Musím konštatovať, že si obyčajný pako. 90 sa po meste všeobecne bezpečne jazdiť nedá, pretože máš fyziologické a technické obmedzenia (reakčnú dobu vodiča, technické oneskorenie bŕzd, zorný uhol). Tam, kde to možné je (široká, prehľadná komunikácia s minimálnym pohybom chodcov), sa môže rýchlosť zvýšiť miestnou úpravou.
Rýchlosť na bezpečnosť vplýva, najmä v mestskej premávke, presne tak, ako sa to prezentuje. O tom vypovedá štatistika z celého sveta a zákony veľkých čísel a nie tvrdenia nejakého 810 z DF iMHD ani súdruha Malchárka v parlamente, ktorý je veľký závodník, čo bezpečne jazdí ale s električkou sa zrazí jedna radosť.
Jedna otázka - po Viedni sa tiež preháňaš deväťdesiatkou?
A ked bude vseobecne 50 tak na Ruzinovskej zrusia 40? Ta 50-ka NEMA zmysel. Poznam X ludi, ktory chodia po meste bezne 90kmph a pritom zaroven jazdia bezpecne a zaroven takych co sa vlecu 40-kou a pritom jazdia nebezpecne. Rychlost sice na bezpecnost vplyva, avsak nie natolko ako sa to prezentuje. Ak je vseobecne 60ka a na niektorom useku je nebezpecna tak vodic by to mal zistit aj bez akehokolvek obmedzenia.
Je mi to vlastne jedno uz. Este dopouzivam elektricenku do skoncenia platnosti t.j. 15 dni a presadam definitivne na IGK. Nech si kopu kolko chcu a kolko chce, kto chce a elektricka do Race uz hoc nemusi aj chodit, bude mi to jedno od volantu IGK ? ? ? ?
To je pekne alibistická výhovorka. Ak sa to aj bude porušovať (čo je vec PZ SR), tak to nesmeruje ku zhoršeniu situácie a nie je dôvod dúfať, že sa to nezmení. Ty si ale dúfal v to, že sa to nezmení.
Naozaj si myslíš, že je lepšie dnes jazdiť po takmer celej Ružinovskej dementnou štyridsiatkou?
Myslim ze nieco take ze by na stadion MS v hokeji isla elektricka je v BA az absurdna predstava, ale verite aspon v to ze niekoho napadne vybudovat tam trolejbus? Ked uz sa bude tahat na Apollo, mohol by sa aj k stadionu..
Môžeš to nejako zdôvodniť? Prínos zníženia vmax. v obci zo 60 na 50 je natoľko neoddiskutovateľný, že proti nemu môže byť iba bezohľadný mamľas. Na miestach, kde je to odôvodnené, nie je problém zvýšiť rýchlosť miestnou úpravou.
Nuž to sa mňa nepýtaj. Ja som za neobmedzenú rýchlosť na diaľniciach, 100 mimo obec a 50 v obci, presne ako v Nemecku. Ale aj v Nemecku bývajú "hlukové" obmedzenia na 120, ba aj na 100.