Neviem presné údaje, ale myslím si, že to bolo kvôli prístavbe hlavnej stanice, kvôli vybudovaniu podjazdu a podchodu na Hodžovo square a kvôli zvyšujúcemu počtu motoristov etc. Ja osobne zrušenie trate na ul. Obrancov Mieru považujem za najväčšiu chybu DPB a dnes by mi vôbec neprekážalo, keby tam namiesto 4 pruhov pre IAD boli len 2
inač keď som išiel prednedávnom N95, tak som si kládol otázku, ktorý debil zrušil tú električkovú trať medzi Námestím SNP a Hlavnou stanicou po Štefánikovej.. Tá cesta trvá obrazne povedané "pár sekúnd" oproti tej megaobchádzke L13 cez Obchodnú a Štefanovičovu...
tak zrušíme tých 5 koľají.. za podstatné zlepšenie obslužnosti hlavnej stanice mestskou dopravou to myslím stojí... ak by mali tie odstavné koľaje ZSSk chýbať, tak sa pýtam, či jej nebudú chýbať aj po prestavbe Predstaničného námestia.. ani tam sa s týmito koľajami nepočíta..
Myslis tie niekdajsie postove kolaje, ktore vedu akoby bokom od zeleznicnej stanice a koncia slepo skoro na Predstanicnom namesti? Tak tie nerus, tam chcem mat nakladaciu rampu pre autovlaky
No tak zrušíme železničnú trať. Veď sú to aj tak len nejaké 2 koľaje, ktoré vedú k múzeu dopravy... A okrem toho v plánovanej prestavbe Predstaničného námestia je tiež naplánované zrušenie týchto koľají...
Ide mi o to, že toto spojenie chodníkom k Sokolskej by sa malo zrealizovať bez ohľadu na tú plánovanú prestavbu, tak isto ako sa zrealizoval aj ten semafor na Pražskej, keďže na IPR sa spoliehať nedá, či a kedy to vôbec začnú stavať...
Mimochodom priame spojenie Dúbravky a Hlavnej stanice už existuje, a to linkami 34 a 83.. myslím tým zastávku SOKOLSKÁ, ktorá je vzdialená od hlavného vchodu Hlavnej stanice asi 40 metrov. Problém je, že je to tam oplotené a neexistuje priamy chodník, ktorý by tieto zastávky s Hlavnou stanicou spájal.. Úplne by teda stačil jeden kratučký bezbariérový chodník a zrušenie zákazu tadiaľ prechádzať... A to by sme zrazu zistili, že spojenie na Hlavnú stanicu je možné aj linkami 206, 212, 84 a už spomínanými 34 a 83.. Takže problém je niekde úplne inde, nie v linkovaní...
Dal som si záväzok, že moja reakcia bude posledná na tvoju osobu. Mne vôbec neprekáža, že 1 a 4 majú rovnaké trasy. Rovnako mi ani nechýba vyhlasovanie zastávok v dvoch jazykov. To, čo bolo v LBC vozidlách, bolo toho odstrašujúcim príkladom. Komu načo bude hlásenie "The next stop is"?? Aby v kuse mlela Tvarožková z reprákov? Vôbec mne, ani poväčine ostatným diskutujúcim neprekáža, že spoje z VW nie sú oficiálne začlenené do siete nočných spojov. O tom čase by sa tam len-tak vozil len debil. Ako milannco povedal, je to PREDOVŠETKÝM spoj pre zamestnancov a zastavuje len na výstup. Povedz mi, čo by normálny súdny človek hľadal o polnoci v takom análnom otvore, akým ne VW?