Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Valec #233090:
mam osobne skusenosti s tymto spojenim, v priemere to trvalo dvojnasbny cas nez linkou 36 dnes, to je motivacia na vyuzivanie verejnej dopravy, ked takyto cas nezaberie cestovanie zo ZB do centra.
Reply on: Valec #233090:
Prestup na hrane je tam fajn. Akurát prestup na linku, ktorá má interval 20/30 minút v špičke (ráno/poobede) a hodinu v sedle a cez víkend je lotéria. Stačí meškanie a spoj na prestup ide o hodinu.
Reply on: ddenny #233084:
"cestovanie zo Zahorskej do Dubravky bez 36 je katastrofalne"

To je prestup 2337 na Vrančovičovej až tak katastrofálne riešenie?
Reply on: jozin #233086:
neviem, ja som si zas skor predstavil zeby sla z patronky dakam inam.... a mozno by vedela aj pod novy most, len okolo SAV a cez staromestsku 😃
Reply on: ddenny #233087:
Spojenie ZB a Lamac by zostalo stale, hoc len s Slovak Lines.
Reply on: jozin #233086:
Uprimne som uvazoval nad touto myslienkou, lenze casova uspora nie je az taka markantna a zaniklo by spojenie ZB a Lamaca, co je podla mna neprispustne.
Reply on: ddenny #233085:
Zaujimava myslienka rozdelit 30 a 37. Pochopil som to teda tak, ze 37 by uz nechodila cez Lamac vobec a isla by po D2 (cez kruhovy objazd pri OBI) az na Patronku.
Pozitivum by bolo zrychlenie, co by urcite cestujuci z/do Zahorskej Bystrice ocenili.
Negativum by bolo odstrihnutie spojenia ZB-Lamac, ZB-Tesco Lamac (tu iba jednosmerne, smerom do ZB).

Mozno by to stalo za experiment zaviest expresnu linku po D2 a porovnavat vytazanie, aspon na 6 mesiacov.
Reply on: FFF13 #233080:
Ako uprimne, tato dogma, ze linky 30 a 37 maju mat preklad je dobra sprostost. Linka 37 v prvom rade len "nahlodava Lamac" jednou spadovou zastavkou v sidliskovej casti, kdezto linka 30 obsluhuje skutocne vacsinu Lamaca. 37 by mala mat podla mojhu nazoru lepsi interval, ZB a Lamac maju takmer rovnaky pocet obyvatelov dnes a Lamac ma navyse linku 63, ktoru kapacitne porovnat s 37 asi vie kazdy, pri rovnakom intervale v rannej spicke, klbovy spoj. Otazne je, ci je dobre viest 30 a 37 rovnakym smerom vobec.
Reply on: david1 #233072:
Problematika je hlavne kvoli obsluhe Borov, po ktorych je dopyt z oboch casti a cestovanie zo Zahorskej do Dubravky bez 36 je katastrofalne a vela deciek tam naozaj chodi do skoly, ta linka zmysel ma. Navyse tam mas niektore institucie pre cely okres, ako OR PZ BA IV a Okresny sud. Chcelo by to vyriesit spojenie Dubravky a VW a obsluhu Mlaky inak ako linkou 23, ktora ma okrem toho neskutocne neatraktivny interval. Dufam, ze pro predlzeni Saratovske k Borom sa vyriesi spojenie Dubravky s Borami inak ako linkou 123.
Reply on: S499.1023 #233082:
Celkom zasnem, ze ten clovek este nespociva na dne Dunaja s kyblikmi betonu na nohach.
Reply on: N/A #233078:
Takto to viem aj ja, preto som takto zareagoval.
Reply on: Petto #233069:
Lenže v realite ten preklad vôbec nefunguje, najmä ráno idú v priebehu jednej minúty 30 s 37 za sebou
Reply on: david1 #233071:
Preco by L50 s kratasmi zrazu nestihala brat ked roky stihala? Navyse hovorime len o vikende.

Ako hovorim, v pracovne dni tu zamenu L50 / L95 beriem. Ale cez vikendy ked sa na 95 nic nemenilo sa nic menit nemalo ani na 50. Detto neskoro vecer, ja si rozhodne nemyslim ze na nosnej linke sa 20 minutovy interval "da prezit". Ci #ludiavnocinecestuju a #po18tejjenoc? 🙂
Reply on: juraj76 #233075:
Ešte minulý mesiac sa spomínalo toto:

„V roku 2021 plánuje DPB nákup 50 nových 12 metrov dlhých klimatizovaných autobusov a 16 nových klimatizovaných trolejbusov.
V roku 2022 je naplánovaný ďalší nákup a obnova 100 nových klimatizovaných autobusov a 30 plne nízkopodlažných klimatizovaných električiek. "
Reply on: juraj76 #233076:
Možno je to hlúposť, ale napadlo ma, či by nemalo zmysel urobiť postupne GO Capacity a prípadne ich pri tom prestavať na CNG. Tie autobusy budú mať 10 rokov a pri dobrej GO by tu mohli pobudnúť ďalších 10. Myslím si, že by bola škoda nechať veľkokapacitné vozy dožiť bez GO.
Reply on: Kotlár #233074:
Ja si skôr myslím, že CNG autobusy končia. Tender na ne žiadny, ak tak len ako alternatíva- výrobca môže ponúknuť plynové alebo naftové autobusy, a v takom prípade CNG autobusy nemajú žadnu šancu, ako ukázal tender v roku 2017 a aj všetky tendre minulý rok.
Reply on: Petto #233058:
Naozaj je v pláne 100 klbákov? Nehovoril DP len o 100 autobusoch, čo by znamenalo, že to môžu byť autobusy rôznych dĺžok?
Reply on: Petto #233058:
Uvažuje sa v týchto, resp. iných tendroch nad CNG? Pretože počet vozidiel vyraďovaním klesne, DPB si zazmluvnil nejaký odber a tá plnička postupne stratí na význame.
Reply on: ivanbuto #233065:
Vobec ma to neprekvapuje, keďže Palko ml. vedie svatu vojnu proti všetkým opatreniam, ktoré uprednostňujú udržateľnú mobilitu pred IAD - viď aj jeho aktivizmus za zrušenie pešej zóny na Židovskej a návrat parkovacích miest alebo boj proti spoplatneniu parkovania v rámci parkovacej politky.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.