Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: si #66399:
Chceš povedať, že keby som býval niekde, kde chodí autobus a nie trolejbus, tak by som bol ja tomu na vine a mal by som za to byť trestaný vyšším cestovným? Aký na to je dôvod?
Reply on: tomas1 #66398:
akekolvek precislovanie bez ohladu na to ake pohnutky k nemu vedu je matuce a cestujuci (=zakaznici) ho nechcu !!!!
snahu o oblastne oznacenie liniek povazujem za hovadinu, ale prave z toho vyssie uvedeneho dovodu v sucasnosti nepovazujem za realny navrat k predchadzajucemu znaceniu, narobil by totizto viacej skody ako uzitku

a preco by mal potom cestujuci vyuzivajuci vozidlo elektrickej trakcie doplacat na cestovnom na cestujucich vyuzivajucich vozidla spalujuce fosilne paliva ??
Reply on: 81-71 #66290:
"...ale len bezducho nicit vcelku dobry systém odlisovania trakcii nesystemovymi vynimkami"
- ja si nemyslim, že tu bol nejaký "vcelku dobrý systém", keď vlkov mätieme tým, že ževrajnosné hustointervalové 201 a 202 má vyššie číslo ako poondené autobusy s hodinovými intervalmi... ?
Linky by mali byť číslované podľa dôležitosti, preto nevidím dôvod na prečíslovanie duohnusu. Prekopať by sa to malo RAZ a NAVŽDY podľa dôležitosti linky (napr. 1-49 eliny, 50-99 najdôležitejšie abusy a trbusy, 100+ ostatné).
_____________________________
Re #66307 S499.1023: ""Neexistuje žádné "trolejbusové" a "autobusové" číslování."
- v Bratislavě existuje a je vysokodebilní... považujem za lepšie vysokodebilné pravidlo "porušiť" a nechať to tak jak je a pri nejakej najbližšej dobrej príležitosti (typu 5.9.06) to zmeniť celé... ?

_____________________________
Re #66308 si: "cena vykonu ziskaneho z elektromotora moze byt rapidne nizsia ako cena rovnakeho vykonu ziskaneho zo spalovacieho motora uz vo velmi blizkej dobe"
- bože... cestujúcemu ponúkame celý MHD systém a výber trakcie by mal byť iba a len na základe časovej výhodnosti, choď do hája s takýmito nápadmi. ?
_____________________________
Re #66310 hoppusmark: "Vo Viedni majú síce autobusy a električky rovnaké čísla, ale je tam jeden zásadný rozdiel! Autobusy majú za číslom ešte písmeno "A" (prípadne "B"), čo električky nemajú. Takže JE to rozlíšené aj vo Viedni."
- ale nie je to kvoli typu trakcie, ale kvoli tomu, že menejcenný autobus s rovnakým číslom nadväzuje na viaccenú električku s rovnakým číslom, takžeeee...
Reply on: untrop #66046:
"A ako šofér osobného auta potrebuješ z dopravného značenia vedieť presné územnosprávne členenie????"
-asi nepotrebuje, ale to nie je dôvod aby v tom bol bordel...
_____________________________
Re #66048 untrop: "Možno ma imhd.sk potom vyššie ratingy zobrazených stránok. A možno sa potom lepšie predá reklamné miesto,"
- komu iMHD predáva reklamné miesta?
_____________________________

... MESTO BEZ ÁUT....

Re #66161 galiyosha: To by si mali prečítať všetci, čo si nevedia predstaviť mestá bez áut. Pekný článok, až na toto:
"Z hlediska úspor energie je ideální čtyřposchoďová zástavba, která se ještě obejde bez výtahu."
"syna či dceru snadno pěšky doprovodíte do blízké školky nebo se o ně postarají prarodiče, kteří jsou díky úplné bezbariérovosti ulic mnohem soběstačnější." ?
Som zvedavý, ako sa imobilní a semiimobilní vytrepú na poschodia bez výťahu.

Nerozumiem čo ste to riešili s tým zásobovaním a záchrannou službou.. Veď gumokol príde po hlavnej ulici po električkovom koridore a tých posledných 200 metrov prejde po pešej zóne... akútny nedostatok predstavivosti...
Reply on: irisbus #66395:
A nie je náhodou tvoj?
Nový obrázkový autobusový web www.irisbus.wsn.cz
Reply on: AAA #66393:
No to s tou 31/39 som asi zle pochopil, beriem späť. Ale aj tak
1. Kde by si 39 chcel pri zimáku točiť.
2. pressburger #66370: Mám tomu rozumieť tak, že tento príspevok platí okrem liniek 31/39?
Reply on: eripmav #66346:
Logické je to napr. pri 59, 83, 92.
Re #66352 Valec: súhlas
Re #66370 pressburger: Potom by som 31 + 39 zlúčil.
Re #66380 pressburger: Zrušenie obsluhy Matadoru = blbosť. L 92 by sa skôr mala rozdeliť na 92 a 192. A taká otázka: Koľko rokov sa zaoberáš linkovaním MHD?
Re #66385 Peon: Určite by sa dali zredukovať linky (napr. z 518 spraviť služobný spoj, alebo zrušiť, 501/5 cez Kramáre, 502 k Slávičiemu).
---
A ešte otázka pre všetkých: Existuje spôsob ako získať výstupy meraní počtu cestujúcich na uričitých linkách / prepravných prúdoch v nejakom období dňa/týždňa? Ak áno kde? Dalo by sa to tu zverejniť? Lebo bez toho si myslím, že naše linkovania, ktoré vyrábame nemajú veľký význam.
Reply on: pressburger #66380:
"Linka 80 by nezachádzala ku Kúpalisku Matador "

Otázka je, čo by potom na tú Matadorku chodilo. ?
Reply on: pressburger #66379:
Ad 506: nemyslíš, že by to bola veľká zachádzka pre tých, čo idú Jaroviec a Čunova?
Reply on: milannco #66386:
no pekný návrh, ale žial nereálny, lebo mesto neplánuje posilniť nočné spoje ...
Ale myslím, že aspoň v piatok a sobotu by mohli byť odchody
23:50, 1:05, 2:20, 3:25 ?
Reply on: fobust #66384:
substrát je schopný zapamätať si maxmálne tak číslo linky, takže akékoľvek šotoušské prečíslovávania nepochopí...
Reply on: Peon #66385:

Nehovorím o tom, že majú chodiť každých 75 min. Môžu chodiť aj každých 45-60 min.
Reply on: Peon #66385:
mne chyba nočná linka spájajúca Vodostav s Technickým sklom... ?

Trasy liniek ND sa zdajú byť dobré. Ja teda nočnou dopravou necestujem, ale povedal by som, že systém ako taký nie je zlý. Len tie odchody...
Čo takto
23.50
00.50
01.50
02.50
03.50
??
To by ale musel byť zo strany mesta záujem...
Reply on: pressburger #66379:
Nemyslím si, že tie 2 zmeny, ktoré v trasách nočákov navrhuješ by boli správne. Jednak by tie autobusy nemuseli stačiť kapacitne a za tých 75 minút medzi prvým a druhým odchodom (aj s nejakou rezervou) by sa podľa cestovného poriadku zrejme nestíhali vrátiť na Hlavnú stanicu...

A čím má bus dlhšiu trasu, tým je pravdepodobnejšie jeho meškanie predpokladám (hlavne cez deň, keď zdržuje mnoho semafórov). Btw, v CP nočákov sa podľa chronometráže ráta, že zastavia len na niektorých zastávkach, však ❓

ANKETA: Čo hovoríte na súčasné trasy nočných liniek? Podľa mňa sú celkom dobré a logické, ale rád si prečítam nejaké návrhy k zlepšeniu.

A má niekto tie trasy, čo boli navrhované prednedávnom a neschválili sa? Niekto tu raz spomínal, že napr. priame prepojenie Dúbravky s DNV...
Čítam čítam tie šotokváky o prečíslovávaní...

Vážení, ktorí máte doma rozšírený balík káblovej televízie. Čo ak by som k Vám prišiel a prečísloval Vám, lepšie povedané, poprehadzoval by som rôzne kanály podľa nejakého "systému". A nájdem si dôvod v tom, že napr. tamten kanál mení iné pásmo (ako inú trakciu) a umiestnim ho spolu s inými rovnakého pásma do 2x. Ako by sa Vám to páčilo? Myslím že základ je linkovanie NEMENIŤ! Substrátu je jedno čo mu príde, on si proste pamätá, že linka XY ide tam keď mu príde YZ, tak je dezorientovaný, hoc tom ide po tej istej trase.

Dúfam že ste to prirovnanie pochopili.
Reply on: pressburger #66380:
Kriste bože... 🙂
Kedy bude zverejnená mapa liniek od 19.8.06?
Reply on: Valec #66378:

Tak linka ? pojde z Vyšehradskej po Budatínskej, Jiráskovej, Rusovskej ceste, Viedenskú cestu, Einsteinovu na Most Lafranconi.
A aj linku 88 by som zmenil. Z AS MN by z Rusovskej išla na Viedenskú a do Auparku.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.