Tak základ je, aby nešli po diaľniciach a za Belehradom to stočili na Temešvár a potom smer Ukrajina a domov. Alebo sa môžu rozdeliť. Zarzo by z toho mohol spraviť medzinárodný mobilný naborovy deň aj so sprievodným programom.
Autobusovú stanicu máme. Ak si si to kvôli svojej zaslepenosti a nenávisti voči developerom nevšimol, rád ti ju ukážem. Nerob zo seba Fica a nešír tu klamstvá.
rozhodne nie som obhajca súdruhov z nemeckých železníc, to čo predvádzajú je skutočne "Saigon" .... no realitní agenti, ktorí urobili z Bratislavy jediné hlavné mesto v Európe bez autobusovej stanice nemajú akékoľvek morálne právo niekoho kritizovať
Mne z toho vyšlo, že námietky podali, ale tvrdia, že žiadna z nich nepredlžovala vyhodnotenie tendra...
A to mi znie, úprimne, ako dobré klamstvo. Ale ako píšem v #241789: "Vie sa niekto vyjadriť k ich tvrdeniam na záver článku? (Som lenivý sa predierať stránkou ÚVO.)"
Väčšina vodičov išla na Hodžovo námestie prvýkrát v živote a trasu nepoznali vôbec (keďže po väčšine neboli z Bratislavy), takže to možno niektorí po niekoľkominútovom blúdení vzdali a vrátili sa na AS. Vo väčšine autobusov síce boli aj dvaja vodiči (niektorí dokonca aj s navigáciou, ktorá im ale neukazovala, z ktorého nástupišťa majú ísť), aj tak sa im nepodarilo vždy trafiť na Hodžovo námestie (resp. na správne nástupište). Niektorí išli po Karadžičovej, iní zase spod Mosta SNP, skrátka každý išiel, ako vedel. Arriva mohla kľudne posadiť do 1. autobusu niekoho, kto pozná trasu a ostatné autobusy by išli za ním, alebo mohla vodičom aspoň vytlačiť mapu.