Ak sa zaujímaš o MHD a o také jej internejšie veci (evidenčné čísla, typy, ...), tak sa môžeš pokladať za MHD priaznivca aj bez členstva v OZ. Aj tak v OZ sú len tí "vyvolení" ?
Fajn, ze len vodici a ziadne vedenie, riaditelstvo alebo tak. O tomto vebe som sa dozvedel naozaj nahodou, usiel mi bus a tak som sa nudil a pozeral co je vylepene na zastavke okrem CP. No a nasiel som logo tychto stranok. Myslel som ze nejake DPB, ale ked som zistil ze nie...
A vôbec nevadi ze nie som clen OZ ale tiez mam MHD a podobne veci len ako konicek?
Pekny vecer. Zaujimalo by ma, preco tu v sobotu vecer diskutuje tolko ludi o MHD a aj pise a dobre napady? Co ste zaludia? Viem ze ziadny DP ale OZ. No co to znamena? To ste ako studovany odbornici a tak, alebo len studenti ci take nieco s dobrimy napadmi. Lebo ak to druhe, bol by som prekvapeny (milo) a zaujimalo by ma to. Prosim, neberte ma ako nejakeho blbeho sedlaka a ani decko co sa nudi. Fakt ma to zajima, som z Blavy a nejsom zrovna stary, ale ani nemam 10. Ospravedlnujem sa za pravopisne a ine chyby a prisiel som v miery.
K tomu letisku: podla mna je najlepsie bratislava.sme.sk/c/3093659/V-tuneli-elektricka-aj-vlak.html
Akurat by som zlepsil mestko-primeske vlaky. Teda vlastne zaviedol, u nas okrem 155-ky nic. Ale ja myslym tak ako napr. vo Viedni alebo v inom podobnom meste. Ale konkretne ta Vieden je dobra inspiracia. Potom by sa tak nezahustovalo mesto, nestavalo by sa vsade nieco ako Aupark Tower, Fazulova Kolarko a pod. Keby sa mohla vybudovat nova stvrt napriklad medzi Blavou a Sv. Jurom alebo az Pezinkom ci Sencom. Proste by sa mesto rozsirilo, a tieto vlaky, co by bola normalna MHD, by sa osvedcily. Vlak alebo eliny, ale najmä vlaky su najlepsi sposob prepravy aj pre ludi z letiska, kedze okrem bratislavcanov, ludi co byvaju daleko a turistov ho vyuzivaju aj ludia co byvaju v okoli Bratislavy. Ked eliny, tak nie take co idu cez sidlisko a prepchate cesty, kedze preferencia elektrickovej dopravy moc nejde. Ale nech uz bude na letisku cokolvek, kde sa vezmu bubaky. Lebo dnes som pocul od ministra, ze do letiska nepôjde ani koruna od mesta Bratislava, BSK ani od statu a ze sa letisko zadlzi. Nevie niekto, ci sa to tyka aj MHD. Ale asi ano. ?
Tak 6271 podľa fotiek obdržala klimatizáciu Trav-l-cool. Asi ju obdržia aj 6222 a 6226. Inak aká bude ďalšia po týchto troch? Počul som niečo o 6265... ?
Oprava
Re #72603 LifeStar: "Kolego, to jste se pořádně spletl!"
Doplnok
Re #72600 SDX: Ty si myslíš, že na tie linky by to kapacitne a prevádzkovo stačilo? To nie je vysokopodlažný autobus, že jazdíš časy s mínusom na konte, to nie je vysokopodlažný, že keď oškrieš bok, že "nič sa nestane, to sa vyklepe..." :-)) o nízkopodlažný autobus, a najmä Solaris, sa treba doslova starať ako o malé dieťa. Mal som možnosť videť udržiavany prešovský Solaris 12 II z roku 2003, aký je plne funkčný a vedľa neho Citelis 12M z roku 2004 v stave rozpadnutia. Nielenže treba v autobuse pozametať, poumývať, ale cez prestávky vyčistiť okná, svetlá, disky a tak podobne. Starať sa o palubnú dosku a jazdiť ako s nízkopodlažným autobusom, nie Ikarusom či Karosou. Na L93 by som to nedal, obával by som sa vniku predpubescentov, ktorý (ako Andy spomenul) si zvyšujú renomé medzi rovesníkmi písaním s hrubými fixkami po autobuse, alebo gravírovaním svojich pochmúrmych podpisov do skla. Na linke 78 by som sa obával vniku Vrakunských uličných detí, 21-tka, to sú tie časy, 50-tka tiež a 98-ku budú robiť Petržalčania a možno 3 poradia Trnávka. To musí byť celá linka o nízkopodlažnom vozidle.
Že trolejbusová doprava na letisko by bola nepostačujúca a nerentabilná? Kolego, to jste ste pořádně spletl ? Aj keď máš pravdu, cesta električkou je rýchla, dá sa zaviesť preferencia, nestojíš v zápchách. Ale aj predsa koľajové vozidlo je drahšie, ako trolejbus. Aj keď v súčasnej dobe je utópia trať na letisko a ešte väčšia cez Rožňavskú (resp. na Vajnorskú). Treba sa riadiť tým, že v najbližších rokoch sa radšej budú modernizovať dráhové úseky, jediná trať, čo sa do roku 2010 postaví, bude tá do Petržalky a ako ich poznám, bude sa tunelovať! Myslím ekonomicky tunelovať ?
Apropo, teraz nie je potrebné až tak modernizovať trolejbusovú sieť, skôr stavať novú. ?
Re #72602 david1: Avion Shopping Park je jediné OZC v Bratislave, ktoré konečne niečo robí pre potencionálnych zákazníkov, ktorý sa nebudu terigať do centra autom. Jednak aj mne sa už stalo, že som po daždi musel čakať na 61, a keď vypadla, tak ďalších 10 minút na L63. A aspoň je dobré, že to nie je také malé, ale dosť široké. Snáď do toho dajú aj osvetlenie. Ďalej, čo by mal vyriešiť ASP, je prestávkovanie linky č. 63. Síce má vyhradené parkovisko, no počas večerných hodín a počas víkendu sú tam nastavané OMV, ktoré blokujú autobusu otočenie / prestávkovanie. Alebo najlepšie je, keď tam stojí OMV a pred ním autobus, v ktorom nie je vodič, ako si gumokolista veselo vytrubuje do vzduchu ?
Tie pristresky stavia Avion shopping park a asi maju moc penazi lebo ich stavaju aj na vystupnych zastavkach Avion busu ci uz pri Datarte alebo pri Ikei.Druha moznost je ,ze by vymisleli zase zachadzanie priamo k centru aj v smere na letisko.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.