Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: luky133 #61756:
Pardon len 65% nízkopodlažná.
Tu je električka ktorá by mohla jazdiť aj po Bratislave a to preto lebo môže mať aj rozchod 1000mm a je plne klimatizovaná, obojsmerná a dokonca plne nízkopodlažná.
http://www.skoda.cz/holding/produkty/c11110/tramvaj-skoda-06-t-aid71.html ?
Reply on: flektor #61730:

Kulowe !

A co napriklad Visit Wienna na Bratislavskych busoch ?

Nikto netvrdi, ze v Recare (dovolim si maly offtopic - a.s. Recar je zlozena z 3 clenov predstavenstva a 3 clenov dozornej rady - je to jeden z mnohych prikladov toho, ako sa da cista a ziskova cinnost presunut do sukromnych ruk od statnej akciovky, by the way, nemyslim, ze spp riesi recar), by mal fungovat niekto, kto bude urcovat co ano a co nie !

Reklama, jej ucinnost a podobne sa posudzuje za pomoci marketingovych nastrojov - prieskum efektivity a podobne - takze posudzovatelia su prijimatelia - resp. prieskumna vzorka.

+KLF:

V pripade spp by som nehovoril o reklame, je to moc siroky pojem.
V pripade spp sa vsak jedna o nieco uplne ine, mozno insight brain, toboz nie o cielenu reklamu.
Ta farba je na tom najdolezitejsia ! Zlta je dobra !

Raz (nach plynovi svati daju, nech coskoro) bude dodavatel plynu niekto iny a ten si da spravit modre, fialove, ci slonikove autobusy, faktury, plagaty.
Reply on: fikal #61753:
ja som ani tu temu nechcel zacat..ved ja nevravim,ze vsetci z vychodu su blbci...aj ja mam kamaratov par vychodniarov a su v poho...ale islo o ten princip,ze na takych dolezitych miestach su a taki sa prisli len nabalit a perspektiva nasej mhd-cky im je ukradnuta....mne neslo o urazanie....ludia ako ludia,ne???
Reply on: skyline29 #61740:
no len zas nezacnite debatu ze vsetci ktori su z vychodu su blbci alebo co!stavim sa ze tu v ba sa rovnakych ludi najde tiez celkom slusny pocet!aj ja som vychodniar a zijem v ba a co teraz!nemozes podla jedneho cloveka sudit vsetkych mna to aspon dost uraza...
Reply on: Peon #61751:
ved nesimuloval...ale v tej chvili ich mal fakt pokazene...mal som asi chvilu pockat..co uz ? ...ked si to uz aj hovoril,tak som to necital,lebo som tu novacik...potreboval som sa s niekym podelit o moje ,,mhd pocity"....sice najradsej by som momentalne napisal par pikantne palivych mailikov na SPP.... ?
Reply on: skyline29 #61750:
Ale technika je niekedy nevyspytateľná. Mne sa raz stalo (možno som to tu kedysi aj spomínal), že na L78 (v starej trase ešte) vodič plynovej Vrakosy v Petržalke zistil a nahlásil na dispečing, že mu nefungujú druhé dvere, ale že na Čiližskú teda príde.

O nikekoľko zastávok (niekde pred Trnavským mýtom) však dvere zrazu začali poslúchať, nahlásil to na dispečing a dispečer mu povedal, že už poslali záložné vozidlo na Čiližskú... Ako to dopadlo, neviem. ? Ale nezdá sa mi, že by to s tými nefungujúcimi dverami vodič simuloval. ?
Reply on: Ike #61743:
este som k tomu zabudol dodat,ze bola nalozena ludmi...podstatny detail... ?
Reply on: Ike #61743:
no,vodici su v poho...az na jednehouja elektrickara,ked som dnes bol v 11 na safku,tak sa mu akoze dosrali dvere a povedal,ze si mame vystupit..tak ja vystupim a kracam smerom na kamenne nam,ze to reznem na 5 a zrazu ide okolo mna ta ,,pokazena 11"..ma skoro trafil slak !!!
Reply on: Mego #61741:
no preto,lebo to robia schvalne...ved musite mi dat za pravdu,ze ked budu tie busy spp vsetky take zltozelene,tak nielenze to je skarede,ale budu z toho vlastne zilinske busy..nemali robit chobotiny,ale malidat presne tak ako to ma Škoda 25 Tr Irisbus..jednoduche a krasne... ?
Reply on: drink #61744:
skus si tipnut ... ked celkovo bude treba odhadom asi 8-9 miliard ?

na projekt filialka je uz plus minus vyclenych v ramci obdobia 2007-2013 asi 20 miliard korun 🙂

Re #61737 citelis: ono to bolo aj o (ne)schopnosti urobit tender tak aby nebola obmedzena dlzka .. mozno by za len mierny doplatok boli 18m CNG 😉
Reply on: Max #61736:
Oki, tak iná otázka. ? Napadlo mi, či by L501 a 505 mohli jednosmerne (alebo hoci aj obojsmerne) zastavovať priamo pri Tescu Lamač.

