Ja som napríklad za posledné dva mesiace stretol revízora takmer na každej petržalskej linke. Neviem či mám na nich šťastie ale skôr mám pocit, že konečne po dlhej dobe robia svoju prácu lepšie. A čo sa týka toho správania uznávam. Avšak ako by si sa správal na ich mieste ty, keď každý Ti nadáva, že čo po ňom vlastne chceš. Minimálne polovica z prichytených tam začne robiť scény a divadielko ?
s nocnou dopravou skutocne treba nieco spravit! Naozaj totiz obmedzuje nocny zivot Bratislavcanov! A to ze sa jedna iba o vozy urcene pre zamestnancov DPB ma vobec ako cestujuceho nezaujima..S vacsim poctom revizorov suhlasim..no jedine ak sa naucia slusne spravat k cestujucim..
V kazdom pripade by nocne spoje mali jazdit aspon kazdu hodinu a bez akejkolvek specialnej tarify
ako hovori si - ak by toto bola pravidelnost, tak by si to cestujuci uvedomili a zacali by platit... + dpb by malo vacsie prijmy + mohli by zvysit revizorom platy + bolo by viac revizorov -> a takto by to stupalo...
ved tie tri spoje su na zaplakanie.. vklude by som tam dal aj kratase, ale nech chodia castejsie...
teraz je nocna doprava synonymum vacsieho nepohodlneho taxiku ktory premava zadara...
tuším v L504 sa niečo podobné stalo... Skoro plný voz a zrazu revízori... Po razii, ďalej pokračovalo, iba na jednej ruke spočitaných cestujúcich... ? ?
ja by som kludne aj celu tu sumu nechal revizorom, pokuty by nemali sluzit ako jeden z prijmov DPB, ale na odstrasenie neplaticov
a tych revizorov by bolo treba omnoho viacej aj v dennych spojoch
Re #60425 Ike: no tak by polovica skoncila (mozno) na zachytke a druha by zdrhla, domov by sa vsak z nich nedostal priamo nik a pokial by sa im to stavalo pravidelne kazdy krat, tak by si bud zacali platit cestovne alebo by sa spoje vyprazdnili, obe moznosti su urcite lepsie ako to co je teraz...
ale na druhej strane je to zacarovany kruh...
- v noci si listok hockde nekupis
- ak by revizori robili zatah, tak na dalsej zastavke by vystupovala polovica autobusu a z tej polovice by bola polovica pod v plyvom alkoholu a druha polovica by utiekla...
no proste, chce to diskusiu a nie povedat ze "takto sa to nerobilo, takto to nejde, ludia by to nepochopili, vsetci su na obede"
tak potom tak, ale v tom pripade nechapem, preco sa tie kontoroly nedeju....
neviem kolko revizorov zamestnava DPB, ale osobne by som do vsetkych 18 spojov nasadil revizorov a ver tomu ze za noc by sa DPB slusne nabalil... neviem sice do coho su investovane peniaze z pokut, ale ak si s nimi DPB moze robit co chce, tak potom nechapem preco sa taketo kontroly nedeju...
ja by som nocnu tarifu velmi nemenil, radsej sa zamerat na kontrolu toho ci cestujuci aj platia, myslim ze aj cez den su v tomto dost velke diery a v noci s vynimkou tych co maju elektricenky asi v spojoch MHD nenajdes platiacich... nechapem preco by si diskriminoval tych co aspon nieco platia (elektricenka) pred tymi co sa tomu snazia vyhybat tym zeby si obmedzil platnost predplatnych listkov (elektriceniek) len na den...
s tarifou sa toho moc naexperimentovat neda, osobne som vyznavac neprestupnej tarify, teda tej, co tu bola pred rokom 2000...
je lepsie platit len za cestovanie, ako statie na zastavke... Ajked, prestupna je zdrojom vyssich prijmov pre dpb...
Osobne by som co to poriesil s nocnou tarifou a skusobne na urcitu dobu zaviedol specialnu nocnu tarifu (uz som to tu kdesi pisal) na spoje oznacene 5XX a do nocnej premavky pustil viac spojov (kazdu pol hodinu jeden) - myslim si ze prave nocna doprava je brzditkom nocneho zivota v BA. Ak by sa to neosvedcilo, vratil by som to naspat...