Mimochodom priame spojenie Dúbravky a Hlavnej stanice už existuje, a to linkami 34 a 83.. myslím tým zastávku SOKOLSKÁ, ktorá je vzdialená od hlavného vchodu Hlavnej stanice asi 40 metrov. Problém je, že je to tam oplotené a neexistuje priamy chodník, ktorý by tieto zastávky s Hlavnou stanicou spájal.. Úplne by teda stačil jeden kratučký bezbariérový chodník a zrušenie zákazu tadiaľ prechádzať... A to by sme zrazu zistili, že spojenie na Hlavnú stanicu je možné aj linkami 206, 212, 84 a už spomínanými 34 a 83.. Takže problém je niekde úplne inde, nie v linkovaní...
Dal som si záväzok, že moja reakcia bude posledná na tvoju osobu. Mne vôbec neprekáža, že 1 a 4 majú rovnaké trasy. Rovnako mi ani nechýba vyhlasovanie zastávok v dvoch jazykov. To, čo bolo v LBC vozidlách, bolo toho odstrašujúcim príkladom. Komu načo bude hlásenie "The next stop is"?? Aby v kuse mlela Tvarožková z reprákov? Vôbec mne, ani poväčine ostatným diskutujúcim neprekáža, že spoje z VW nie sú oficiálne začlenené do siete nočných spojov. O tom čase by sa tam len-tak vozil len debil. Ako milannco povedal, je to PREDOVŠETKÝM spoj pre zamestnancov a zastavuje len na výstup. Povedz mi, čo by normálny súdny človek hľadal o polnoci v takom análnom otvore, akým ne VW?
Presne to isté napadlo kedysi dávnejšie aj mňa... Vôbec to nie je zvrhlosť, funguje takto napr. veľký prestupný tramvajový terminál v Bruseli... Bolo by naň možné sa dostať z každého smeru a odbočiť z neho na každý smer a mal by tri zastávky - jedna pre smer Mariánska, jedna pre smer Nám. Ľ. Štúra a jedna pre smer Nám. SNP. Akurát ja osobne by som tam žiadne výdrže neriešil, aby sa zbytočne nezdžovali vozidlá, ktoré idú načas/s meškaním.
Tak aby sa tu len nekritizovalo, ja napíšem, čo sa mne v zmenách linkovania v MHD za poslednú dobu najviac páči:
- Zmena trasy 1-ky na ŽST Nové Mesto. Uznávam, že 4-ka má príliš podobnú trasu, ale tak snáď tá by sa dala v meste presmerovať cez Obchodnú ul., aby aj odtiaľ bolo opäť priame spojenie na vajnorskú radiálu.
Myslím, že priame spojenie električkou z Dúbravky či Karlovky na Hlavnú stanicu naozaj netreba.
- Zlúčenie liniek 27 a 35 do linky č. 23. Kvôli tomu už síce nechodí vždy presne a bolo tu rozoberané ťažšie stíhanie vyjazdenia kola jedným vozidlom pri 60-minútovom intervale.
Ale aj tak si myslím, že z ekonomického hľadiska aj z pohľadu cestujúcich je toto rozumné riešenie.
Nauč sa reagovať. Hore v lište, ako je uvedené meno toho, kto Ti píše, je dátum, čas a vedľa toho Re:. Tak keď to stlačíš, automaticky sa Ti vyhodí reakcia na príspevok. Ak nereaguješ a píšeš všeobecne, vôbec neviem, čo chceš.
Docasne (po bratislavsky = na tak 50 rokov) by tie dve linky mohli byt okruzne.. A podla mna potrebna menit JE nakolko sucasne linkovanie bolo uz tolko krat menene ze uz to vobec nema hlavu a patu.
A úplne krásne to majú urobené v Aauckland, NZ: http://www.youtube.com/watch?v=RNgUQFB37_o&NR=1
ale to by najprv museli byť križovatky dobre naprogramované. Dnes som išiel opäť z Terna na Bratskej asi päť minút pred odchodom L93 smer do mesta, prišiel som k prechodu, stlačil dopyt a keby som nebol prešiel na červenú, tak by mi autobus ušiel. Zelená pre prechod prišla až po odjazde autobusu zo zastávky.
No myslim ze keby existovali nejake linky s odchodom o 00.20 z VW tak by museli byt aj v CP.Takze neviem odkial od nich vies a ci ozaj existuju,a vlastne ma to ani nezaujima.Napisal som iba svoj nazor co by to mohlo byt. ?
Tramway (všetky príspevky) - poradím Ti, vytvor si vlastnú stránku a tam si uverejňuj svoje šototrucnávrhy. Zbytočne sa tu kvôli demagogickým návrhom znepriehľadňuje diskusia.
hoppusmark01