Čo na to poviete? Asi ma za tento nápad nepochválite, že? ?
Reply on: drink #61744:
vyplýva ☺ ?
Reply on: aquila #61738:
A čo z toho vylýva?
Reply on: skyline29 #61740:
plny suhlas.... akurat ze co sa vedenia tyka... vodici su samozrejme ok...
Dufam ze si z tohoto nevezmu niektori spoluobcania priklad. http://www.dusky.sk/pics/2006-05/2271_p000283518rj.jpg ?
Reply on: skyline29 #61740:
co je nacrtok toho nateru solarisu tak ta farba ta zlta je moc zlta ona neni az taka svetla lebo teraz to vyzera ako cirkus preco nemozu mat nater ako je v ke
Reply on: aquila #61738:
je to fakt huste!!!! na zaplakanie...teda ale nechcem nikoho urazit,ale to tak vyzera,ked sa do BRATISLAVSKEHO dopravneho podniku (a nielen tam) seru kadejaki VYCHODNIARI, ktorych absolutne netrapi nejaka bratislava..chcelo by to takych pravych nefalsovanych Bratislavcanov,ktorym na tom zalezi...ale to sa treba asi zobudit z toho sna... ?
Reply on: citelis #61737:
ano ano ja viem,ze cu to cng...ale tak netreba sa vzrusovat,lebo aj tak o take tri az pat rokov budu vyzerat ako terajsie IK 435 = katastrofalny stav....bohuzial cesty sa zas same neopravia a vandali budu ,bohuzial, stale....
pre vsetkych co tak zurivo obhajuju rychloelektricku resp (ne)schopnost magistratu ...

momentalne ma BA vyclenenych len 1,5 miliardy na elektricku, za to nenakupia ani tych planovanych 20 garnitur ....

hlavne ze uz 2 roky mesto zbytocne plati uroky za 3 miliardovy uver ...

dopadne to ostatne ako vzdy, kupi sa dalsi typ autobusu v serii tak zo 20 kusov, nejake veci sa zase vyplieskaju na zbytocnosti a aj tak rychloelektricka bude ta dam ...

nehovoriac o fakte, ze ficko BA neprispeje nic, kedze tam nema priblbly elektorat ...

---
Mesto Bratislava má dlh 5,6 miliardy

Mesto je v súčasnosti úvermi zadlžené na 149 miliónov eur, čo je asi 5,6 miliardy korún. Ako povedal Peter Zapletálek z magistrátu, mesto spláca dva veľké úvery. Od Istrobanky získalo v auguste 2003 úver 2,5 miliardy korún. Mesto sa zaviazalo splatiť ho do konca júla 2008. V decembri 2004 získala Bratislava od Dexia banky Slovensko úver vo výške 3,1 miliardy korún. Konečná splatnosť je do decembra 2011. Mesto sa zaviazalo použiť tieto peniaze na priority - najmä dopravné stavby a opravy pamiatok. Na vybudovanie rýchloelektričky je z týchto peňazí viazaných asi 1,5 miliardy korún.

Podľa Zapletálka bola úverová zadlženosť mesta najvyššia v roku 2004, keď k úveru od Istrobanky pribudol druhý. Po prerátaní podľa vtedy platného kurzu to bolo 5,9 miliardy korún.

Mesto vlani hospodárilo s prebytkom 235,4 milióna korún. Ako povedal námestník primátora Branislav Hochel, ušetrená suma pôjde na dostavbu Mosta Apollo a ukončenie asanácie PKO.

V porovnaní s rokom 2004 získalo mesto vlani na daniach o takmer 1,2 miliardy korún viac. Viac sa napríklad podarilo vybrať na dani z ubytovania. Mesto predpokladalo, že získa 40 miliónov korún, podarilo sa však vybrať 42,2 milióna korún. Výdavky na rok 2005 boli plánované vo výške 6,56 miliardy, reálne mesto použilo 6,4 miliardy korún. Napríklad Dopravný podnik Bratislava stál mesto 1,2 miliardy korún, z čoho sa takmer 133 miliónov použilo na oddlženie. (sita)


[25. 5. 2006]

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.