Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peon #136934:
Ja sa to nechystam nakolko sa nevyznam natolko v prave. A aj ta by ministerstvo maximalne odporucilo zmenu. A ja aj suhlasim v tom bode, ze ho treba kupit 2min pred nastupom jedine co by mi vadilo je to ze ak by nahodou nedosiel po 5min a clovek by nastupil a dostal pokutu.
Reply on: luky133 #136928:
to predpokladá, že "po akcii" je pomerne intenzívna doprava, keď 10 taxíkov by sa zoradilo za sebou v bus-pruhu a nie v 2-3 súbežných pruhoch,
ak by taxíky z nejakého dôvodu urobili takú šnúru a v susednom pruhu je menej vozidiel, bus môže ísť tadiaľ
Reply on: luky133 #136920:
Mňa by náramne zaujímalo, načo pán advokát chce dávať podnet na MS, ktoré nie je orgánom štátnej správy na príslušnom úseku. MS to maximálne pozrie a keď sa bude najbližšie meniť Občiansky z. možno tam navrhne nejakú zmenu.
Reply on: 810zssk #136930:
Neviem, prečo tu staviate deabtu do roviny, že je to paušálne dobré alebo zlé. Napr. v Prahe sú BUS pruhy, ktoré môžu využívať taxíky, ale pokiaľ viem, nie všetky - tam, kde hej, je to označené.

Iste, že pohyb taxíkom, ako doplnok k verejnej doprave, je lepší oproti pohybu vlastným autom práve kvôli napr. menšiemu statickému dopravnému zaťaženiu - ako hovorí S499.

Ale určite by nebolo dobré povoliť taxíky všeobecne vo všetkých BUS pruhoch - závisí to aj od toho, aká je nadväznosť na svetelné križovatky, atď.
Reply on: luky133 #136920:
No ten právnik nepísal, že by sa chystal on dať ten podnet na Ministerstvo spravodlivosti. Takže kto doteraz úspešný v komunikácii s úradmi to urobí, luky133? ?
Reply on: ufo #136931:
Teoreticky by ešte mohol platiť nejaké doplnkové vlaky BA-PK a BA-MA. Nevieš inak, že odkiaľ majú VÚC zobrať na to peniaze? Má sa zvýšiť ich podiel na dani z príjmu FO, či nejak inak?
Reply on: Jezo #136903:
Lolovia zase útočia! Sú dobre organizovaní. Možno budú mať úspech. Pre Bratislavu to nebude dobré. ?
Reply on: AAA #136929:
Zatiaľ sa predpokladá, že VÚC budú financovať len vlaky, ktoré idú v rámci jedného VÚC. (V BA VÚC prichádzajú reálne do úvahy len vlaky Zohor-Záh.Ves). Ostatné bude v kompetencii štátu, takže žiaden prínos.
Reply on: luky133 #136928:
Nechapes podstatu BUS pruhu. Podstata BUS pruhu je aby bola verejna doprava preferovana a vyhodnejsia ako osobne auto. Je jedno ci bus, alebo taxi.
Reply on: ufo #136924:
Mám to chápať tak, že ak sa objednávateľom stane VÚC stále sa nebude dať integrovať?
Reply on: 810zssk #136927:
Ja nehovorím o parkovacích miestach, ale o využívaní BUS pruhoch. Ak pôjde 10 taxíkov za sebou (napr. po nejakej akcii) a budú čakať v BUS pruhe na semafóroch a za nimi autobus a kvôli nim neprejde na prvý raz ide o zdržiavanie dopravy podľa mňa. A ak budú v každom taxíku dvaja tak tam bude napr. 20 ľudí pričom v autobuse (berme do úvahy CapaCity) bude 182 ľudí v Bratislavskej miere 200 cestujúcich. ?
Reply on: luky133 #136926:
Ked taxik odvezie do mesta 10 skupin po 2 ludoch zaberie 0 parkovacich mieste v centre. Ked sa vsetci dovezu samostatne zaberu 20 parkovacich mieste.
Reply on: S499.1023 #136922:
Ale aj tak nepoviem, že je to taxík vo forme minivanu, ale do taxíku sa taktiež zmestí len 5 osôb z toho 4 zákazníci a do autobusu aj vyše sto podľa toho aký typ ide... Podľa mňa by mali byť bus pruhy len pre autobusy. Ale teraz nás to nemusí trápiť lebo nenastáva situácia, že stojí v kolóne 20 taxíkov a podľa mňa tak skoro ani nenastane. ?
Re #136920 luky133: Pokiaľ som sa dobre pozeral podnetom by sa zaoberala asi "Komisia na posudzovanie podmienok v spotrebiteľských zmluvách".

Re #136921 toso0077: Nie a pokiaľ viem nie je ani jeden v BA ešte.
Reply on: pressburger #136642:
Hráš sa na slovíčka?
Reply on: Mike #136887:
IDS znamená mať nejakého koordinátora, ktorý si tie vlaky objedná tak ako bude chciet (teda ITG) a aj si ich zaplatí (je jedno, u ktorého dopravcu, nemusí to byť ZSSK). Ale žiaľ toto ani po pripravovaných zmenách vo financovaní nebude reálne, takže na Slovensku nejaký integrovaný systém s taktom najbližšie roky nehrozí.
Stále sa budeme pohybovať len v rovine vzájomného akceptovania cestovných dokladov (BID, ŽRIDS) a nulovej koordinácie.
(Teoreticky je možné, že ZSSK časom pochopí, čo je to takt, ale BID ako fungujúci IDS tu stále nebude ak sa nezmení financovanie a objednávateľ výkonov).
Reply on: pressburger #136637:
Čo to trepeš za momotiny?
Reply on: luky133 #136627:
To nebol debil ale človek, ktorý pozeral okolo seba, keˇ%d bol na návšteve vo svete. Taxík je verjená doprava a znižuje statické dopravné zaťaženie.
už premáva u vás nejaký ten Citelis???
http://staznosti.sme.sk/cpld/3059/Dopravny-podnik-Bratislava-a-s/Ake-su-podmienky-pouzivania-SMS-listka.html
Pridaná odpoveď právnika. DPB musí pravdepodobne vrátiť cestovné SMS lístka ak ste ho poslali pred kontrolou, ale kontrolovali Vás keď ste ho ešte nemali. Taktiež píše, že prepravný poriadok DPB by malo preskúmať Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky či neobsahuje neprimerané podmienky v zmysle ustanovení občianskeho zákonníka o ochrane spotrebiteľa. Len ten podnet musí na to ministerstvo asi niekto zaslať. ?
Reply on: monulko #136916:
Linka 33 SOR BN 10.5? Také tam nikdy nejazdili. Pravdepodobne myslíš linku 133 a autobusy TEDOM. Jazdia tam preto lebo je to súčasť predvolebnej kampani. A tie spoje električiek nejdú len do Karlovej Vsi, ale aj do Dúbravky. Čo sa týka linka 133 bolo tu veľa krát spomínané prečo je a prečo má svoj význam a jej klady a mínusy. A ráno teda električky nie sú prázdne hlavne keď už chodia aj vysokoškoláci.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.