Zaujímavé, že na vyhratý tender s vozmi B 9,5 sa dajú nakúpiť BN 9,5... Waňa má problém s prejazdným profilom. Pri rekonštrukciách na to samozrejme nikto nemyslí a Trabantík je schopný osovú vzdialenosť v kľude zmenšovať.
N93, N95 odchody z HLST 23.30, 0.00, 0.30, 1.30, 2.30, 3.30, 4.30; spoje 93 o 23.30 a 4.40 nepojdu. 99 sa viac-menej nemeni.
N95 smer Petrzalka: Zochova, Novy most, Nam. L. Stura, Farskeho,...; smer HLST: ..., Farskeho, Safko, Nam. L. Stura, Zochova, ...
Trasa cez mesto z viacerych dovodov nepresla. Nadvaznosti v Petrzalke nie su pri nocakoch potrebne (okrem N91+N93), lebo N99 robi len doplnkovu vnutrosidliskovu dopravu, a teda chodi cca medzi odchodmi nocakov.
Tolko narychlo
Nejaké veci, čo by ma zaujímali: posledné odchody 93, 95 a 99 ostanú tak, ako teraz, a N93 a N95 pôjdu až od polnoci, alebo sa posledné odchody denných liniek už prevedú na nočné? Čo ten dojazd 91 spod Nového mosta o 23.40? Na Jasovskej sa prekonvertuje na N91 a pôjde robiť prvý nočák do Čunova?
N95 bude aspoň jednosmerne stáť aj pod Novým mostom? Predpokladám, že sa zvažoval aj variant, že by jazdila dole Námestím SNP, ale asi to neprešlo.
Hm, som celkom zvedavý na nadväznosti v Petržalke. Spočítať to tak, aby všetko sedelo, asi nebola vôbec maličkosť.
Re #79570 Quakeman: A tie nové skrine sú ešte stále podľa tej starej rámcovej zmluvy alebo sa už konečne budú kupovať aj vane?
Škoda tej 7607. Holt, už sa jej zanedbanosť asi nezlučovala so životom... ?
7717/II nebude mať zo 7717/I NIČ okrem papierov. Nová skriňa, nová výbava, nová výzbroj. 7717/I asi dostane výzbroj TV1 zo 7607 a bude bez papierov posunovať v ÚDJD. Teda tú TV1 len predpokladám, lebo zrýchľovačový voz je dosť na guwno na posun a naopak TV1 je na to ideálna.
Ano ta hliadka tam bola kvoli revizorom.. Na kazdej zastavke poctivo zastavili za autobusom a spolu s nim sa pohli dalej ? Aj revizor v buse to hovoril ludom co mu nechceli dat udaje - ze za busom je hliadka a ze kludne zastavi bus a dojde hliadka..