Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: AAA #122501:
To sa nemohla točiť pod Nový mostom alebo na Šafku? Ráno sú nejaké predstavenia v SND?! Poobede o tej 15 možno dačo začína, ale skôr by človek ocenil keby nejaký spoj konečne išiel aj po 20:00 od SND smerom pod Nový most, ale to by nesmeli DPBáci všetko rozdr.ať na Dlhé diely a netváriť sa, že večerná 28 k SND neexistovala ☠
Reply on: MiroBA #122513:
Ono by v tej celej mizérii stačilo keby sa DP vykašľalo na robenie liniek pre Dlhé diely do každého zadku, ale poriadna linka 33. 32,133 a ostatné blbosti nevyriešia nič. Oni síce ľudia z DD budú aj za 20 rokov pixovať, že im nejde priamy spoj do centra, ale aj tak budú všetcia prestupovať aj naďalej na Molecovej na električky lebo vedia, že autobus/trolejbus sa zápchve nevyhne, električka áno. Ja teda chcem vidieť inak kde sa vzali šoféri na linku 133 a hlavne ako to bude vyťažené ?
Reply on: Petto #122493:
Ja by som to riešil tak, že linka 95 by v úseku Vyšehradská - Šafko premávala v intervale 6/7-8/6//7-8 a v úseku Technopol - Šafko by premávali vložené spoje (trebars so špeci označením ako sedlové spoje 92, takže 195) len v špičke do intervalu 3 minúty v rannej a poobednej špičke.
Reply on: Kakke #122487:
Ty si úplný ..... To bolo celé myslené ako obraz k volským požiadavkám ľudí z DD ? Takže mi chceš povedať, že pre DD sa šoféri nájdu?! ?
Reply on: Kakke #122492:
Ja som tiež za to aby veňšetko nebolo zastavané ale to musia pochopiť investori a vedenie mesta.
Žial myslím, že výstavbe sa veľmi nezabráni tlaky sú obrovské.
Ale ked sa stavia na okraji mesta, nie však prehustene mi to nevadí, skorej omnoho viac mi vadí ked sa zahustuje a už inak zastavaná plocha, napr.úplný extrém sú Dlhé Diely tak samozrejme, že tam teraz kolabuje doprava pretože tie cesty neboli nikdy na to projektované.
Reply on: boxcar #122495:
Na 133 sa ziadne minibusy neplanovali.
Reply on: MiroBA #122491:
Ak myslis Lamacsku branu tak to vobec nie je problem, nakolko ta ma byt obsluzena elektrickou, pripadne sa tiez uvazuje o realizacii prestupneho terminalu BID (ktoremu vsak ja osobne celkom neverim).
Reply on: luky133 #122488:
Vidis, teraz ma napadlo - nezhori Stary most? ?
Reply on: Kakke #122487:
A s autobusmi dojdu aj vodici, ze?

A netrep ze na teba utocim, lebo toto ti tu uz minimalne raz bolo povedane!
Reply on: MiroBA #122485:
Ta trat uz je zrusena.
Reply on: Ike #122500:
Fakt nič nechýba vyhliadkovej jazde okolo celého mesta, na ktorej vlak pohodlne pešo predbehneš?
Reply on: S499.1023 #122494:
Sorry, skolabovala Opera v mobile, takže pokračovanie až po návrate domov:
...doprava a tri páry osobákov denne a v Bratislave bolo asi tak desaťkrát menej áut ako dnes. Ty by si na ňu poslal nejaké S-Blato v atraktívnom intervale (lebo pod hodinu celodenne a polhodinu v špičke sa dnes nevyplatí prevádzkovať trať výhradne s osobnou dopravou.
3) O tom, že dôjde ropa, rozprávajú katastrofici už odvtedy, odkedy sa začala využívať. A ona nedôjde nikdy, resp. keby už mala dochádzať, tak príde nejaké iné alternatívne palivo.
Reply on: Ike #122486:
Blbé na tej pesničke je, že sám Ráž si o pár rokov obliekol veľmi jednoznačný a veľmi nesympatický dres.
Reply on: Petto #122496:
jaj ano, ..33 mala byť 32.
Reply on: Martin Fundárek #122498:
o tom hovorím..
Reply on: m@rtin #122456:
ak si chcel tymi 400m nieco ilustrovat, tak si mal uviest aj vzdialenost medzi zastavkami metrobusu v Istanbule.
No a priemerna medzistanicna vzdialenost je v Prahe okolo jedneho kilometra. 59km s 57 stanicami a to by sa pre presnejsi vypocet tri stanice ratat nemali.

Re #122479 M3go: neuniklo ti posilnenie intervalu ?
Reply on: Kakke #122484:
A ten nesúbeh je na úseku kam sa chodí v podstate otočiť.
Reply on: Martin Fundárek #122499:
ja stale postradam zmysel tej trate... vklude ma ukamenujte...

povodna trat cez ZST Nivy nevyhovovala z vela pricin... tak spravili cez ZST Nove mesto a pristavny most... v poriadku... naco treba tuto "skratku" obnovovat? to mame peniaze nazvys? Ved pokial viem, na tej trati cez pristavny NIC nechyba... jedinym zranitelnym miestom je priecestie s Ivanskou... to eliminovat, trat ohradit a mozu tam vlaky jazdit tak rychlo ako v tom tuneli tuneli....
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: S499.1023 #122494:
2) Ide o to, že dnes možno robiť iba razený tunel, kým keby bola bývala zostala povrchová trať, dal by sa robiť hĺbený, ktorý, myslím si, koštuje dosť výrazne menej a buduje sa rýchlejšie.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: 810zssk #122458:
Doriti. Tam asi SOR stačiť nebude.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.