Ale Tibi, to predsa nie je pravda, čo tu píšeš.
Pri kúrení odpadovým teplom od zrýchľovača máš polohy páky asi štyri a pri kúrení "pod sedačky" máš na tom prepínači, čo máš po ľavej nohe, polohy "0", "1" a "2". Kúrenie pod sedačky sa zapína v každom voze zvlášť, ak nekúria všetky telesá, treba závadu zapísať do "Knihy vozidla".
Rožňavská a Trnavská cesta nie sú len ulice ale aj cesty I/61 a II/572. Hlavne ten prvý fakt vieš, čo znamená? že keď sa z nejakých príčin uzavrie diaľnica, tak všetka tranzitná doprava pôjde po týchto uliciach. Vieš si predstaviť ten fatálny kolaps, keby sa tak stalo a mal by si jednopruhové cesty.
Ale určite by som na ten pás dal uzáveru s tým, že keď sa vybuduje obchvad D4, tak nekompromisne sem dal električky...
chcem sa ťa opýtať či všade musí mať IAD dva alebo tri pruhy? Hlavne keď chceme mať MHD na úrovni, tak úzkostlivým posudzovaním priestoru pre IAD docielime akurát tak veľké hovno. Napr. KEBY...keby existovala dnes električková trať cez Štefánikovu, tak by tá ulica vyzerala úplne inak - na jednom pruhu by si šoféri nedovoľovali takú bezohľadnú a rýchlu jazdu ako môžme vidieť teraz a tiež by sa pravdepodobne vyhýbali Štefánikovej ulici a ak, boli by zápchy na nej aj tak, ľudí čo by používali električku by to nemuselo vôbec trápiť.
...ale je to POSLEDNÁ komunikácia, kde to priestor umožňuje! Treba to využiť. A to, že budovanie električkovej trate si vyžaduje odobratie z cestnej komunikácie je jasné, len na Trnavskej a Rožňavskej tento problém podstatne menší a je to ulica s vysokou frekvenciou IAD. Preto sa treba pokúsiť IAD zmierniť a postaviť tam niečo konkurencieschopné. Čo sa týka podjazdu, tak ten nie je v ideálnom stave a nemyslím, že by bola tragédia, keby sa rekonštruoval. Síce na Trnavskej je trolejbusová trať a má sa na ňu napájať trať od Súhvezdnej, Tomášikovej a pokračovať trať z letiska. Ale pýtam sa načo trolejbus na letisko keď tam plánujú predlžovať električku od Astronomickej. A tiež treba mať na pamäti, že treba zachovať spojenie Ivanská cesta - Trnavská cesta v trase L61 a tam môže jedine autobus nakoľko sa prechádza cez priecestie. Trolejbusy by som zachoval len ako doplnok pre Trnávku (odvoz k električke) s pokračovaním po Tomášikovej, čiže trolejbusová trať na Tomášikovej by spájala všetky električkové radiály + 1metrolinku, ktorú mám v tom návrhu zakreslenú a vedz, že to je úplne iná trasa ako mudrlanti plánujú kopírovať trasy električiek.
malo to význam pred 45-50 rokmi, keď sa zakladal koncept tejto ulice,
ak by mala byť trať vedená stredom, treba koridor šírky cca 5,5 m, k tomu v niektorých miestach ešte šírka nástupných ostrovčekov, ľavé odbočenia by sa buď museli odstrániť, redukovať, riešiť na úkor priamych pruhov alebo pomocou pravých odbočení a priamych prejazdov, ktoré už sú aj tak dosť zaťažené,
v úseku mimoúrovňového križovania so železnicou sa pridávajú obmedzenia umiestnenia nosných častí
do MÚ KV nevolili nikoho, navyše v čase volieb platila úprava, podľa ktorej prednostu obecného úradu (MÚ MČ) volí zastupiteľstvo, neskôr, aj na základe požiadavky starostky KV, Smer zabezpečil prijatie novely, podľa ktorej prednostu si vyberá a menuje starosta obce (MC), na základe tejto zmeny sa objavil vo funkcii prednostu ten zázrak, čo ho nemôže v KV nikto vystáť,
Prosím Vás, môžete mi povedať či bude Prístavný most zavretý zajtra a piatok. Ak hej tak chcem vedieť od kedy do kedy. Že či radšej nemám ísť na Nový most na 83. Lebo bolo v markíze včera v TV novinách že bude uzavretý ale túto na imhd.sk nič nie je napísané ani o 96,98 že čo a ako. Tak ako to je ? pls ak viete napíšte lebo už mám s toho guláš ?
