riko: Ta cesta do Race bola nakreslena v navrhoch uzemneho planu, ktore sa dali vidiet niekedy koncom minuleho roka. Mala by zacinat na krizovatke povyse zvaracaku (ci uz tam bude zacinat ST alebo tunel na Patronku), zhruba ako Pionierska zataca dolava. Cesta na Racu skoro na zaciatku vojde do hlbeneho tunela a bude pokracovat popod zeleznicnu trat a paralelne s nou (stale zakopana, ak som dobre pochopil) az k ZST Vinohrady. Tunel sa voli kvoli tomu, ze vinohrady za tratou sa maju zmenit na stavebne pozemky. Pri vozovni Krasnany sa pripojina na Raciansku. Ked si vsimnete, je tam medzi elinami cestou a domami na druhej strane dostatok miesta, aby sa tam dalo spravit mimourovnove napojenie 4prudovej cesty. Tesne pred polygrafickym ucilistom zaboci doprava (tu sa zase vzdaluje elina od cesty, dalsie miesto na krizovatku) a mostom ponad zeleznicu (povedla Modreho mostu veduceho na Vychodne). Dalej stale popri trati a za Racou, priblizne za benzinkou, sa pripoji na terajsiu cestu. Je to sice pomerne odvazny plan, ktory sa tak skoro neuskutocni, ale aspon zasahuje do neobyvanych oblasti a nenici, co mu pride do cesty. Je to sice tvrda podpora aut a na ostatnych vlastne kasle. Ale ako vedlajsi efekt sa trochu uvolni Racianska. Samozrejme tymto sposobom dopadneme ako v Amerike, budu sa stavat stale nove a nove cesty a tie nebudu stacit, a budu sa stavat nove cesty a burat zavadzajuce domy a ...
Mozno je tento prispovok trosku mimo MHD, ale hadam nie je az taky dlhy ...
TeBeCe: hmm nemas sa nahanat za takymi pikacovinami ako je cislo prispevku (a okrem toho aj tak 10000 nie je nieake zaujimave cislo.. ked, tak uz aspon 8192 alebo 16384:-))
k tym malym pristreskom...konecne mi niekto potvrdil moj nazor ze su prilis blizko pri kraji cesty...napr. aj na takej molecovej (33 a 32) v spicke ten pristresok zavadza pri nastupovani...aj bez neho je tam poriadna tlacenica pritom ho kludne mohli umiestnit tak ako bol povodny...
color: plne Ťa chápem, ak by ťa to malo priamo zasiahnuť. Ale na druhej strane ak by sa pozeralo na každého jednotlivca tak by sa nikdy niš nepostavilo. Teraz to nezľahčujem! Ide o to nájsť v každom smere najlepšie riešenie s čo možno minimálnymi dopadmi na človeka a prírodu. Lenže ST le hujovina od začiatku. Už ten nápad na tom mieste je chorý.
Asi by sme mali založiť zbierku na zvieracie kazajky pre magistrát + náhubky, to aby nás nepokúsali, keď ich budeme sťahovať od magistrátnych korýt k tým v ZOO.
COLOR: už dávnejšie som sa bavil s nejakým hňupom z magistrátu a ten mi prisvedčil, že Račianska kolabuje, "kedže sme pri rekonštrukcii elín, zúžili dvojpruh pri zastávkach na jeden" koniec citátu. Takže Alenka z ríše divov nepredpokladala pri rekonštrukcii Račianskej, že sa nám z roka na rok bude zvyšovať IAD po Račianskej. Podotýkam, že Račianska neslúži len pre obyvateľov Rače, ale valia sa po nej do Blavy všetci "vinohradníci" z Juru, Pezinka, Limbachu, Modry a celého okolia. Počet registrovaných aut v BA 1990 cca 100 tisíc, 1999 cca 190 tisíc. To nám to ale rastie. A ešte porastie, ked nebude MHD poriadne fungovať.
Potom mi hňup povedal, že už majú nakreslenú cestu, ktorá by odbremenila Račiansku a mala by byť priamym pokračovaním Pionierskej (čiže rovnobežne s Račianskou) poza zvárak, mladú gardu, biely kríž, Krasňany a niekde za Račou by sa asi napájala na cestu na Sv. Jur?
tr3mp: jedným z argumentov za ST je aj odklon dopravy z nám SNP, aby sa mohla urobiť z neho pešia zóna. Je to sen čo sa deje v tomto meste!!!
