Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Majo #138585:
Podla teba 11 rokov stabilna linka nie je zauzivana? Tak to sa uz dalej ani nemusime bavit.
"Linka 133 dňa 22. októbra 2009 bude v popoludňajších hodinách premávať iba ❗ v úseku Dlhé diely - Landererova" ? Preboha, čo len budeme robiť?... ?
Reply on: no.ev.di. #138587:
"cestujucibytonepochopili" či ako je ten paragraf. ?
Reply on: Solider #138582:
To predsa nie je vôbec podstatné. Prečo by v prípade PO mala ísŤ pod cenu a v prípade BA nie?
Reply on: TeBeCe #138567:
keby mal rozum, tak by každá druhá L133 premávala na Zochovu... ale kdeže! Rozmýšľanie je u DPB príliš veľký luxus ?
Reply on: TeBeCe #138567:
Ako by sa dalo riešiť to spojenie Zochova - nábrežie? Nejakou dočasnou minibusovou linkou? Alebo posilnením 31-ky?
Reply on: 810zssk #138303:
12-ku nepovažujem za až tak zaužívané číslo, aby sa oplatilo ju zachovávať aj za cenu zbytočného zaplnenia voľného radu 10 - 19. Kedysi aj tak chodievala do Ružinova (v trase dnešnej 14-ky), nie do Dúbravky, tam bola predĺžená až neskôr (v roku 1986) a ešte neskôr (1998) bola pre zmenu skrátená z Dúbravky po Šafko. Ten voľný rad 10 - 19 by sa dal využiť pre rôzne posilové či výlukové linky, ak by sa neskôr postavili nedajbože ďalšie nové trate, tak sa, samozrejme, postupne zaplní.
A dělají vůbec teďka něco na tom Starým mostě a nebo z toho zase nic nebude? zahlédl jsem šumy, že to padá a že nakonec se opravovat nebude a o kolejích si máme nechat jen zdát. Tak se ptám.
Očakávam, že v najbližších dňoch sa objavia stovky plagátikov oznamujúcich cestujúcim existenciu mediátorky a jej telefónne číslo. Vie niekto, kde sa tlačia tie samolepky?
Ale v tom článku je spomenuté, že Prešov ich kúpil výhodnejšie, ale to, že Karosa šla v tomto prípade výrazne pod cenu však nespomenul nikto 🙂
Reply on: AAA #138579:
Mňa by zaujímalo koľko ľudí pracujúcich v kancloch robí na DD. ? Možno dostávajú dáky príplatok. Istotne viem, že na DD alebo v KV bývajú: Záhradník, Kvecký, Derkay, Ďurčová a viem, že som ešte niekoho zabudol. ?

Re #138576 TeBeCe: Tak toto už vôbec nieje podozrivé... Škoda, že o tom nepíše žiadne médium aby sa vedelo čo robí toto vedenie.... Schválne porušili zákon a ešte to podali na súd... ?
Reply on: ufo #138571:
čo som čítal VAL sa už posunul vpred a niekde vo Francúzsku už tvorí NDS v pár mestách. A na dobu svojho vzniku bol celkom vyspelý ( napr. automatická prevádzka).
Reply on: TeBeCe #138567:
Ja som už posilňovanie 133 pochopil. To je vlastne služobný spoj pre kancelárske krysy domov na DD. ?
Reply on: 810zssk #138575:
A ako tomu zabráni mediátorka?
Reply on: 810zssk #138573:
No však bol by - však som napísal, že to by bol väčší problém, ako ten v centre.

Návozy fungujú, ale malo by to byť rýchlekšie a nie pomalšie, čo bude asi okrem jednej rannej hodiny, pre tých, čo nebývajú pri kanáli.
Reply on: luky1 #138574:
Ako chces bojovat proti tomu aby sa ti pasazier ktory spravodlivo dostal pokutu od slusneho revizora nestazoval?
Potrebu mediátorky zdôvodnil Záhradník stovkami sťažností, ktoré dostáva DPB. Nemal by sa radšej snažiť, aby tých sťažností bolo menej? Potom by sa nemusel skrývať za žiadnu nastrčenú "bútľavú vŕbu"...
Reply on: ufo #138571:
Ja hej.

"Ja skôr za väčší problém (ktorý vznikne, ak sa niekedy niečo v Petržalke postaví) považujem prestupy v Petržalke, keď sa ľudia budú musieť doviezť k tomu niečomu, čo tam bude." - Po prve, preco je to problem? Funguje to tak vsade na svete. Po druhe, keby bolo tazke metro tak tu tento problem nie je? Praveze si skor si viem predstavit v buducnosti vetvenie elektricky po Petrzalke ako vetvenie metra.
Reply on: aquila #138570:
Ja pointu chapem. Ale keby tam bolo to metro, tak je v otrasnom stave (o komforte dopravy by sme sa nemohli bavit), mozno na hranici prevadzkyschopnosti (ak nie za nou) a boli by tu tie prestupy na Safku. Mozes samozrejme argumentovat ze su tu aj teraz, ale potom by to bol takmer definitivne trvaly stav.

Jednoducho, metro by bolo bohapuste vyhodenie penazi von oknom.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement