Reply on: S499.1023 #68353:
ale tu nejde len o estetiku podzemných vjazdov ! Ide jednak o celkový obraz a výraz mesta (to možno dopravák pochopiť nechce) a určenie jeho urbanistických rozvojových smerov (o čo sa výhľadovo nesnažíme pretože na to prostriedky nie sú).A veľmi dobre vieš, že tých tratí je v centre málo a intervaly sú chabé, takže ak sa pôjde podzem, pôjde sa takmer komplet - čím sa odstránia trate z centrálnej mestskej zóny - toto chceš ? Nemáš dosť príkladov, kedy má takýto krok fatálne následky - nehovoriac o električke ako v mestotvornom prvku ?
Nedokážeš sa odlepiť od svojej centrum dogmy ? Kto má dnes v Bratislave problém dostať sa do centra ?
A kde sú možnosti rozvoja v centre - t.j. potreby zvašovania kapacity a rýchlosti prepravných vzťahov do centra ?
A ak áno, je v momentálnom stave vhodné posilňovať a prehusťovať centrálnu mestskú zónu a tým vytvárať podmienky pre ďalšiu živelnú výstavbu na tých pár parcelách čo tam zostali ?
Alebo posilňovať dopravu širšieho centra a periférií a vytvárať tam podmienky pre rozvoj ?