Je naozaj zaujímavé prečítať si v prehľade periodickej tlače z 27.12.2007 na stránke magistrátu, ako obhajoval Záhradník podivný predaj RECARu spoločnosti BigBoard:
"na Štefánikovej by to bola pohroma, na celom úseku v smere do mesta by nemohla byť zastávka, alebo by bola vážnou prekážkou"
Nestačí zastávka na Hodžovom námestí a pred SAV? Musí byť aj tretia zastávka niekde na Štefánikovej?
"k tomu by sa pridalo komplikované pravé odbočovanie zo Štefánikovej do Leškovej" #138721 tr3mp: "Leškovu by som zaslepil úplne"
"a na Šancovú a z toho titulu predlžovanie kolón" #138814 vlado13 "ponuka náhradnej kapacity namiesto Štefánikovej je práve to, čo je pre mňa nepochopiteľné, IAD treba z centra vytláčať a nie vytvárať podmienky na jej nárast,"
Tak to potom ťažko vyhovieť. V mojom návrhu som navrhol presun funkcie Štefánikovej na Štefanovičovu (pre IAD), to však nebolo dobré, kvôli "podpore" IAD. Ale vytláčanie IAD zo Štefánikovej už vadí, tu by sa vytvárali kolóny ?
"ako bonbónik prejazd cez križovatku zo Štefánikovej na Pražskú pre autá s prejazdom z ľavej na pravú stranu a k tomu (t)busy v priamej línii s križovaním trolejov" #138721 tr3mp: "Ako náhradný cestný ťah (namiesto Štefánikovej) spraviť komunikáciu Pražská - Štefanovičova - Imricha Karvaša (4 pruhy). Prechod križovatkou pri SAV v podzemnej úrovni."
a
"- Počkať na dobudovanie severnej tangenty (napojenie na existujúce komunikácie na Pražskej, Račianskom mýte a Križovatke Jozefa Čabelku). To odľahčí križovatku pri SAV a Šancovú."
Križovatka pri SAV by bola teda omnoho menej zaťažená a prechod električkovej trate by nebol problematický. Ako príklad spomeniem Kamenné námestie, kedysi frekventovanú cestnú križovatku. Vybudovali sa náhradné trasy, obmedzil sa prejazd námestím a kolóny sa tu netvoria.
Celkovo máte zaujímavý postoj, na jednej strane slovne podporujete utlmovanie automobilovej dopravy v centre, ale keď tu navrhnem konkrétne riešenie, tak namietnete, že toto riešenie by obmedzovalo autá v odbočovaní a vytváralo kolóny. ?
"Síce áno, ale týmto si DPB veľmi zákazníkom nezíska... "
Ved garden-managment ani nema snahu ziskat zakaznikov pre svoj podnik! Arogantne vyhlasia, ze "cestujuci mozu volit inu formu dopravy", cize mozu odist ku konkurencii.!!!
To je vlastizrada svojho podniku! Vyrazit!
Myslim ze z moralneho hladiska je to urcite v poriadku. Co sa tyka pravneho, to neviem, ale urcite by som netvrdil ze je to problem len preto ze to povedal TEN pravnik.
Neviem, ale ma to aj nalinkovane (ak to nelinkovalo SME ? ), takze mozno si to prestudoval, zase by zo seba nerobil verejne kretena ? V kazdom pripade je to na zamyslenie ci DPB kona spravne ?