No včera som teda nešiel T3 ale všetky boli T6A5 (tam je to lepšie riešené?). V T3 som mal vždy takú akurátnu pohodu, tak nabudúce keď sa ňou budem viesť viem, že mám aspoň v duchu poďakovať vodičovi za teplotnú ideálnu klímu
heh, kúrenie... v t3 máš 2 možnosti: zapnuté a vypnuté. zapnuté furt znamená, že VCV uvaríš. ideálne je vypínať a zapínať v niekoľkominútovom intervale. lenže zas nie vždy na všetko si jeden spomenie ?
skúšam robiť tak, že keď prikúrim sebe, tak aj im. blbé je, keď v jednom voze hreje len časť telies, v druhom všetky. to jedni "mrznú", druhí sa varia...
vnímanie teploty je individuálne. o.i. súvisí s vekom, momentálnou pohodou (únava, hlad, smäd, nálada) jedinca, počasím (dážď, vietor a dĺžka pobytu konkrétneho indivídua v takýchto podmienkach), záleží samozrejme aj na tom, čo má osoba oblečené a obuté atď. kdekto sa do mňa bude navážať za to, čo teraz napíšem, ale je to tak: NIE JE MOŽNÉ vyhovieť všetkým... že poniektorí majú na háku a nepokúsia sa vyhovieť vôbec nikomu, je tiež fakt. niekedy mi napadá, že sú to šťastné povahy a môžem im závidieť... ?
Inak úžasná MHD podľa BID je v Senci... Takže Senčania, čo bývajú vo Svätom Martine platia 2 pásma, ale Limbach a Pezinok sú spolu v jednom pásme... ? to prečo?
práveže zopár ľudí tam má trvalý pobyt pamätám si, že som to asi pred rokom zo zvedavosti pozeral tuším okolo 30 ľudí... Zajtra v škole zistím - naskenujem Možno by bolo dobré zistiť či využívajú IAD alebo tú zastávku čo majú pod nosom
Vzhľadom na to, že je to len chatová oblasť (ak tam niekto aj býva, isto tam nemá trvalý pobyt), tak si myslím, že až také znevýhodnenie to nie je. A je lepšie použiť výkony v rámci mesta (napr. na DD ?) ako nimi plytvať na zväčša týždňa prázdne spoje do záhradkárskej oblasti.
to je čudné.... aj v koncepcii BID je na strane 19, obrazok 2. surovo odštipnuté z územia Bratislavy a je preradené pod Malacky ? , tak nie je to chyba schémy
Chcem sa opýtať či by malo význam budovanie električkovej trate od Trnavského mýta cez Trnavskú a Rožňavskú a spojenie s traťou na Zlaté piesky? Pričom by sa prevádzka trolejbusov zachovala v úseku Rádiová - Bulharská - Slovinská - Rožňavská a pokračovanie v novej trase cez Tomášikovu do Prievozu a cez Domové role do Vlčieho hrdla. Na túto trať by sa napájala trať OD Slimák - Riazanská - Tomášikova a Ružinovská - Bajkalská - Trenčianska (napojenie v obratisku Ružová dolina). Trolejbusy by tak v Trnávke len zvážali ľudí k električke a pokračovali, resp. jedna t-bus linka (int. 5/6/6//7-8) by pokračovala ako L50, ale v trolejbusovom variante, pričom by L50 nemusela existovať už naďalej. V trase OD Slimák - PCC - Tomášikova - Prievoz - Vlčie hrdlo - (predĺženie trate do Vrakune/P.Biskupíc). Celé to mám spracované v prehľadnej mapke, takže môžem poslať kto by mal záujem vidieť ďalšie riešenia súvisiace s týmito zmenami.
V tomto s tebou súhlasím a tiež sa obávam, že bratislavské metro by sa svojou zbytočnosťou vyrovnalo metru v Dnepropetrovsku. Ale aspoň by som tam nestál s otvorenou "hubou" keď som zistil, že mimo špičky na ich jedinej trase so šiestimi stanicami premáva len 1 (slovom jedna) súprava tvorená troma vozňami s cca 18 minútovým intervalom, ktorá vlastne tvorí napájač pre električkovú linku s celodenným intervalom 2-3 minúty. V špičke som sa síce neviezol, ale podľa dotupných informácií jazdia súpravy 2.
Re #138569 Isidor: To áno, ale tie ich Citelisy sú riadne vybrakované.
Re #138570 aquila: Obávam sa však, že peniaze by došli skôr ako by sa stavba dostala až za Dunaj. Však v 1988-89 sa začalo stavať a už v roku 1994 prišlo veľké redukovanie výkonov MHD.
Re #138580 AAA: Ak sa nemýlim, tak napríklad parížska metro linka 15.
Re #138622 Ike: Poviem opäť to, čo k zrušeniu bratislavských jednopásmových PCL. Je to historický stav a kým sa niekto nezačne dožadovať zmeny (zaujímavé, že okrajovým MČ vôbec nevadí, že ich občania sú z hľadiska PCL "druhotriednymi" obyvateľmi) tak o ňu nik nebude mať záujem.
DPB pozná zákony, ktoré sa vzťahujú na jeho činnosť ako ja astrofyziku ? vidno to na "megaúspešnom" tendri na klbáky a vidno to aj pri Citelisoch. Ešte aby niekto sa začal angažovať viac a máme aj po Meďákoch Capacity ak to niekto napadne v súvislostiach čo servíroval Braňo keď tu bol Capacity na skúškach "...pokúsime sa vysúťažiť práve tento typ vozidla." už vopred predznamenáva, že nepôjde o žiadnu súťaž ale dobre nastavený tender pre jedného uchádzača.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.