Však o to ide, že sa musia bysy štverať hore Pražskou a Brnianskou, keby bol tunel od patronky s vyústením na Jarošovej to by situáciu vyriešilo jak pre MHD tak pre IAD a centrum by nebolo také prepchaté. Teraz ak sa chceš dostať autom od Figara na na Patrónku, tak môžeš ísť bud po Racianskej, Sancovej okolo stanice, Prazskej a Brnianskej a veselo zahlcujes mesto, prípadne po Pionierkej kde musíš dávať prednosť autám idúcim po Karpatskej, podlezeš trať a musíš dávať prednosť Tbusom idúcim zprava z Koliby, takže toto tiež nie je riešenie. Cca 2 km tunel od Patrónky k zváraku by to vyriešil. IAD by centrum obišla tunelom a hneď sa v centre ľahšie dýcha a cestuje MHD.
Nic... no uz si pockajme na nove vedenie mesta... ale podla mna sa nic nevyriesi. Ja poznam par ludi (profesorov) u nas na stavebnej fakulte, kt. by som nominoval do magistratu, ale... zial primator je politicka funkcia uz.
Pomenoval si to extremne spravne... sa sulam... ;-D
Bohuzial prave som si zistil ze sa sulam na totalnej idiotine takze ma to hned preslo. Akoze ja fakt neviem, ale v pohode by snad stacilo zdvojpruznit Raciansku (hoci aj to je dost radikalne). Miesta tam je skoro dost, asi na 1,8 pruhu. Lebo ked sa tam napchaju motoristi zo ST tak prave delirium bude toto! Pri zastavkach je na Racianskej len 1 pruh! Budem sa modlit aby ich nenapadlo zrusit na Racianskej elektricky
Color, KLF: lenže magistrát navrhuje severnú tangentu takto. Toto (tunel s vyústením na Smrečnianskej) je podľa nich to lepšie riešenie.
To horšie bol úplne katastrofické. To malo byť nasledovné. Ideš dole Pražskou na úrovni domov zabočíš doľava o 90°, správne popod odstavné kolajiská, tam kde bolo kolajisko prvej hlavovej? stanice, potom popod predstaničné nám tam kde sú teraz konečné busov na hl st. (budujeme povrchovo!!!) cez obratisko električiek (preto mali zrušiť trať od Radlinského po Starohorskej na stanicu), ďalej rozbombardujeme niekoľko 10tok domov a garáží na Dobšinského + roh Palárikovej a Žabotovej (však tam chcú narvať 4pruh, takže to by bolo ané sado-maso) a pokračujeme na Strečniansku, ktorú zmetieme z povrchu aby sme sa na križovatke Dobšinského Pionierka vytočili na Smrečniansku.
To nemôže napadnúť projektanta ani v delíriu, keď mu po výkresoch behajú biele myšky a ružový slon mu popritom funí do ucha, ale našich pánov na čele s bačom áno. To je sen pravda!!!
Takže k tejto *****ine navrhli akože niečo "priechodnejšie" a to je ten tunel nad Jaskovým radom. Jedno ako druhé je blbosť jak voda v koši. (to ale nemám od ficka )
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
riko
To horšie bol úplne katastrofické. To malo byť nasledovné. Ideš dole Pražskou na úrovni domov zabočíš doľava o 90°, správne popod odstavné kolajiská, tam kde bolo kolajisko prvej hlavovej? stanice, potom popod predstaničné nám tam kde sú teraz konečné busov na hl st. (budujeme povrchovo!!!) cez obratisko električiek (preto mali zrušiť trať od Radlinského po Starohorskej na stanicu), ďalej rozbombardujeme niekoľko 10tok domov a garáží na Dobšinského + roh Palárikovej a Žabotovej (však tam chcú narvať 4pruh, takže to by bolo ané sado-maso) a pokračujeme na Strečniansku, ktorú zmetieme z povrchu aby sme sa na križovatke Dobšinského Pionierka vytočili na Smrečniansku.
To nemôže napadnúť projektanta ani v delíriu, keď mu po výkresoch behajú biele myšky a ružový slon mu popritom funí do ucha, ale našich pánov na čele s bačom áno. To je sen pravda!!!
Takže k tejto *****ine navrhli akože niečo "priechodnejšie" a to je ten tunel nad Jaskovým radom. Jedno ako druhé je blbosť jak voda v koši. (to ale nemám od ficka )