jednostranné vedenie ET sme zažili na Vajnorskej (pred vybudovaním podchodu na Trnavskom mýte), život ukázal, že je to nevýhodné, na Štefánikovej by to bola pohroma, na celom úseku v smere do mesta by nemohla byť zastávka, alebo by bola vážnou prekážkou, k tomu by sa pridalo komplikované pravé odbočovanie zo Štefánikovej do Leškovej a na Šancovú a z toho titulu predlžovanie kolón, ako prídavok dosť silný dopravný tok v línii Krížkova - Šancová,
ako bonbónik prejazd cez križovatku zo Štefánikovej na Pražskú pre autá s prejazdom z ľavej na pravú stranu a k tomu (t)busy v priamej línii s križovaním trolejov
Prosim ta.. ten pravnik tam z casu na cas vyplodi uplne haluze a z textu je uplne evidentne ze si ani neprecita podmienky danej firmy.. to je skor taky populista
Jj, práve Ing. Horčíková hovorila, že SMS-lístok by mohol dojsť sekundu po odoslaní SMS-ky, avšak "cestujúci by to zneužívali", a "DPB by bol na tom brutálne stratový" tak to dali že sa poslanie toho lístku podrží o cca 2 minúty a nástup do vozidla je a aj naďalej logicky bude iba s vopred zakúpeným platným cestovným lístkom.
"Kavecký dodal, že šlo o prepravcu z Maďarska a Košíc."
Ked uz, tak dopravcu a nie prepravcu...a navyse to vyzera tak, ze su to minimalne 3 rozne serie, kedze aj ta posledna je ina (opat bez dopytoveho otvarania dveri, menej malych otvaracich okien..). navyse tato tretia seria je len 17 kusova, takze asi bude este jedna...dvojkusova.... ?
a uz sa nasli tie tri konkurencne ponuky? ved tvrdili, ze ponuku poslala len jedna spolocnost a aj to po termine....
To je určite naschvál, kvôli tomu, že by nevedeli odlíšiť SMSky odoslané pred začatím a po začatí kontroly. Samozrejme dalo by sa to riešiť vhodným softvérom, ale asi bolo pre nich jednoduchšie to proste nastaviť na zdržanie SMSky.
pardón, 2x som nastupoval bez prijatého SMS lístka.... Ešte som vtedy nemal prečítanú tarifu, a myslel som, že DPB chce cez SMS lístok uľahčiť zákazníkom nástup lístka...
Prišiel som na zastávku a pri jedinom stánku bolo asi 6 ľudí a jeden pán si vyberal dlho noviny... Keď som videl, že došiel autobus, tak som proste naťukal 1100 a nastúpil, pretože papierový lístok by som si nestihol kúpiť. Keby došiel ku mne revízor a dal mi pokutu, asi by som na ňho pozeral ako na magora...
Inak 2 postrehy na túto tému:
1) Keď treba, zrazu DPB disponuje exaktnými sekundičkami
2) Zaujímavé, že keď v obchode platím bankomatovou kartou, notifikačná SMS príjde ešte skôr, ako predavačka stihne vybrať kartu s terminálu, no na SMS lístok sa čaká ako keby šiel z Olejkárskej poštovým holubom... náhoda alebo úmysel?
Podľa mňa by mal platiť čas ODOSLANEJ správy od zákazníka - a to, že príde SMS lístok s oneskorením, tak to nech je vina DPB a predĺžená platnosť lístka nech je kvázi grátis za nespoľahlivosť (a neschopnosť) služieb ktoré DPB ponúka... (Keď to budú 2 minúty, tak dve, keď pol dňa, tak pol dňa)
Síce áno, ale týmto si DPB veľmi zákazníkom nezíska...
Sám som nastupoval raz do vozidla s neprijatým SMS lístkom a to z jednoduchých dôvodov:
1) zastávka nedisponovala nijakým zariadením na predaj lístkov
2) žiadny lístok som nemal
3) napriek tomu, že platím zľavnené cestovné, som si kúpil SMS lístok v plnej cene
4) autobus ani lístok nechodili, no po 3 minutách (ktoré som tŕpol, kde je ten lístok) došiel prvý autobus...
5) keďže bolo nočný čas v oblasti Východného, kde chodí autobus 2x za hodinu, tak som nastúpil s tým, že to nejako ukecám... Lístok prišiel až o zastávku neskôr...
Nech si prepravný poriadok hovorí čo chce, udelenie pokuty zákazníkovi, ktorý v momente kontroly MAL platný lístok, za to, že ich technika je na úrovni 70. rokov a cestujúci okrem autobusov čakajú aj na lístky je BUZERÁCIA NAJVYŠŠIEHO STUPŇA...