravdu vstricny pristup k turistum. Problem to neni, v brne a vetsine mest se cely sirtiment listku da koupit skoro vsude. A to i treba 14denni .
Myslim ze kdyz uz ne ctecky, tak alespon nektery stanky by mely mit plny sortiment listku.
Reply on: S499.1023 #51207:
pred tyzdnom som bol svedkom neuveritelne realnej kupy letenky na mesiac februar do Londyna a spat za 2 x 340,- Sk. Ak niekto pocestuje taxi z letiska do Dubravky aj tou najlacnejsou ho to vyjde podobnu sumu. ☺
Reply on: S499.1023 #51163:
mass pravdu. Ono je to nakladna zalezitost... Nielen teda fyzicka vymena (aj tak jedna dvacka je v obehu neuveritelne 3 mesiace a nasledne je za Zvolenom rozpasikovana na skratovacke ! Kratky zivot).
Problem je ten, ze pri vymene musis upozornit vsetky bankove institucie sveta o zmene a to sa vidi nerado.
Reply on: NN #51190:
Na základe tvojej zvrátenej logiky "kto má tisícku na letenku, je povinný mať aj na taxík" som nezvratne dospel k presvedčeniu, že si hnusný komunistický rovnostársky závistlivý jedinec.
Ešte si mi stále neodpovedal na otázku, odkiaľ že údajne tak úžasne rozumieš autám (čo si použil ako argument v úplne nesúvisiacej diskusii).
Reply on: ufo #51186:
Takt jaxwiňa. Keby to bolo ráno:
5:30; 6:00; 6:30; 7:00; 7:30; 8:30 atď., tak by z tohoh asi ŽSR aj ZSSK umreli.
Lenže: Takýto grafikon vôbec nevypovedá v podmienkach ZSSK o tom, či je trať perspektívna alebo odsúdená na zánik (ja si nemyslím, že je odsúdená na zánik ale v osobnej doprave jej veľkú perspektívu nedávam), vôbec nevypovedá. Stačí sa pozrieť na grafikon na trati Trenčín-Chynorany až do jednoho krásneho dňa, keď sa súdruh minister dopravy, spojov a cukrárstva zobudili a zhodnotili, že práve túto trať treba v os. doprave zlikvidovať (10,5 páru vlakov).
A vlaky z Viedne? Pri súčasnej koncepcii ZSSK "každý chce cestovať do Viedne/z Viedne" a s tým súvisiacim zavádzaním vlakov ÚP-Viedeň a späť by som sa nečudoval, ak by sa podarilo obnoviť osobnú dopravu na trati Piešťany - Vrbové s jedným párom ER vlakov Wien-Vrbové a späť.
Reply on: ufo #51184:
O nákladnej doprave som nepolemizoval (letisko, kontajnery DS), tá však nepotrebuje autobusy do Biskupíc:-P.
Reply on: donats #51131:
a kde trávi väčšinu dňa priemerný autobus? A hlavne NOVÝ autobus? Nie tak náhodou na ceste??? ?
Rekonštrukcia bratislavskej Obchodnej ulice potrvá do konca mája budúceho roka
http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?cl=2416240
Reply on: fobust #51181:
iste, ale z tvojich posledných príspevkov sa skôr zdá, že si proti autobusom ako takým. Myslím že realistickejšie by bolo povedať, že nové kĺbové autobusy sa musia kúpiť aj v prípade, ak by sa trolejbusové trate začali rozširovať zajtra. Ak by sa ich hneď kúpilo 20, stále je to len kvapka v mori a nestačí ani na vyradenie "Balkan edition" vozidiel.

Myšlienka trolejbusovej verzie 93 sa mi však pozdáva. Panónska (a k nej paralelné cesty) sa za dlhé obdobie nevýstavby pôvodnej petržalskej radiály fakticky stala náhradnou radiálou, to je umocňované výstavbou nákupných centier a areálov (ale aj novej bytovej výstavby) pozdĺž nej, kĺbové trolejbusy by sa tam hodili, jej význam príliš neklesne aj po výstavbe petržalskej koľajovej trate. Bohužiaľ nevidím ani v plánoch do budúcnosti (napr. územný plán - 2020, 2030) nijaký zámer spojiť Hodžovo námestie s Petržalkou trolejom cez Nový most, ani trolejbus smer Avion/letisko, možno to však palivová kríza zmení...
Reply on: Spectre #51199:
Zase to SMS kupovanie som si nevymyslel. Uz som nieco take videl, sice nie na kupovanie listkov, ale bol to automat na CocaColu - fungovalo to tak, ze sa poslala SMS do nejakej centraly, obsahom SMS bolo cislo automatu a co od neho chcem (napr. ze denny listok, alebo pol litra coly...), centrala potom poslala kodovanu SMS automatu - a automat splnil poziadavku.
Reply on: Spectre #51199:
hej, turisti by to asi pouzivat nemohli, preto by na zeleznicnej stanici, letisku a autobusovej stanici mali byt automaty na bankovky aj karty, vacsina turistov si aj tak kupi celodenny listok, alebo rovno tyzdnovi (teda aspon ked som ja niekde bol ako turista), takze to uplne staci tam a ostatne automaty by boli na mince a SMS...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.