Práveže dosť dobrý nápad to s tými poschodiami. Ak by mala vozovňa dve poschodia, tak by sa ušetrilo na pozemkoch...A ešte by bolo prízemie kryté.... ?
a ešte navyše , ak by sa vo vozovni spravil poriadok a odstranili by sa odtial vraky a autobusy typu #3350 tak by sa tam pomestili aj busy na výpravu 28,29,30,37,alebo aspoň časť z toho čo je k novemu mostu určite bližšie ako ostatne vozovne, ono je to len o chcení..no v BA je to tak ako to je ,proste bordel
eripmav, Majo: Nastudovat si prosim technicke specifikacie Ik280 a Ik283
eripmav: To, co si videl, su praobycajne Ikarusy 280 (T), a ich jediny rozdiel oproti Ik280, ktore pozname z BA, je ten, ze maju dvere podobne 283-kam. Aj to len podobne, nie rovnake, pretoze maju mensiu sirku nez u 283. Totiz, posledne serie 280-tiek sa vyrabali prave s tymito 2-dielnymi dverami, podobnymi tym z 283. Rok vyroby 1992, mozno 1993 a neskor, aj v KE take maju; do BA prisli posledne Ik280 v r. 1991, takze tie s 2-dielnymi dverami sme uz nezazili
Majo: Rozdiel medzi 280 a 283 nie je zdaleka len v pol-okienku, to je uz len ako vedlajsi produkt, kludne tam byt nemuselo. Podstatne je, ze Ik280 ma cca 16.5m, Ik283 ma cca 18m. Tym padom ma iny rozvor naprav, ine dlzky clankov, previsov, atd. Navyse 283 ma 3. napravu dvojmontaz a neriadenu, na rozdiel od 280, ktorym 3. naprava vytaca.
To, ze ma inak rozmiestnene okienka, je uz len designovy detail... 283 ma vsetky okna (okrem tych par malych) rovnakej sirky, a dvere o kusok sirsie nez okno, 280 ma uzsie dvere a 3 rozne sirky okien, pricom 2 z nich sa este delia na pravo- a lavostranne, ktore sa navzajom lisia o par malo centimetrov
takto vyzerali ojazdene (a po zivostnosti) Ikarusy 280.00, ktore pochadzali z budapestianskeho DP. vo vacsom mnozstve boli v r. 1989 dovezene do roznych miest na slovensku (napr. Martin, Nitra, Zilina?,...)
Áno, ten šrotovník s tým náterom zeleno-bielym si aj ja pamätám. Ale motoricky mi pripadal byť omnoho lenivejší ako ten fialový. A naozaj bol v dosť zlom stave...
Re #64182, #64183 Majo:
TT ani KE veľmi nepoznám, tak teraz už viem že aj v iných mestách na Slovensku sa vyskytujú IK s tými veľkými vetracími oknami. Škoda, že sú v menšine...
Na L80 a 99 by sa mohli do petržalky presunuť naftove busy z ostatných vozovní a z krasňan potom busy na 1 a 2 kolonu
- a nieže by sa len uvolnilo miesto v kraňanoch pre eliny ale ušetrili by sa aj vzkm
Doplním, že súčasné navrhované lokality vozovní vidno na mape z návrhu územného plánu: http://www.bratislava.sk/MsZ/Aktualne/MsZ-06-07-06/Bod_05/5-Graficka_castUPN/pdf/doprava.pdf
Dúbravčice: nosný systém, električka, autobus - v predĺžení dúbravskej radiály
Žabí majer: nosný systém - za železničnou traťou (pôvodná lokalizácia bola nad električkovým depom)
Prievoz: trolejbus - medzi Prievozom a Vlčím hrdlom
Janíkov dvor: nosný systém - západne od Jantárovej (redukované, autobusy a trolejbusy presnuté k ČOV)
Petržalka: autobus, trolejbus - pri ČOV (presunuté z Janíkovho dvora)
no ta Dubravka je dost odveci.. ved je vacsia jak DNV a Volkswagen
hoppusmark> preco? tych 20 vozov bolo akurat na linky v DNV, pretoze z hladiska dostupnosti je to najvzdialenejsia cast. Su to neuveritelne jalove kilometre co tie linky najazdia (denne ~50km vozi jeden voz vzduch a sofera)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.